ФІЛОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІНШОМОВНОГО ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.321980Ключові слова:
заклади вищої освіти; навчання іноземної мови; підготовка майбутніх учителів; іншомовне філологічне читання; формування читацької компетентності.Анотація
Стаття присвячена проблемі філологічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови через іншомовне читання, з акцентом на інтеграцію лінгвістичних, культурологічних та літературознавчих компонентів. Досліджується методика практичних занять, яка включає чотири етапи роботи з художнім текстом для розвитку мовної, читацької та культурної компетентностей. Автори визначають ключові очікування студентів і аспекти, що потребують уваги. Результати експерименту підтверджують ефективність методики для підготовки вчителів.
Посилання
Barantsova, I. (2017). Kulturolohichni kharakterystyky idealu vchytelia v pedahohichnykh doslidzhenniakh [Cultural characteristics of the teacher ideal in pedagogical research]. Training future philology specialists to use modern educational technologies in professional activities: a collective monograph. / authors: T. V. Konovalenko, N. V. Denysenko, H. V. Matiukha and others. Melitopol: MDPU named after Bohdan Khmelnytskyi, pp. 115–132. [in Ukrainian].
Kalinin, V.O. & Kalinina, L.V. (2021). Metod heometrychnykh fihur yak zasib rozvytku krytychnoho myslennia starshoklasnykiv [The method of geometric shapes as a means of developing critical thinking in high school students]. Youth and market. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, No. 2/188. pp. 75–80. [in Ukrainian].
Kalinina, L.V., Klymovych, Yu.Yu. (2021). Lets Flip: vykorystannia zasobiv perevernutoho navchannia u protsesi formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh filolohiv: Navchalno-metodychnyi posibnyk [The use of flipped learning tools in the future philologists’ professional competence formation: A teaching and methodological guide] Zhytomyr, 114 p. [in Ukrainian].
Labunets, Yu.O. (2013). Samoosvita v konteksti stanovlennia vtorynnoi movnoi osobystosti maibutnoho vchytelia inozemnoi movy [Self-education in the context of the formation of the secondary language personality of the future foreign language teacher]. Psychology and Pedagogy Journal. Collection of scientific papers of the University of B. Hrynchenka. Vol. 11. Kyiv. Available at: https://www.psyh.kiev.ua (Accessed 20 Dec. 2024). [in Ukrainian].
Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka : pidruchnyk dlia studentiv klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv (2013). [Methodology of teaching foreign languages and cultures: Theory and practice: A textbook for students of classical, pedagogical, and linguistic universities]. Bihich O., Borysko N., Boretska H. and others. / according to the general edition by S. Yu. Nikolaievoi. Kyiv, 590 p. [in Ukrainian].
Nikolaienko, V.V. (2014). Osoblyvosti formuvannia vtorynnoi movnoi osobystosti inozemnykh studentiv [Particularities of the formation of the secondary language personality of foreign students]. Pedagogical almanac. Vol. 22. pp. 31–36. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_6. (Accessed 24 Dec. 2024). [in Ukrainian].
Slonovska, O.B. (2010). Pidhotovka maibutnikh pedahohiv humanitarnoho profiliu do diialnosti v umovakh polikulturnoho osvitnoho prostoru [Preparing future humanitarian teachers for work in a multicultural educational environment]. Scientific library of Ukraine. pp. 192–197. Available at: http://www.info-library.com.ua/libs/stattya/40-stattya/191-pidgotovka-majbutnih-pedagogiv-gumanitarnogo-profilju-do-dijalnosti-v-umovah-polikulturnogo-osvitnogo-prostoru.html (Accessed 24 Dec. 2024). [in Ukrainian].
Curriculum for English Language Development in Universities and Institutes (Draft 2) (2001). Kyiv, 244 p. [in English].
Richards, J.C., Schmidt, Kendricks, H., Kim, Y. (2002). Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics. Pearson Education, 606 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.