УПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ КИТАЮ: ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.320083

Ключові слова:

змішане навчання; музична освіта; Китай; цифрові технології; онлайн-освіта; учні; вчителі.

Анотація

У статті висвітлено досвід впровадження змішаного навчання в музичні навчальні заклади Китаю. Визначено змішане навчання як гібридне онлайн- та офлайн-навчання, як нова тенденція у реформуванні та розвитку музичної освіти Китаю в майбутньому. Зазначено, що успішність впровадження змішаного навчання залежить від створення відповідної інфраструктури, розробки якісного цифрового контенту та забезпечення належної методичної підтримки. Ключовими елементами ефективної реалізації змішаного навчання є спеціалізовані освітні платформи, високоякісні навчальні відео, віртуальні лабораторії та системи онлайн-оцінювання. Описано три етапи впровадження змішаного навчання у музичні заклади. Зроблено висновок, що змішане навчання надає можливість для ефективної інтеграції традиційних та інноваційних освітніх ресурсів, впровадженню інноваційних дидактичних підходів, зокрема  відкриті курси, перевернутий клас та інші. Наголошено що фокус наукових досліджень з проблеми змішаного навчання спрямовано на теоретичні та методичні засади ефективності означеного  підходу.

Біографія автора

Ань Чжоу

здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Посилання

Dotsenko, S.O. (2021). Dosvid orhanizatsii dystantsiinoho navchannia v Kytai [Experience in organising distance learning in China]. Vol. 47. pp. 26–34. Available at: https://ds pace.hnpu.edu.ua/items/57060296-69ba-447a-b854-014b239f 97a1. [in Ukrainian].

Chzhou, A. (2023). Tradytsii ta innovatsii u tsiliakh estetychnoho vykhovannia uchniv dytiachykh muzychnykh shkil KNR v umovakh zmishanoho navchannia [Traditions and Innovations for the Purposes of Aesthetic Education of Pupils of Children’s Music Schools in China in the Conditions of Mixed Learning]. The image of a modern teacher. No. 5(206), С. 91–94. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-5(206)-91-94. [in Ukrainian].

Smolianiuk, N., Sobchenko, T. & Syrota A. (2024). Tsyfrovi servisy na urokakh “Dyzain i tekhnolohii”: problemy, realii, perspektyvy [Digital services in “Design and technology” classes: problems, realities, prospects]. Youth & market. Vol. 3/223. pp. 18–12. [in Ukrainian].

Chen Xin (2020). On Line Teaching of the General Courses of Aesthetic Education in Colleges and Universities Based on Maker Education[J]. Journal of Nanjing Arts Institute Fine Arts & Design, 0(1): 81–85. [in English].

肖雅 & 曾贵珍. (2022). 高校音乐学专业学生线上线下混合式学习模式研究. 发展教育学, 3(8), 137–139. [in China].

肖雅,曾贵珍. (2022). 高校音乐学专业学生线上线下混合式学习模式研究. 年3卷第8期 页码 pp. 137–139. [in China].

陈浠可. (2019). 新加坡音乐学习: 通过移动应用程序提供及时反馈. 世界教育信息. 14.

孙渝莉 & 刘瑞. (2022). 国内高校混合式教学研究综述. 重庆交通大学学报 (社会科学版). 22(4), 96. [in China].

张格兰 & 张琳. (2021). 基于网络教学平台的混合式学习模式探究- 以 “大学英语视听说” 课程为例. Creative Education Studies, 9, 642. DOI:10.12184/wspfzjyxWSP2634-793841.20220308. [in China].

李明明. (2024). 教育信息化时代高校音乐表演课程混合式教学. 现代化教育 6.1 [in China].

程茂华, 潘文娇, 马丹. (2024). 新课程改革背景下《现代教育技术》课程多途径混合式教学实践研究. 创新教育研究. Vol. 12 No. 8. DOI: 10.12677/ces.2024.128502. [in China].

校友会. (2024). 中国音乐类大学分档排名,中央音乐学院. [in China].

Available at: http://www.cuaa.net/2022index/news/news. jsp?information_id=11503. [in China].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-13

Номер

Розділ

Статті