METHODOLOGY FOR TEACHING VIRTUAL WRITTEN ENGLISH COMMUNICATION IN SECONDARY SCHOOLS: A STATISTICAL EVALUATION OF EFFECTIVENESS
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.324543Ключові слова:
методика навчання; віртуальне англомовне письмове спілкування; статистична оцінка; ефективність; когнітивно-дискурсивний аналіз; міжкультурна компетенція; цифрова педагогіка.Анотація
Метааналіз еволюційних тенденцій у педагогічній лінгвістиці та інтенсифікація техноцентричної адаптації освітніх середовищ зумовлюють необхідність переосмислення методологічних підходів до формування віртуальних дискурсивних компетенцій у межах англомовного письма. Комплексний синтез когнітивно-дискурсивних парадигм із прагмалінгвістичними концепціями забезпечує фундаментальну платформу для конструктивного впровадження мультимодальних текстових практик. Результати досліджень вказують на ключову роль алгоритмічно зумовлених освітніх платформ, які уможливлюють персоналізоване когнітивне структурування мовленнєвих одиниць. Параметричний аналіз ефективності таких платформ демонструє статистично верифіковану залежність між когнітивною автоматизацією складних синтаксичних конструкцій і загальним рівнем когерентності текстових утворень. Емпіричні дані свідчать, що впровадження мультидисциплінарних стратегій, орієнтованих на інтерактивну гармонізацію прагматичних й семантичних аспектів, сприяє формуванню лінгвістично-рефлексивної компетентності. У цьому контексті, адаптивні освітні траєкторії, які враховують індивідуалізовані когнітивні показники, є ключовими у процесі глобалізованої трансформації освітніх практик.
Посилання
Anisimov, M.V. (2011). Teoretyko-metodolohichni osnovy prohnozuvannia modelei u profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh: monohrafiia [Theoretical and methodological foundations for forecasting models in vocational education institutions]. Kyiv-Kirovohrad, 464 p. [in Ukrainian].
Bevzo, H., Holikova, O. & Malinka, O. (2024). Vykorystannia platformy Moodle pry vyvchenni inozemnoi movy: teoretyko-praktychni aspekty [Using the Moodle platform in foreign language learning: theoretical and practical aspects]. Bulletin of Science and Education, No. 7 (25), pp. 103–114. [in Ukrainian].
Likarchuk, N. (2015). Bazovi semiotychni modeli komunikatsii [Basic semiotic models of communication]. Naukowyi Chasopys Dragomanov Ukrainian State University. Series 5. Pedagogical sciences: reality and perspectives, No. 16, pp. 69–74. [in Ukrainian].
Bailey, D., Almusharraf, N. & Hatcher, R. (2021). Finding satisfaction: Intrinsic motivation for synchronous and asynchronous communication in the online language learning context. Education and Information Technologies, No. 26 (3), pp. 2563–2583. [in English].
Boiko, O. (2024). Approaches of teaching computer-mediated written communication to secondary school students. New pedagogical thought, No. 2 (118), pp. 42–51. [in English].
Kenjabaev, J.A. (2024). Modern Teaching Methods in Teaching English. International Journal of Scientific Trends, No. 3 (1), pp. 52–56. [in English].
Lasagabaster, D. (2022). English-medium instruction in higher education. Cambridge University Press, 75 p. [in English].
Mehr, H. (2017). The impact of product and process approach on Iranian EFL learners’ writing ability and their attitudes toward writing skill. International Journal of English Linguistics, No. 7 (2), pp. 158–166. [in English].
Qiu, X. (2024). The effects of virtual reality on EFL learning: A meta-analysis. Education and Information Technologies, No. 29 (2), pp. 1379–1405. [in English].
Qodriani, L. & Wijana, D. (2021). The “new” adjacency pairs in online learning: categories and practices. In Ninth International Conference on Language and Arts (ICLA 2020), pp. 121–125. Atlantis Press. [in English].
Sánchez-Muñoz, A. & Retis, J. (2024). Communicative Spaces in Bilingual Contexts (Routledge Research in Language and Communication). Routledge. 306 p. [in English].
Shadiev, R. & Feng, Y. (2024). Using automated corrective feedback tools in language learning: a review study. Interactive Learning Environments, No. 32(6), pp. 2538–2566. [in English].
Siagian, B. & Purwanto, M. (2024). Lextutor English Learning Pronunciation and Vocabulary: A Language Data Base Program. PUSTAKA: Jurnal Bahasa Dan Pendidikan, No. 4(1), pp. 116–130. [in English].
Virtual mechanisms in English communication (2025). Statista. Available at: https://www.statista.com/search/?q=English+communication&p=1 [in English].
Wood, F.T. (2018). Current English Usage: A concise dictionary. New York: St. Matrixes Press. 273 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.