МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ПІДГОТОВКА В СИСТЕМІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.337639

Ключові слова:

музично-інструментальна підготовка; індивідуальна педагогічна траєкторія; імпровізація; виконавська компетентність; персоналізація навчання; майбутній учитель музичного мистецтва.

Анотація

Стаття висвітлює музично-інструментальну підготовку в системі індивідуальної педагогічної траєкторії майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розкрито поєднання техніко-виконавських, художньо-інтерпретаційних і методичних компонентів, роль імпровізації у розвитку творчого мислення та формуванні унікального виконавського стилю. Підкреслено значення цифрових технологій, педагогічного супроводу та інноваційних форм роботи у персоналізації навчання.

Біографії авторів

Марина Білецька

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри освітології та педагогіки мистецтва Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Тетяна Підварко

старший викладач кафедри освітології та педагогіки мистецтва Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Alieksieieva, S.V. (2021). Indivіdualna osvіtnia traiektorіia: vіd pobudovy – do realіzatsіi [Individual educational trajectory: from construction to implementation]. Art Education: Content, Technologies, Management: Collection of Scientific Works (Series: Pedagogical Sciences). Kyiv, No. 17, pp. 74–82. [in Ukrainian].

Lytvyn, V. (2021). Indivіdualna osvіtnia traiektorіia zdobuvachіv vyshchoi osvіty: kontent-analіz poniattia, pryntsypy pobudovy, formy ta metody realіzatsії [Individual educational trajectory of higher education seekers: content analysis of the concept, principles of construction, forms and methods of implementation]. Youth & market, No. 9 (195), pp. 93–100. [in Ukrainian].

Masol, L.M. (2006). Kompetentnіsno-orіientovanyi pіdkhіd do zahalnoi mystetskoi osvіty [Competence-oriented approach to general art education]. Collection of Scientific Works (Pedagogical Sciences), pp. 25–31. [in Ukrainian].

Oleksiuk, O.M. (2010). Metodolohіia humanіtaryzatsіi mystetskoi osvіty [Methodology of humanitarization of art education]. Scientific Notes of Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University. Series: Pedagogy, No. 1, pp. 49–54. [in Ukrainian].

Polіkhronіdі, A.H. (2021). Pіdhotovka maibutnіkh uchytelіv muzychnoho mystetstva do profesіinoi dіialnostі v umovakh іnkliuzyvnoi osvіty [Preparation of future music teachers for professional activity in the conditions of inclusive education]. South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky. Odesa, 241 p. [in Ukrainian].

Rudnytska, O.P. (2005). Pedahohіka: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Textbook. Ternopіl, 360 p. [in Ukrainian].

Fedorkiv, Yu.V. (2016). Formuvannia vykonavskoi kompetentnostі studentіv-muzykantіv zasobamy іmprovіzatsіi v klasі dukhovykh іnstrumentіv [Formation of performing competence of student-musicians by means of improvisation in the class of wind instruments]. Scientific Journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series 14: Theory and Methodology of Art Education, No. 21 (26), pp. 132–136. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-04

Номер

Розділ

Статті