РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Марина Андрєєва

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.320502

Ключові слова:

штучний інтелект; іноземна мова; безпека; прогрес; заклад вищої освіти.

Анотація

У статті розглядається актуальна роль штучного інтелекту у вивченні іноземної мови студентами закладів вищої освіти, його значення та можливість замінити ним людські ресурси.

Вивчення англійської мови в сучасному світі стало важливим чинником для саморозвитку, самозростання, невід’ємним у кар’єрному рості та сприйнятті культури загалом. Найвищим проявом наукового прогресу сьогодні є створення і використання штучного інтелекту (ШІ), який широко використовується у медицині, банківських установах, для допомоги людям з особливими потребами, а також більш широкого й глибокого вивчення планети Земля.

У розвитку освіти штучний інтелект займає важливе місце, допомагає опанувати нові навички чи здобути знання. Є безліч інтерактивних помічників та програм, які адаптовані до навчання, що, зі свого боку, спрощують низку технічних завдань. ШІ сприймає багато інформації і значно швидше виконує поставлені завдання.

Традиційні способи вивчення іноземної мови вважаються ресурсовитратним процесом на фоні активного використання штучного інтелекту.

Біографія автора

Марина Андрєєва

викладач кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Viznyuk, I.M., Buglay, N.M., Kutsak, L.V., Polishchuk, A.S. & Kylivnyk, V.V. (2021). Vykorystannia shtuchnoho intelektu v osviti [The use of artificial intelligence in education]. Modern information technologies and innovative teaching methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Issue 59. pp. 14–22. [in Ukrainian].

Dotsenko, I.O. (2017). Aktualni problemy uprovadzhennia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u vyshchii osviti [Actual problems of implementation of information and communication technologies in higher education]. Mining Bulletin: scientific and technical collection. Issue 102. Kryvyi Rih, pp. 117–120. [in Ukrainian].

Yak shtuchnyi intelekt dopomahaie vchyty inozemni movy [How artificial intelligence helps to learn foreign languages]. BBC News Ukraine. Available at: https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cw0p8xjy5qko [in Ukrainian].

Daniel Zhang, Raymond Perrault (2021). “The AI Index 2021 Annual Report,” AI Index Steering Committee, Human-Centered AI Institute, Stanford University, Stanford, CA, March. p. 110. [in English].

E-Lingo Language System. Available at: https://www.e-lingo.eu/ [in English].

Gardner, H. Multiple Intelligences. New Horizons, completely revised and updated. New York: Basic Book. [in English].

The Importance of Artificial Intelligence in Education for All Students. Language Magazine. Available at: https://www.languagemagazine.com/2023/05/31/the-importance-of-artificial-intelligence-in-education-for-allstudents/. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-16

Номер

Розділ

Статті