THE ROLE OF CREATING A SUPPORTIVE ENVIRONMENT IN PRIMARY SCHOOL IN PUPILS’ DEVELOPMENT
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.320613Ключові слова:
освіта; педагогічне середовище; початкова школа; оцінювання; сприятливе середовище.Анотація
Однією з вимог сучасного інформаційного суспільства є створення навчального середовища, яке відповідає схильностям, інтересам і бажанням учнів. Навчання – це інноваційна діяльність. Ця діяльність вимагає, щоб середовище, яке оточує учнів, було організоване в освітній спосіб як єдине ціле. Створення сприятливих умов для навчальної діяльності потребує професійної майстерності вчителя початкових класів. У початковій школі всередині класу предмети та навчальні засоби повинні бути розташовані та оформлені так, щоб вони не заважали учням, а натомість створювали додатковий інтерес до навчання. Учні вчаться не тільки з книг, поняття навчального середовища включає поняття фізичного середовища, психологічного середовища, педагогічного середовища, а правильна організація середовища приводить до високих досягнень у навчанні та викладанні.
Мета дослідження – простудіювати підтримувальний фактор педагогічного середовища в навчанні учнів початкової школи. Під час дослідження були використані такі методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури, спостереження, експеримент, методи психодіагностики, якісний та кількісний аналіз результатів дослідження. Важливим методом у дослідженні відповідної проблеми є аналіз літератури.
Наукова новизна статті відображена в отриманих висновках. Таким чином, дотримання принципу наочності навчання є однією з важливих рис організації сприятливого середовища. Будь-яка інформація, подана учневі візуально, довше залишається у його пам’яті, а спільне використання аудіовізуальних засобів уможливлює розвивати мислення в аналітичній формі. Не випадково наочність у навчанні називають золотим правилом. Наочні посібники дуже важливі, особливо для учнів початкової школи. Будь-який навчальний матеріал вважається наочним. Використання цих ресурсів здійснюється за принципом наочності навчання.
Посилання
Abbasov, O. (2016). Təhsilin idarə olunması [Management of education]. Baku, LLC enterprise, 232 p. [in Azerbaijani].
Bagirli, L. (2003). Uşaqların məktəbə hazırlanmasının psixoloji məsələləri [Psychological issues of preparing children for school]. Baku, 116 p. [in Azerbaijani].
Jabrayilov, I. (2011). Şəxsiyyətyönümlü təhsil və vətəndaş cəmiyyəti [Personality-oriented education and civil society]. Baku: Translator, 220 p. [in Azerbaijani].
Ahmadov, H. & Zeynalova, N. (2016). Pedaqogika: Dərslik [Pedagogy: Textbook]. Baku: “Science and Education”, 2016, 456 p. [in Azerbaijani].
Huseynova, N. (2014). İnklüziv təhsil [Inclusive education]. Teaching aids. [in Azerbaijani].
İnklüziv siniflərdə təlimin təşkili [Organization of training in inclusive classes]. Reading material. TIPII, Baku, 2018 [in Azerbaijani].
Maslow, A. A theory of human motivation. Psychological Review, Vol 50(4), Jul 1943, pp. 370–396. [in English].
Mammadzade, R. (2010). Təhsildə keyfiyyət aparıcı istiqamətlərdən biri kimi [Quality in education as one of the leading directions]. Baku, Teacher. 170 p. [in Azerbaijani].
Nuriyeva, M. (2016). Müasir pedaqoji prosesin bəzi aspektləri [Some aspects of the modern pedagogical process]. Azerbaijan school magazine, No. 5, pp. 71–76. [in Azerbaijani].
Supportive Learning Environment Interventions Review Protocol, https://ies.ed.gov/ncee/wwc/Document/285 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.