ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ З ІСТОРІЇ ТРУДОВОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.316385Ключові слова:
фахова підготовка; вчителі технологій; історія трудового навчання; професійна освіта; професійне навчання; технологічна освіта.Анотація
У статті проведений аналітичний огляд фахової підготовки майбутніх учителів технологій в контексті вивчення історії трудового та професійного навчання. На підставі аналізу теоретичної та практичної підготовки вчителів запропоновано і проведено проєктування структури та змісту вибіркового курсу з означеної проблематики. Проведено обґрунтування змісту цієї навчальної дисципліни як системотвірної ланки формування у студентів знань історії трудового і професійного навчання. Структуровано вивчення курсу, в якому передбачено у форматі двох змістових модулів, перший з яких “Історія становлення трудового та професійного навчання”, а другий – “Розвиток трудового та професійного навчання у період 1917 рік по даний час”.
Посилання
Zhyhir, V.I. & Chernieha, O.A. (2016). Profesiina pedahohika: navch. pos. [Professional pedagogy: education. manual]. Kyiv, 336 p. [in Ukrainian].
Istoriia ukrainskoi shkoly i pedahohiky : khrestomatiia [History of Ukrainian school and pedagogy: a textbook]. O.O. Liubar; (Ed.). V.H. Kremen. Kyiv, 2005. 767 p. [in Ukrainian].
Kobernyk, O.M. Tekhnolohichna osvita uchniv v Ukraini u ХХІ stolitti [Technological education of students in Ukraine in the 21st century]. Available at: https://rusnauka.com/13_NPN_2010/Pedagogica/66067.doc.htm [in Ukrainian].
Mavrin, V. (2017). Vytoky stanovlennia pedahohiky zhyttietvorchosti osobystosti u vitchyznianii osviti (ХVІ –pochatok ХХ st.). [The origins of the formation of the pedagogy of life creativity of the individual in domestic education (XVI – beginning of the XX century)]. Historical and pedagogical almanac. No. 1. pp. 14–22. [in Ukrainian].
Proftekhosvita Ukrainy: ХХ stolittia: Entsykloped. vyd. [Vocational education of Ukraine: 20th century: Encyclopedia. view.]. APN of Ukraine. Institute of Pedagogy and Psychology Prof. education; Under the editorship N.G. Nychkalo. Kyiv, 2004. 876 p. [in Ukrainian].
Rudenko, Yu.D. (1994). Rozvytok teorii i praktyky formuvannia v uchniv naukovoho svitohliadu v istorii pedahohiky Ukrainy (1917–1941) [The development of the theory and practice of forming a scientific outlook in students in the history of pedagogy in Ukraine (1917–1941)]. Doctor’s thesis. 392 p. [in Ukrainian].
Tytarenko, V.M. & Tsyna, A.Iu. (2021). Istoriia trudovoho navchannia v Ukraini : navch. posib. [History of labor training in Ukraine: training. manual]. Poltava, 240 p. [in Ukrainian].
Tkachuk, S.I. & Kobernyk, O.M. (2014). Osnovy teorii tekhnolohichnoi osvity : navchalnyi posibnyk [Basics of the theory of technological education: a study guide]. Uman, 304 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.