КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ АГРАРІЇВ В НЕМОВНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.316400Ключові слова:
іноземна мова; аграрні заклади вищої освіти; методика викладання; чинники ускладнення навчання; іншомовне спілкування; конкурентоспроможність; професійна діяльність; ринок праці.Анотація
У статті розглянуто основні аспекти навчання іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти України. Проаналізовано науково-педагогічну літературу та визначено ключові положення, на основі яких будується професійно-орієнтоване навчання. Особлива увага приділяється методиці викладання, яка враховує специфіку аграрної сфери та потреби сучасних фахівців. Визначено чинники, що ускладнюють навчальний процес, та запропоновано шляхи їх подолання. Акцентовано на важливості іншомовного спілкування у професійній діяльності аграріїв, що підвищує їхню конкурентоспроможність на ринку праці.
Посилання
Bohatyriova, K. (2015). Osnovni zasady komunikatyvnoho pidkhodu u vyvchenni inozemnoi movy [Basic principles of the communicative approach in foreign language learning]. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics, pp. 12–15. [in Ukrainian].
Boichevska, I. (2017). Osoblyvosti vyvchennia inozemnoi movy u nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [Peculiarities of learning a foreign language in non-language higher education institutions of Ukraine]. Uman Pavlo Tychyna State Pedagogical University. Collection of scientific papers of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. pp. 32–37. [in Ukrainian].
Bulenok, S. & Kovalenko, S. (2015). Innovatsiini metody navchannia inozemnii movi u VNZ [Innovative methods of teaching a foreign language in higher education institutions]. International experience in teaching foreign languages: abstracts. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics, pp. 15–17. [in Ukrainian].
Galagan, V. (2015). Psykholohichni peredumovy navchannia dyskusii [Psychological prerequisites for teaching discussion]. International experience in teaching foreign languages: abstracts. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics, pp. 17–20. [in Ukrainian].
Diachkova, J. (2012). Tsili navchannia profesiino spriamovanoho anhlomovnoho hovorinnia maibutnikh pravoznavtsiv [Objectives of teaching professionally directed English speaking to future drivers]. Bulletin of Kyiv National Linguistic University. Series “Pedagogy and Psychology”. Issue 21. pp. 119–125. [in Ukrainian].
Zharko, O.O. (2018). Formuvannia komunikatyvnoi kompetentsii u studentiv nemovnykh spetsialnostei pry vyvchenni inozemnoi movy u zakladakh vyshchoi osvity [Formation of communicative competence in students of non-linguistic specialities when studying a foreign language in higher education institutions]. Young scientist. No. 10 (62). pp. 54–59. [in Ukrainian].
Zapotochna, L. (2014). Osoblyvosti vykladannia inozemnykh mov dlia studentiv nemovnykh spetsialnostei [Features of teaching foreign languages to students of non-linguistic specialities]. Collection of materials of the First All-Ukrainian Scientific and Practical Webinar (26 November 2014). Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University, pp. 21–23. [in Ukrainian].
Karichkovska, S.P. & Karichkovskyi, V.D. (2017). Osnovni aspekty navchannia inozemnoi movy v nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [The main aspects of teaching a foreign language in non-language higher education institutions of Ukraine]. Collection of scientific works “Pedagogical Sciences”. Issue LXXVII. Vol. 1. pp. 81–85. [in Ukrainian].
Kukharionok, S. (2014). Vdoskonalennia leksychnoi kompetentsii studentiv nemovnykh VNZ [Improving the lexical competence of students of non-language universities]. Zhytomyr Ivan Franko State University, Collection of materials of the VI All-Ukrainian scientific and practical webinar with international participation (27 November 2019). pp. 59–61. [in Ukrainian].
Moisienko, O. & Semidotska, V. (2015). Navchannia inshomovnykh kompetentsii na osnovi trenuvalnykh firm [Teaching foreign language competences on the basis of training firms]. International experience in teaching foreign languages: abstracts. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics, pp. 42–44. [in Ukrainian].
Pokushalova, L.V. & Serebryakova, L.T. (2012). Navchannia profesiino-oriientovanomu movy u tekhnichnomu vuzi [Teaching professionally oriented language in a technical university]. Young scientist. No. 5. pp. 305–307. [in Ukrainian].
Rudeshko, E. & Ivanenko, G. (2015). Inshomovna komunikatyvna kompetentnist yak peredumova yikh profesiinoho rozvytku [Foreign language communicative competence as a prerequisite for their professional development]. International experience in teaching foreign languages: abstracts. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics, pp. 48–50. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.