ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.321933Ключові слова:
мобільні додатки; економічна компетентність; цифрові технології; інтерактивне навчання; фінансові симуляції; енергетична галузь; персоналізоване навчання.Анотація
У статті досліджено використання мобільних додатків для формування економічної компетентності студентів енергетичної галузі. Проаналізовано основні переваги мобільних додатків у освітньому процесі, серед яких персоналізація навчання, доступ до актуальної економічної інформації та інтеграція інтерактивних освітніх платформ. Наведено результати сучасних досліджень, що підтверджують ефективність використання мобільних додатків і фінансових симуляторів у процесі підготовки майбутніх фахівців енергетичної галузі. Розглянуто методичні підходи до впровадження мобільних додатків у освітній процес, їхній вплив на рівень економічної грамотності та професійну підготовку майбутніх фахівців. Підкреслено роль цифрових технологій у підвищенні конкурентоспроможності випускників та адаптації їх до викликів сучасного ринку праці. Висвітлено перспективи подальших досліджень щодо вдосконалення методів інтеграції мобільних додатків у навчальні програми та розробки ефективних підходів до оцінювання їхнього впливу.
Посилання
Bykov, V.Yu. (2015). Modeli organizatsiynikh system vidkritoi osvity [Models of organizational systems of open education]. Kyiv, 345 p. [in Ukrainian].
Horban, S.P. (2018). Informatsiini tekhnolohii v osvitnomu protsesi [Information technologies in the educational process]. Kharkiv, 290 p. [in Ukrainian].
Zhyhir, V.I. & Onyshchenko, S.V. (2024). Zastosuvannia aktyvnykh metodiv navchannia u vykladanni dystsyplin elektroenerhetychnoho tsyklu v zakladakh vyshchoi osvity [Application of active learning methods in teaching electrical energy cycle disciplines in higher education institutions]. Youth & market, No. 5 (225). pp. 7–11. DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304896 [in Ukrainian].
Zhuravlova, I.O. (2022). Vplyv mobilnykh tekhnolohii na ekonomichne navchannia v haluzi enerhetyky [The impact of mobile technologies on economic training in the energy sector]. Odesa, 240 p. [in Ukrainian].
Ketkov, R.O. & Onyshchenko, S.V. (2025). Economic component in the training of specialists in the energy sector [Economic component in the training of specialists in the energy sector]. Modern Systems of Science and Education in the European Union and World : Materials of the VI International Research and Practical Internet Conference (January 25, 2025) : collection of abstracts for the general ed. Ph.D Serhii Onyshchenko. pp. 12–14. [in Ukrainian].
Kukharenko, V.M. (2017). Teoriia i praktyka dystantsiinoho navchannia [Theory and practice of distance learning]. Kharkiv, 280 p. [in Ukrainian].
Lysenko, T.H. (2020). Dystantsiine navchannia : metodolohiia ta praktyka [Distance learning : methodology and practice]. Kyiv, 255 p. [in Ukrainian].
Lytvynova, O.S. (2020). Rozvytok ekonomichnoi kompetentnosti studentiv za dopomohoiu mobilnykh tekhnolohii [Development of economic competence of students using mobile technologies]. Dnipro, 215 p. [in Ukrainian].
Petrov, I.I. (2019). Ekonomichna osvita v umovakh tsyfrovoi transformatsii [Economic education in the context of digital transformation]. Dnipro, 300 p. [in Ukrainian].
Romanova, V.A. (2020). Mobilni dodatky dlia finansovoho analizu v osviti [Mobile applications for financial analysis in education]. Kyiv, 210 p. [in Ukrainian].
Savchenko, O.V. (2021). Mobilni tekhnolohii u vyshchii osviti : interaktyvni platformy ta navchalni dodatky [Mobile technologies in higher education : interactive platforms and educational applications]. Kharkiv, 230 p. [in Ukrainian].
Sydorenko, V.V. (2018). Mobilne navchannia : tendentsii ta perspektyvy [Mobile learning: trends and prospects]. Odesa, 260 p. [in Ukrainian].
Smyrnov, O.V. (2019). Vykorystannia mobilnykh dodatkiv u navchanni [Using mobile applications in education]. Poltava, 240 p. [in Ukrainian].
Tkachenko, O.M. (2016). Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii u vyshchii osviti [The use of digital technologies in higher education]. Lviv, 210 p. [in Ukrainian].
Onyshchenko, S. Theoretical and Methodological Principles of Technical Training of Bachelors in the Energy Industry Using Mobile Internet Devices. Promising Scientific Achievements in Science, Education and Production – 2024 : collective monograph. (Series of monographs Slovak Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o. Monograph 3). Nová Dubnica : NES Nová Dubnica s.r.o., 2024. pp. 47–66. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.