ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРИ КОНСТРУЮВАННІ ВИРОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.324453Ключові слова:
творчість; освітній процес; технологічна підготовка; педагогічні умови; конструювання; гармонізація; самоконтроль.Анотація
У статті обгрунтовано та розкрито важливі питання, що виникають при формуванні творчості учнів у процесі технологічної підготовки при конструювані виробів. Окреслено основні концептуальні засади, обґрунтовано важливе значення впровадження комп'ютерно орієнтованих засобів навчання в освітній процес та їх впплив на формування навичок і фахових компетентностей у процесі конструювання виробів, зазначено необхідність фахової підготовки у процесі вибору майбутньої професії, зроблено акцент на метод проєктів у технології трудового навчання. Доведено, що творчість – важливий компонент формування в учнів фахових компетентностей та створює сприятливі умови для удосконалення освітнього процесу.
Посилання
Karpenko, N.V. (2018). Diahnostyka psykhichnoho rozvytku dytyny v roboti pedahoha (vchytelia, vykhovatelia) [Diagnostics of the mental development of a child in the work of a teacher (teacher, educator)]. Kyiv, 192 p. [in Ukrainian].
Kotlyarevska, O.O. (2019). Obdarovana dytyna: znakhidka chy problema [Gifted child: a find or a problem]. Pedagogical workshop. No. 7. pp. 40–47. [in Ukrainian].
Sydorenko, V.K. & Kobernyk, O.M. (2010). [Concept of technological education of students of general educational institutions of Ukraine (draft)]. Labor training in educational institutions. pp. 33–36. [in Ukrainian].
Steshenko, V.V. (2013). Zmist trudovoho navchannia (tekhnolohii) – na naukovu osnovu [Content of labor training (technologies) – on a scientific basis]. Labor training in a modern school. No. 3. pp. 2–4. [in Ukrainian].
Thorzhevsky, D.O. (2003). [The education of national self-awareness of students is an urgent task of a comprehensive school]. The path of education. No. 2. pp. 28–33. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.