ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.332808Ключові слова:
мотив; мотивація; мотивація майбутніх учителів музичного мистецтва; навчання гри на фортепіано.Анотація
У статті досліджено особливості формування мотивації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. Уточнено сутність мотивації в контексті психолого-педагогічної парадигми. Здійснено аналіз сучасних поглядів науковців на мотивацію. Аналіз літературних джерел дав змогу з’ясувати сутність ключових понять, розкрити зміст методів розвитку мотиваційної сфери майбутніх педагогів. Визначено педагогічні умови, які підвищують ефективність методів формування мотивації до навчання гри на фортепіано в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Посилання
Bekh, I.D. (2003). Vykhovannia osobystosti: U 2 kn. Kn.1 Osobystisno oriientovanyi pidkhid : teoretyko-tekhnolohichni zasady [Personality Education: In 2 books. Book 1. Personality-oriented approach: theoretical and technological foundations]. Scientific edition. Kyiv, 280 p. [in Ukrainian].
Braslavska, O. & Ozerova, L. (2021). Teoretychni osnovy formuvannia profesiinoi motyvatsii maibutnoho vchytelia v umovakh fakhovoi pidhotovky [Theoretical foundations of the formation of professional motivation of a future teacher in the conditions of professional training]. Problems of training a modern teacher. No. 2(22), pp. 21–30. [in Ukrainian].
Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv, 376 p. [in Ukrainian].
Yerokhin, S.A., Nikitin, Yu.V., Nikitina, I.V. (2011). Kontseptsiia profesiinoi motyvatsii studentiv yak faktoru konkurentnosti na rynku pratsi [The concept of professional motivation of students as a factor of competitiveness in the labor market]. Legal Science, No.1, pp. 20–27. [in Ukrainian].
Zaniuk, S.S. (2002). Psykholohiia motyvatsii : navchalnyi posibnyk [Psychology of motivation: tutorial]. Kyiv, 304 p. [in Ukrainian].
Levchenko, T.I. (2011). Motyvatsiia subiekta v riznykh vydakh diialnos [Motivation of the subject in various types of activity]. Vinnytsia, 448 p. [in Ukrainian].
Lovchuk, Yu. (2024). Rozvytok motyvatsii do vyvchennia anhliiskoi movy v zdobuvachiv vyshchoi osvity [Development of motivation to study English among higher education students]. Youth & market. No. 4 (224), pp. 153–157. [in Ukrainian].
Ziaziun, I.A. (2000). Neperervna profesiina osvita: problemy, poshuky, perspektyvy [Continuing professional education: problems, searches, prospects]. Kyiv, 636 p. [in Ukrainian].
Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Pedagogy of Art (Theory and Methodology of Teaching Art Disciplines)]. Kyiv, 274 p. [in Ukrainian].
Sysoieva, S.O. (2001). Pedahohichni tekhnolohii u neperervnii profesiinii osviti [Pedagogical technologies in continuing professional education]. Kyiv, 502 p. [in Ukrainian].
Prokopenko, O.V. (2006). Teoriia motyvatsii: konspekt lektsii z kursu [Theory of motivation: course lecture notes]. Sumy, 171 p. [in Ukrainian].
Pobirchenko, N.A. (2007). Psychological Dictionary [Psychological Dictionary]. Kyiv, 335 р. [in Ukrainian].
Rostovska, I.O. (2015). Formuvannia motyvatsii uchnia hry na fortepiano : navch.-metod. posib. [Formation of motivation of a student playing the piano : teaching-methodical manual]. Nizhyn, 159 p. [in Ukrainian].
Skopych, A.V. (2015). Formuvannia motyvatsii do vyvchennia suchasnoi fortepiannoi muzyky v protsesi fakhovoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Formation of motivation to study modern piano music in the process of professional training of a future teacher]. Candidate’s thesis. National Pedagogical University named after M.P. Dragomanov. Kyiv, 228 p. [in Ukrainian].
Titov, I.H. (2011). Vstup do psykhofiziolohii: navchalnyi posibnyk [Introduction to psychophysiology : textbook]. Kyiv, 296 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.