ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.321933

Ключові слова:

мобільні додатки; економічна компетентність; цифрові технології; інтерактивне навчання; фінансові симуляції; енергетична галузь; персоналізоване навчання.

Анотація

У статті досліджено використання мобільних додатків для формування економічної компетентності студентів енергетичної галузі. Проаналізовано основні переваги мобільних додатків у освітньому процесі, серед яких персоналізація навчання, доступ до актуальної економічної інформації та інтеграція інтерактивних освітніх платформ. Наведено результати сучасних досліджень, що підтверджують ефективність використання мобільних додатків і фінансових симуляторів у процесі підготовки майбутніх фахівців енергетичної галузі. Розглянуто методичні підходи до впровадження мобільних додатків у освітній процес, їхній вплив на рівень економічної грамотності та професійну підготовку майбутніх фахівців. Підкреслено роль цифрових технологій у підвищенні конкурентоспроможності випускників та адаптації їх до викликів сучасного ринку праці. Висвітлено перспективи подальших досліджень щодо вдосконалення методів інтеграції мобільних додатків у навчальні програми та розробки ефективних підходів до оцінювання їхнього впливу.

Біографії авторів

Сергій Онищенко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій Бердянського державного педагогічного університету

Роман Кетков

аспірант 1 року навчання Бердянського державного педагогічного університету

 

 

         

Посилання

Bykov, V.Yu. (2015). Modeli organizatsiynikh system vidkritoi osvity [Models of organizational systems of open education]. Kyiv, 345 p. [in Ukrainian].

Horban, S.P. (2018). Informatsiini tekhnolohii v osvitnomu protsesi [Information technologies in the educational process]. Kharkiv, 290 p. [in Ukrainian].

Zhyhir, V.I. & Onyshchenko, S.V. (2024). Zastosuvannia aktyvnykh metodiv navchannia u vykladanni dystsyplin elektroenerhetychnoho tsyklu v zakladakh vyshchoi osvity [Application of active learning methods in teaching electrical energy cycle disciplines in higher education institutions]. Youth & market, No. 5 (225). pp. 7–11. DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304896 [in Ukrainian].

Zhuravlova, I.O. (2022). Vplyv mobilnykh tekhnolohii na ekonomichne navchannia v haluzi enerhetyky [The impact of mobile technologies on economic training in the energy sector]. Odesa, 240 p. [in Ukrainian].

Ketkov, R.O. & Onyshchenko, S.V. (2025). Economic component in the training of specialists in the energy sector [Economic component in the training of specialists in the energy sector]. Modern Systems of Science and Education in the European Union and World : Materials of the VI International Research and Practical Internet Conference (January 25, 2025) : collection of abstracts for the general ed. Ph.D Serhii Onyshchenko. pp. 12–14. [in Ukrainian].

Kukharenko, V.M. (2017). Teoriia i praktyka dystantsiinoho navchannia [Theory and practice of distance learning]. Kharkiv, 280 p. [in Ukrainian].

Lysenko, T.H. (2020). Dystantsiine navchannia : metodolohiia ta praktyka [Distance learning : methodology and practice]. Kyiv, 255 p. [in Ukrainian].

Lytvynova, O.S. (2020). Rozvytok ekonomichnoi kompetentnosti studentiv za dopomohoiu mobilnykh tekhnolohii [Development of economic competence of students using mobile technologies]. Dnipro, 215 p. [in Ukrainian].

Petrov, I.I. (2019). Ekonomichna osvita v umovakh tsyfrovoi transformatsii [Economic education in the context of digital transformation]. Dnipro, 300 p. [in Ukrainian].

Romanova, V.A. (2020). Mobilni dodatky dlia finansovoho analizu v osviti [Mobile applications for financial analysis in education]. Kyiv, 210 p. [in Ukrainian].

Savchenko, O.V. (2021). Mobilni tekhnolohii u vyshchii osviti : interaktyvni platformy ta navchalni dodatky [Mobile technologies in higher education : interactive platforms and educational applications]. Kharkiv, 230 p. [in Ukrainian].

Sydorenko, V.V. (2018). Mobilne navchannia : tendentsii ta perspektyvy [Mobile learning: trends and prospects]. Odesa, 260 p. [in Ukrainian].

Smyrnov, O.V. (2019). Vykorystannia mobilnykh dodatkiv u navchanni [Using mobile applications in education]. Poltava, 240 p. [in Ukrainian].

Tkachenko, O.M. (2016). Vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii u vyshchii osviti [The use of digital technologies in higher education]. Lviv, 210 p. [in Ukrainian].

Onyshchenko, S. Theoretical and Methodological Principles of Technical Training of Bachelors in the Energy Industry Using Mobile Internet Devices. Promising Scientific Achievements in Science, Education and Production – 2024 : collective monograph. (Series of monographs Slovak Publishing House NES Nová Dubnica s.r.o. Monograph 3). Nová Dubnica : NES Nová Dubnica s.r.o., 2024. pp. 47–66. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-09

Номер

Розділ

Статті