LEVERAGING ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR EFFECTIVE FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.323433Ключові слова:
інтерактивне навчання; інформаційно-комунікаційні технології; цифрові технології; цифрове середовище; штучний інтелект; іншомовна компетентність; онлайн-платформи.Анотація
Стаття досліджує особливості застосування діалогових систем штучного інтелекту (ШІ), спрямованих на розвиток інтерактивної іншомовної компетенції студентів. Застосування цих систем під час вивчення англійської мови як іноземної значно сприяє набуттю ними мовних навичок. Однак, формування інтерактивної компетенції студентів протягом вивчення іноземної мови комплексно ще не досліджувалася. Під час застосування діалогових систем ШІ навички взаємодії та вирішення проблем студентів потребують більш складних та ефективних методів їх покращення. Система взаємодії на основі ШІ повинна набути рис природної людської взаємодії. Результати дослідження свідчать про те, що рівень застосування системи взаємодії на основі ШІ під час вивчення іноземної мови все ще недостатній. Існує низка проблем, пов’язаних із вдосконаленням мовної компетенції та реалізацією комунікативних ситуацій.
Система комунікації на основі ШІ може забезпечити повноцінне відстеження індивідуальних стратегій та особливостей навчання. Студенти, таким чином, оснащені інструментами для формування власного ефективного досвіду навчання та подальшого поглиблення іншомовних знань і вмінь.
Посилання
Baranov, O. (2023). Definition of the term “artificial intelligence”. Information and Law, No. 1(44), pp. 32–49. Available: https://www.researchgate.net/publication/374131202_Definition_of_the_term_artificial_intelligence [in Ukrainian].
Gocen, A. & Aydemir, F. (2021). Artificial Intelligence in Education and Schools. Research on Education and Media, Vol. 12, No. 1, pp. 13–21. Available at: https://doi.org/10.2478/rem-2020-0003 [in English].
Khoroshailo, O.S. & Kochergina, S.S. (2023). Using artificial intelligence to improve the quality of teaching foreign languages in higher education institutions. Scientific Journal of the National Pedagogical University named after M. P. Dragomanov. Series 5. Pedagogical Sciences: Realities and Prospects. Collection of Scientific Proceedings, No. 93, pp. 123–127. DOI: https://doi.org/10.31392/npu-nc.series5.2023.93.25 [in Ukrainian].
Felix, C.V. (2020). The Role of the Teacher and AI in Education, Innovations in Higher Education Teaching and Learning, Vol. 33, No. 1, pp. 33–48. DOI: https://doi.org/10.1108/s2055-364120200000033003. [in English].
Baidoo-Anu, D. & Owusu Ansah, L. (2023). Education in the Era of Generative Artificial Intelligence (AI): Understanding the Potential Benefits of ChatGPT in Promoting Teaching and Learning. SSRN Electronic Journal, vol. 7, no. 1, pp. 52–62. DOI: https://doi.org/10.2139/ssrn.4337484. [in English].
Kostikova, I., Holubnycha, L., Besarab, T., Moshynska, O., Moroz, T. & Shamaieva, I. (2024). Chat GPT for professional English course development. Int. J. Interact. Mobile Technol. (iJIM), Vol. 18, No. 02, pp. 68–81. DOI: https://doi.org/10.3991/ijim.v18i02.46623 [in Ukrainian].
Yu, H. & Guo, Y. (2023). Generative Artificial Intelligence Empowers Educational reform: Current status, issues, and prospects. Generative artificial intelligence empowers educational reform: current status, issues, and prospects, Vol. 8. DOI: https://doi.org/10.3389/feduc.2023.1183162 [in English].
Akopyants, N. (2023). Using ChatGPT in the process of learning English: Advantages and possibilities”, Bulletin of the National Technical University “KhPI”. Series: Current problems of development of Ukrainian society, No. 1, pp. 69–72. DOI: https://doi.org/10.20998/2227-6890.2023.1.13 [in Ukrainian].
Sabzalieva, E. & Arianna, V. (2023). ChatGPT and Artificial Intelligence in Higher Education: Quick Start Guide. United Nations Educational, Scientific Cultural Org. [in English].
Burlak, M. & Grynyova, Y. (2024). Application of artificial intelligence tools for learning a foreign (English) language. Journal of Science and Education, Vol. 1(19), pp. 713–724. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-1(19)-713-724 [in Ukrainian].
An, Z., Gan, Z. & Wang, C. (2020). Profiling Chinese EFL students’ technology-based selfregulated English learning strategies. PLoS One, Vol. 15(10). DOI: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0240094 [in English].
Benfilali, I., Nadif, B., Khartite, B., Benattabou, D. & Bouih, A. (2021). Cross gender oral communication from biological difference and socialized identity to mutual understanding. Journal of World Englishes and Educational Practices, Vol. 3(5), pp. 13–27. DOI: https://doi.org/10.32996/jweep.2021.3.5.2 [in English].
Endrass, B. & Andre, E. (2014). Integration of cultural factors into the behavioral models of virtual characters. Natural Language Generation in Interactive Systems. DOI: https://doi.org/10.1017/CBO9780511844492.010 [in English].
Cundiff, N.L., Nadler, J.T. & Swan, A. (2009). The influence of cultural empathy and gender on perceptions of diversity programs. Journal of Leadership & Organizational Studies, Vol. 16 (1), pp. 97–110. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.