МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.322708Ключові слова:
методологічні підходи; професійна підготовка; майбутній фахівець; фахівець соціономічного профілю; професійна підготовка майбутніх фахівців соціономічної діяльності; технології тайм-менеджменту.Анотація
У статті розглянуто методологічні підходи до дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічного профілю з використанням технологій тайм-менеджменту: системний, компетентнісно-орієнтований, діяльнісний, особистісний. Наголошено на необхідності використання інноваційних методів тайм-менеджменту у формуванні вміння у майбутніх фахівців соціономічного профілю планувати та розподіляти час.
Посилання
Bohdadiuk, M.V. (2018). Metodolohichni pidkhody do doslidzhennia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv narodnykh khudozhnikh promysliv [Methodological approaches to the study of professional training of future specialists in folk arts and crafts]. Modern information technologies and innovative teaching methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Vol. 52. рр. 133–137. [in Ukrainian].
Vasiuk, O.V. & Vyhovska, S.V. (2014). Metodolohichni pidkhody do profesiinoi pidhotovky sotsialnykh pedahohiv v systemi vyshchoi osvity v Ukraini [Methodological approaches to professional training of social educators in the higher education system in Ukraine]. Scientific Bulletin of the National University of Life Resources and Environmental Management of Ukraine. Series “Pedagogy, Psychology, Philosophy”. Vol. 199 (1). рр. 60–67. [in Ukrainian].
Dyniak, O.S. & Varhata, O.V. (2022). Psykholohichni chynnyky chasovoi kompetenosti fakhivtsiv sotsionomichnykh spetsialnostei [Psychological factors of time competence of specialists in socionomic specialties]. Khmelnytskyi, 65 р. [in Ukrainian].
Dubnytska, O. M. (2018). Metodolohichi pidkhody u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv [Methodological approaches in professional training of future specialists]. Modern trends in the development of education and science: problems and prospects. Vol. 3. pp. 206–209. [in Ukrainian].
Zhyhir, V.I. (2016). Metodolohichni pidkhody yak osnova naukovo-pedahohichnykh doslidzhen u profesiinii osviti [Methodological approaches as the basis of scientific and pedagogical research in vocational education]. Pedagogy of the formation of a creative personality in higher and general education schools. Vol. 48 (101). рр. 107–115. [in Ukrainian].
Zaiets, N. (2024). Formuvannia chasovoi kompetentnosti zdobuvachiv osvity v umovakh suspilnykh zmin [Formation of temporal competence of education seekers in conditions of social changes]. Bulletin of the National Aviation University. Series “Pedagogy. Psychology”. Vol. 1 (24). Available at: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/19195/26415 (Accessed 08 Jan. 2025). [in Ukrainian].
Humeniuk, Yu. (2022). Naukovo-metodolhichni pidkhody do profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykladachiv profesiino-khudozhnikh dystsyplin [Scientific and methodological approaches to professional training of future teachers of professional and artistic disciplines]. Youth & market. No. 7–8 (205–206). pp. 100–107. [in Ukrainian].
Kolomiiets, A.M. & Lazarenko, N.I. (2016). Suchasni metodolohichni pidkhody v orhanizatsii vyshchoi pedahohichnoi osvity [Modern methodological approaches in the organization of higher pedagogical education]. Scientific Bulletin of the South Ukrainian K. D. Ushynsky National Pedagogical University. No. 3 (110). рр. 47–52. [in Ukrainian].
Kostikova, I.I. Suchasni metodolohichni pidkhody profesiinoi pidhotovky vchytelia zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Modern methodological approaches to professional teacher training using information and communication technologies]. Available at: https://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2008-08/08kiiict.pdf (Accessed 07 Jan 2025). [in Ukrainian].
Povidaichyk, O.S. & Popyk, M.M. (2020). Metodolohichni pidkhody do pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv hotelno-restorannoho biznesu u vyshchii shkoli [Methodological approaches to training future specialists in the hotel and restaurant business in higher education]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series “Pedagogy. Social Work”. Vol. 1 (46). рр. 106–110. [in Ukrainian].
Potashniuk, R. & Kubovych, O. (2012). Metodolohichni pidkhody do doslidzhennia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv zdorovia liudyny do zdoroviazberihalnoi diialnosti [Methodological approaches to the study of professional training of future human health specialists for health-preserving activities]. Physical education, sports and health culture in modern society. No. 2 (18). pp. 77–80. [in Ukrainian].
Standart vyshchoi osvity zi spetsialnosti 242 Turyzm dlia druhoho (mahisterskoho) rivnia vyshchoi osvity [Standard of higher education in specialty 242 Tourism for the second (master’s) level of higher education]. from Feb. 21, 2022. No. 209. 16 р. [in Ukrainian].
Frytsiuk, V.A. (2017). Metodolohichni pidkhody do vyvchennia problemy profesiinoho samorozvytku maibutnoho fakhivtsia [Methodological approaches to studying the problem of professional self-development of a future specialist]. Bulletin of the Vinnytsia Polytechnic Institute. No. 6. рр. 160–167. [in Ukrainian].
Khatuntseva, S.M. (2013). Osobystisnyi pidkhid yak metodolohichna osnova doslidzhennia indyvidualizatsii profesiinoi pidhotovky studentiv u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh [Personal approach as a methodological basis for research into the individualization of professional training of students in higher pedagogical educational institutions]. Pedagogical Sciences: Theory, History, Innovative Technologies. No. 6 (32). рр. 269–279. [in Ukrainian].
Shchoholieva, I.V. (2020). Osoblyvosti proektuvannia praktychnykh zaniat z dystsypliny “Taim-menedzhment” [Peculiarities of designing practical classes in the discipline “Time Management”]. Bulletin of the Bohdan Khmelnytskyi Cherkasy National University. Series “Pedagogical Sciences”. Vol. 2. рр. 37–43. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.