INTERPLAY OF EMPLOYABILITY OF GRADUATES AND ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY: A CASE STUDY FROM A UKRAINIAN PUBLIC UNIVERSITY
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.326744Ключові слова:
вища освіта; працевлаштування; рівень володіння англійською мовою за професійним спрямуванням; працевлаштування випускників.Анотація
Дане дослідження вивчає зв’язок між результатами вивчення англійської мови професійного спрямування (ESP) та можливістю працевлаштування випускників протягом трьох навчальних років (2019, 2020 та 2021). Для дослідження цього зв’язку було використано критерій хі-квадрат. Результати підтвердили суттєвий зв’язок між успішністю на курсі англійської мови професійного спрямування та результатами працевлаштування. У 2019 році p-значення становило 0,006, у 2020 році – 0,047, а в 2021 році – 0,028, що свідчить про статистичну значущість і дозволяє відхилити нульову гіпотезу (H0) на користь альтернативної гіпотези (H1). Ці результати підкреслюють важливість результатів курсу англійської мови професійного спрямування як предиктора можливості працевлаштування, припускаючи, що краща успішність на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням пов’язана з кращими перспективами працевлаштування для випускників. Це дослідження підкреслює важливість академічної успішності на мовних спеціалізованих курсах для майбутнього кар’єрного успіху.
Посилання
Oraison, H.M., Konjarski, L. & Howe, S.T. (2019). Does the university prepare students for employment? Alignment between graduate attributes, accreditation requirements, and industry employability criteria. Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability, No. 10(1), pp. 173–194. DOI: https://doi.org/10.21153/jtlge2019vol10no1art790 [in English].
Jackson, D. (2023). The relationship between student employment, employability-building activities, and graduate outcomes. Journal of Further and Higher Education, No. 48(1), pp. 14–30. DOI: https://doi.org/10.1080/0309877X.2023.2253426 [in English].
Arsenis, P., Flores, M. & Petropoulou, D. (2021). Enhancing graduate employability skills and student engagement through group video assessment. Assessment & Evaluation in Higher Education, No. 47(2), pp. 245–258. DOI: https://doi.org/10.1080/02602938.2021.1897086 [in English].
Ministry of Education and Science of Ukraine (2024). Traiektorii kariery vypusknykiv ZVO i ZFPO: MON prezentuie zvit iz Monitorynhu pratsevlashtuvannia vypusknykiv-biudzhetnykiv [Career trajectories of graduates of higher education institutions and vocational schools: MES presents a report on Monitoring the employment of state-funded graduates]. Available at: https://mon.gov.ua/news/traektorii-kareri-vipusknikiv-zvo-i-zfpo-mon-prezentue-zvit-iz-monitoringu-pratsevlashtuvannya-vipusknikiv-byudzhetnikiv [in Ukrainian]
Ministry of Education and Science of Ukraine (2022). Zvit z monitorynhu pratsevlashtuvannia vypusknykiv zakladiv vyshchoi ta fakhovoi peredvyshchoi osvity: data sposterezhennia – 01 lystopada 2022 roku [Report on monitoring the employment of graduates of higher and vocational pre-higher education: Date of monitoring: November 01, 2022]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2024/04/12/Zvit.z.Monitorynhu.pratsevlashtuvannya.vypusknykiv.ZV.i.FPO-12.04.2024.pdf [in Ukrainian]
Yatsenko, L.D. (2020). Problemy neuzhodzhenosti vyshchoi osvity ta rynku pratsi v Ukraini [Problems of inconsistency between higher education and the labour market in Ukraine]. Center for Economic and Social Research of the National Institute for Strategic Studies. Retrieved on 09.08.2024: https://niss.gov.ua/sites/default/files/2020-02/analit-yatsenko-social-policy-14-2020.pdf [in Ukrainian]
Zainuddin, S.Z., Pillai, S., Dumanig, F.P. & Phillip, A. (2019). English language and graduate employability. Education + Training, No. 61(1), pp. 79–93. DOI: https://doi.org/10.1108/ET-06-2017-0089 [in English].
Ministry of Education and Science of Ukraine (2020). Stratehiia rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2021–2031 roky [Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2021-2031]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2020/09/25/rozvitku-vishchoi-osviti-v-ukraini-02-10-2020.pdf [in Ukrainian]
Patten, M.L. (2017). Understanding Research Methods: An Overview of the Essentials (10th ed.). Routledge. DOI: https://doi.org/10.4324/9781315213033 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.