ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У ПРАКТИЧНІЙ ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ З БІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.323724Ключові слова:
вегетативне розмноження; дослідницька діяльність; дослідницька компетентність; експеримент; куток живої природи; пізнавальна діяльність; позаурочна робота; спостереження.Анотація
У статті розглянуто цілісне поєднання теоретичних знань та умінь у пізнавальній, дослідницькій діяльності здобувачів освіти у процесі організації урочної та позаурочної роботи. У процесі досліджень, що проводились у кутку живої природи, учні оволодівали навиками проведення досліджень з рослинами, аналізу, фіксації та обробки результатів, а саме, навиками практичної діяльності з вирощування квіткових рослин з насінин, уміннями вегетативного розмноження листками на прикладі різних видів фіалки.
Посилання
Vitvytska, S.S. (2006). Osnovy pedahohiky vyshchoyi shkoly: Pidruchnyk za modulno-reytynhovoyu systemoyu navchannya dlya studentiv mahistratury [Fundamentals of Higher School Pedagogy: A Textbook on the Modular Rating System of Education for Master’s Students]. Kyiv, 384 p. [in Ukrainian].
Hrytsay, N.B. (2010). Metodyka pozaklasnoyi roboty z biolohiyi. Dystantsiynyy kurs: navch. posib. [Methods of extracurricular work in biology. Distance course: teaching aids]. Rivne: Academician Stepan Demyanchuk International University of Economics and Humanities, 164 p. [in Ukrainian].
Zaichenko, I.V. (2008). Pedahohika. Navchalnyi posibnyk dlya studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv [Pedagogy. Textbook for students of higher pedagogical educational institutions]. 2nd ed. Kyiv, 528 p. [in Ukrainian].
Metodyka vykladannya u vyshchiy shkoli [Teaching methods in higher education: a textbook]. (Eds.). O.V. Malykhin, I.G. Pavlenko, O.O. Lavrentyeva, G.I. Matukova. Simferopol, 2011. 270 p. [in Ukrainian].
Peretyatko, V.V. (2018). Metodyka vykladannya biolohiyi: navchalnyi posibnyk dlya zdobuvachiv stupenya vyshchoyi osvity bakalavra spetsialnosti “Biolohiya” osvitno-profesiynoyi prohramy “Biolohiya” [Methods of teaching biology: a textbook for applicants for a bachelor’s degree in the specialty “Biology” of the educational and professional program “Biology”]. Zaporizhzhia, 143 p. [in Ukrainian].
Rozuminnya ta interpretatsiya zhyttyevoho dosvidu yak chynnyk rozvytku osobystosti. [Understanding and interpretation of life experience as a factor in personality development]. Monograph /edited by N.V. Chepeleva. Kirovograd, 2013. 276 p. [in Ukrainian].
Fitsula, M.M. (2002). Pedahohika: Navchalnyi posibnyk dlya studentiv vyshchykh pedahohichnykh zakladiv osvity [Pedagogy: A textbook for students of higher pedagogical educational institutions]. Kyiv, 528 p. [in Ukrainian].
Shuldyk, V.I. (2000). Kurs metodyky vykladannya biolohiyi v modulyakh: Pidruchnyk dlya studentiv, mahistriv ta molodykh vchyteliv biolohiyi [Course of methods of teaching biology in modules: Textbook for students, masters and young teachers of biology]. Kyiv, 289 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.