ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ СФЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.322722Ключові слова:
спілкування; комунікативна культура; майбутні фахівці аграрної сфери.Анотація
В Україні приділяють велику увагу якості підготовки фахівців аграрної галузі, адже сільське господарство завжди вважалося основою забезпечення продовольчої безпеки держави та добробуту її жителів. Професійна освіта студентів аграрних закладів вищої освіти включає розвиток міжкультурної діалогічної взаємодії, встановлення професійної комунікації в науковій та освітній сферах, участь у міжнародних проєктах, спрямованих на регіональні особливості виконання професійних обов’язків, що суттєво впливають на ефективність виконання професійних завдань у кожному окремому регіоні.
Розуміння та вміння користуватися професійною мовою є ключовим елементом для майбутнього агронома, адже це не лише частина іншомовної комунікативної компетентності, але й важливий інструмент для взаємодії у процесі виконання важливих професійних завдань.
Саме тому у пропонованій статті розглянуто сутність феномена комунікативної культури як важливого елемента професійної майстерності й особистісної культури спеціалістів у аграрній галузі.
Посилання
Gurzhiy, A.M. (2000). Metodolohiia kryteriiv otsiniuvannia [Methodology of assessment criteria]. Kyiv, p. 11. [in Ukrainian].
Degtyareva, G.S., Kozyar, M.M., Rudenko, L.A. & Shidelko, A.V. (2019). Psykholoho-pedahohichni zasady diialnosti pedahoha suchasnoi profesiinoi shkoly [Psychological and pedagogical principles of the activity of a teacher of a modern vocational school]. Pedagogical thought, Kyiv, p. 140. [in Ukrainian].
Lazarev, O.V. (2013). Pytannia zastosuvannia kompetentnisnoho pidkhodu u pidhotovtsi fakhivtsia-ahrariia [The issue of applying the competency approach in the training of a specialist-agriculturalist]. Collection of scientific works of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. Uman, pp. 168–174. [in Ukrainian].
Lazarev, O.V. (2013). Suchasni vymohy ta pidkhody do profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoho profiliu [Modern requirements and approaches to professional training of future specialists in the agricultural field]. Problems of modern pedagogical education. Series: pedagogy and psychology: collection of articles. Yalta, pp. 137–142. [in Ukrainian].
Lazarev, O.V. (2014). Strukturni komponenty profesiinoi komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoho profiliu [Structural components of professional communicative competence of future specialists in the agricultural field]. Problems of modern pedagogical education. Series: pedagogy and psychology: collection of articles. Yalta, pp. 141–148. [in Ukrainian].
Melnychuk, D. (2004). Vyshcha ahrarna osvita: novi pidkhody [Higher agricultural education: new approaches]. Agrarian science and education. Bila Tserkva, pp. 5–9. [in Ukrainian].
Rudenko, L. (2013). [Formation of communicative culture of future specialists: personality-oriented, activity-based and competence-based approaches]. Pedagogy and psychology of professional education. Lviv, pp. 61–69. [in Ukrainian].
Rudenko, L. (2012). Teoretychni osnovy formuvannia komunikatyvnoi kultury maibutnikh fakhivtsiv [Theoretical foundations of the formation of communicative culture of future specialists]. Pedagogy and psychology of professional education. Lviv, pp. 52–55. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.