ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ ЯК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МУЗИКАНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.323750Ключові слова:
музичне мистецтво; музикотерапія; синкретичний підхід; художньо-творча компетентність.Анотація
У статті розглядається значення музичного мистецтва як засобу впливу на емоційний та фізичний стан людини, а також проблеми психоемоційного навантаження, з якими стикаються майбутні вчителі музичного мистецтва. Розглянуто музикотерапію як ефективного методу збереження психоемоційного здоров’я студентів-музикантів. Визначено роль музикотерапії у розвитку когнітивних функцій, зниженні рівня стресу, стимулюванні творчого потенціалу та формуванні художньо-творчої компетентності майбутніх вчителів.
Посилання
Grynova, V. (2015). Muzykoterapiia yak skladova zdoroviazberezhuvalnoi tekhnolohii vykhovannia studentskoi molodi [Music therapy as a component of health technology espiriualidad student youth]. Origins of Pedagogical Mastery: Collection of Scientific Papers. Chief Editor: M.I. Stepanenko; Poltava National Pedagogical University named after V.G. Korolenko. Poltava, Vol. 16. pp. 20–28. [in Ukrainian].
Dobrovolska, R.O. (2023). Pedahohika muzychnoi terapii v Ukraini: dosvid, mozhlyvosti ta perspektyvy [Music therapy pedagogy in Ukraine: experience, opportunities and prospects]. Scientific Bulletin of Kremenets Taras Shevchenko Regional Academy of Humanities and Pedagogy, No. 17, pp. 120–126. [in Ukrainian].
Marushkevich, A. (2024). Zdoroviazberezhuvalni osvitni tekhnolohii v navchanni studentiv: neobkhidnist zabezpechennia [Health-saving educational technologies in the education of students: the need to ensure]. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Vol. 2. No.18, pp. 43–46. [in Ukrainian].
Soroka, O.V. & Bankul, L.D. (2013). Muzykoterapiia yak innovatsiina zdoroviazberezhuvalna tekhnolohiia dlia roboty z molodshymy shkoliaramy [Music therapy as an innovative health-saving technology for working with primary schoolchildren]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Series: “Pedagogy. Social Workˮ. Social work. Editor-in-chief I.V. Kozubovska. Uzhhorod: Uzhhorod, Vol. 27. pp. 92–195. [in Ukrainian].
Tkachenko, T. (2012). Muzykoterapiia i yii vnesok v ozdorovchu, vykhovnu i moralnu funktsiiu molodi [Music therapy and its contribution to the health, educational and moral function of young people]. Youth & market. No. 4, pp. 17–20. [in Ukrainian].
Udich, Z.I., Rusyn, L.P., Shaparenko, I.Ye. & Hryshchenko, S.V. Vykorystannia zdoroviazberezhuvalnykh tekhnolohii v osvitnomu seredovyshchi zakladiv vyshchoi osvity [Use of health care technologies in the educational environment of higher education institutions]. Innovative pedagogy, Vol. 48 (2), pp. 174–177. [in Ukrainian].
Shvets, I., Vasylevska-Skupa, L. & Kravtsova, N. (2023). Muzychna terapiia yak metod navchannia ta rozvytku molodshykh shkoliariv za umov voiennoho stanu [Music therapy as a method of teaching and development of junior schoolchildren under martial law]. Art in Contemporary Culture: Theory and Practice of Teaching. No. 1, pp. 13–20. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.