ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ХОРЕОГРАФІЇ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В КНР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.316562

Ключові слова:

вища освіта; імерсивні технології; доповнена реальність; віртуальна реальність; хореографічне мистецтво.

Анотація

У статті розглядаються теоретичні  аспекти підготовки майбутніх викладачів хореографії в КНР. Виявлено, що імерсивні технології, а саме доповнена та віртуальна реальності відкривають нові можливості для творчого самовираження хореографів. Вивчено досвід використання імерсивних технологій в КНР. Визначено етапи підготовки майбутніх хореографів до їх використання: етап теоретичної підготовки, практичний етап, творчий етап та рефлексивний етап. Особлива увага приділяється використанню сучасного програмного забезпечення для створення імерсивних середовищ.

Біографія автора

Ван Чжен

здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти третього року навчання кафедри початкової та професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Посилання

Varnavska, L.I., Viktorova, M.V. & Rymar, L.A. (2021). Vykorystannia onlain tekhnolohii v protsesi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva [Using online technologies in the process of training a future music teacher]. ScienceRise: Pedagogical Education. No. 6 (45). pp. 4–7. [in Ukrainian].

Dotsenko, S. & Van Chzhen. (2023). Imersyvni tekhnolohii: symbioz tsyfrovykh tekhnolohii ta mystetstva [Immersive technologies: a symbiosis of digital technologies and art]. New collegium. No. 1–2 (110). pp. 118–125. DOI:10.30837/nc.2023.1-2.118/ [in Ukrainian].

Dotsenko, C. & Sobchenko, T. (2024). Optymizatsiia osvitnoho protsesu zakladiv vyshchoi osvity Ukrainy zasobamy shtuchnoho intelektu [Optimization of the educational process of Ukrainian higher education institutions by means of artificial intelligence]. Youth & market. No. 2 (222), pp. 7–12. [in Ukrainian].

Liu Chzhytsian (2023). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh vchyteliv-khoreohrafiv u vyshchykh pedahohichnykh zakladakh KNR [Formation of Professional Competence of Future Choreography Teachers in Higher Pedagogical Institutions of China]. Candidate’s thesis. H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Kharkiv, 217 p. [in Ukrainian].

Razumenko, T.O. (2020). Osoblyvosti osvitnikh prohram pidhotovky khoreohrafiv u KNR [Features of educational programs for choreographers in China]. Psychological and Pedagogical Problems of Higher and Secondary Education in the Context of Modern Challenges: Theory and Practice: Proceedings of the 4th International Conference International Conference Scientific and Practical Conference. Kharkiv, pp. 308–311. [in Ukrainian].

Tverdokhlib, H. (2024). Tsyfrove chytannia yak suchasnyi osvitnii trend [Digital reading as a modern educational trend]. Youth & market. No. 9(229), pp. 80–84. [in Ukrainian].

Feifan Tian & Rybalko L. (2024). Rezultaty analizu stanu pidhotovky khoreohrafiv u kytaiskykh zakladakh vyshchoi osvity [Results of the analysis of the state of training of choreographers in Chinese higher education institutions]. Psychological and Pedagogical Problems of Higher and Secondary Education in the Context of Modern Challenges: Theory and Practice: Proceedings of the 9th International Conference International Conference Scientific and Practical Conference, Kharkiv. pp. 377–381. [in Ukrainian].

Fomin, V.V. (2022). Estetychnyi smak yak skladova tvorchoho samovyrazhennia maibutnikh fakhivtsiv mystetskoi haluzi v zakladakh vyshchoi osvity KNR [Aesthetic Taste as a Component of Creative Expression of Future Art Professionals in Higher Education Institutions of China]. Theory and methods of education and upbringing. Kharkiv, Vol. 53. pp. 113–128. [in Ukrainian].

Tszian Nan. (2022). Obhovorennia stratehii vykhovannia innovatsiinykh zdatnostei studentiv-khoreohrafiv tantsiu [Discussion of the strategy for developing innovative abilities of dance students]. Dramatic house. Vol. 29. pp. 15–18. [in Ukrainian].

Chzhan Homin (2020). Pidhotovka maibutnikh khoreohrafiv dlia roboty u dytiachykh tantsiuvalnykh kolektyvakh KNR [Training future choreographers to work in children’s dance groups in China]. Psychological and Pedagogical Problems of Higher and Secondary Education in the Context of Modern Challenges: Theory and Practice: Proceedings of the 4th International Conference International Conference Scientific and Practical Conference, Kharkiv, pp. 337–341. [in Ukrainian].

Chzhen Ch. (2022). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv khoreohrafichnoho mystetstva u protsesi navchannia zakladiv vyshchoi osvity KNR [Peculiarities of Training Future Specialists of Choreographic Art in the Process of Studying at Higher Education Institutions of the People’s Republic of China]. Education. Innovation. Practice, No. 10(7), pp. 50–53. [in Ukrainian].

曾焕强, 孔庆玮, 陈婧, 朱建清, 施一帆, & 侯军辉. (2024) 沉浸式视频编码技术综述. 电子与信息学报, 46(2), 602–614. [in China].

叶帅男, 储向童, & 巫英才. (2021). 沉浸式可视化综述. 计算机辅助设计与图形学学报, 33(4), 497–507. [in China].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-16

Номер

Розділ

Статті