МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ПІДГОТОВКА В СИСТЕМІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.337639Ключові слова:
музично-інструментальна підготовка; індивідуальна педагогічна траєкторія; імпровізація; виконавська компетентність; персоналізація навчання; майбутній учитель музичного мистецтва.Анотація
Стаття висвітлює музично-інструментальну підготовку в системі індивідуальної педагогічної траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розкрито поєднання техніко-виконавських, художньо-інтерпретаційних і методичних компонентів, роль імпровізації у розвитку творчого мислення та формуванні унікального виконавського стилю. Підкреслено значення цифрових технологій, педагогічного супроводу та інноваційних форм роботи у персоналізації навчання.
Посилання
Alieksieieva, S.V. (2021). Indivіdualna osvіtnia traiektorіia: vіd pobudovy – do realіzatsіi [Individual educational trajectory: from construction to implementation]. Art Education: Content, Technologies, Management: Collection of Scientific Works (Series: Pedagogical Sciences). Kyiv, No. 17, pp. 74–82. [in Ukrainian].
Lytvyn, V. (2021). Indivіdualna osvіtnia traiektorіia zdobuvachіv vyshchoi osvіty: kontent-analіz poniattia, pryntsypy pobudovy, formy ta metody realіzatsії [Individual educational trajectory of higher education seekers: content analysis of the concept, principles of construction, forms and methods of implementation]. Youth & market, No. 9 (195), pp. 93–100. [in Ukrainian].
Masol, L.M. (2006). Kompetentnіsno-orіientovanyi pіdkhіd do zahalnoi mystetskoi osvіty [Competence-oriented approach to general art education]. Collection of Scientific Works (Pedagogical Sciences), pp. 25–31. [in Ukrainian].
Oleksiuk, O.M. (2010). Metodolohіia humanіtaryzatsіi mystetskoi osvіty [Methodology of humanitarization of art education]. Scientific Notes of Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University. Series: Pedagogy, No. 1, pp. 49–54. [in Ukrainian].
Polіkhronіdі, A.H. (2021). Pіdhotovka maibutnіkh uchytelіv muzychnoho mystetstva do profesіinoi dіialnostі v umovakh іnkliuzyvnoi osvіty [Preparation of future music teachers for professional activity in the conditions of inclusive education]. South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky. Odesa, 241 p. [in Ukrainian].
Rudnytska, O.P. (2005). Pedahohіka: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Textbook. Ternopіl, 360 p. [in Ukrainian].
Fedorkiv, Yu.V. (2016). Formuvannia vykonavskoi kompetentnostі studentіv-muzykantіv zasobamy іmprovіzatsіi v klasі dukhovykh іnstrumentіv [Formation of performing competence of student-musicians by means of improvisation in the class of wind instruments]. Scientific Journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series 14: Theory and Methodology of Art Education, No. 21 (26), pp. 132–136. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.