ІНТЕГРАЦІЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННЯ ЕСТРАДНОГО ВОКАЛУ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.325633

Ключові слова:

естрадний вокал; мультимедійні технології; мобільні додатки; дистанційне навчання; штучний інтелект; креативний розвиток.

Анотація

У статті розглянуто особливості інтеграції сучасних технологій у викладання естрадного вокалу. Проаналізовано можливості використання мультимедійних засобів, мобільних додатків, онлайн-платформ, віртуальних студій та інструментів штучного інтелекту. Показано, що цифрові інструменти сприяють розвитку творчого потенціалу студентів, підвищують мотивацію та формують індивідуальні траєкторії навчання. Окреслено перспективи поєднання традиційних методів і новітніх технологій у мистецькій освіті.

Біографії авторів

Світлана Кишакевич

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вокально-хорового, хореографічного та образотворчого мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Галина Стець

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вокально-хорового, хореографічного та образотворчого мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Kyshakevych, B.Yu., Kyshakevych, S.V. & Stets, G.V. (2024). Syntez teorii ta praktyky v interaktyvnykh metodakh navchannia estradnoho vokalu [Synthesis of theory and practice in interactive methods of teaching pop vocals]. Academic visions. No. 37. Available at: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1539 [in Ukrainian].

Kyshakevych, S. & Stets G. (2022). Saund yak indyvidualna forma zvuchannia holosu [Sound as an individual form of voice sound]. Youth & market. No. 3–4 (201–202). pp. 78–82. [in Ukrainian].

De Notaris, D. & Savonardo, L. (2022). The digitalization of sound: How the consumption of music changed from vinyl to hybrid experiences. Italian Sociological Review. No. 12(1), pp. 159–183. DOI: https://doi.org/10.13136/isr.v12i1.523 [in English].

Garlinska, M., Osial, M., Proniewska, K. & Pregowska, A. (2023). The influence of emerging technologies on distance education. Electronics. No. 12(7). p. 1550. DOI: https://doi.org/10.3390/electronics12071550 [in English].

Liu, H., & Guo, W. (2025). Effectiveness of AI-driven vocal art tools in enhancing student performance and creativity. European Journal of Education, No. 60. e70037. DOI: https://doi.org/10.1111/ejed.70037 [in English].

Şakalar, A. & Gürel S. (2024). Academic perspectives on the use of digital platforms and mobile applications in vocal training. Online Journal of Music Sciences. No. 9(2). pp. 389–404. DOI: https://doi.org/10.31811/ojomus.1564925 [in English].

Topsakal, O. & Topsakal, E. (2022). Framework for a foreign language teaching software for children utilizing AR, Voicebots and ChatGPT (Large Language Models). The Journal of Cognitive Systems. No. 7(2). pp. 33–38. DOI: https://doi.org/10.52876/jcs.1227392 [in English].

Yuhao, C. (2025). Cross-dimensional integration and innovative applications of vocal music and piano sound assets in the AI era. Humanities and Social Science Research. No. 8(1). pp. 99–103. DOI: https://doi.org/10.30560/hssr.v8n1p99 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-19

Номер

Розділ

Статті