ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Оксана Хомишак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126384

Ключові слова:

інформаційна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерне навчання, іноземна мова, електронний підручник, аудіоподкаст, відеоподкаст, комп’ютерне тестування, загальноосвітня школа

Анотація

У статті окреслено проблему формування основ інформаційної компетентності вчителя іноземної мови як важливої передумови професійно-методичної підготовки філологів. Розроблено програму навчальної дисципліни “Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іноземної мови у загальноосвітній школі”. Охарактеризовано основні знання, уміння та навички вчителя для відбору та здійснення навчально-методичної роботи з іншомовними інформаційними освітніми ресурсами, електронними навчальними посібниками, педагогічними програмними засобами, аудіо-, відеоподкастами для формування комунікативної компетентності учнів та комп’ютерним тестуванням для тренування, перевірки і/або контролю навчальних досягнень учнів з іноземної мови

Біографія автора

Оксана Хомишак

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Andrieiev, O.O., Buhaichuk, K.L., Kalinenko, N.O., Kolhatin, O.H., Kukharenko, V.M. & Liulkun, N.A. et al (2013). Pedahohichni aspekty vidkrytoho dystantsiinoho navchannia [Pedagogical aspect of open distant teaching]. KhNADU, Kharkiv: “Miskdruk”, 212 p. [in Ukrainian].

Andronatii, P.I. & Kotiak, V.V. (2011). Kompiuterni tekhnolohii v osvitnikh vymiriuvanniakh: Navchalno-metodychnyi posibnyk [Computer technologies in educational mesures]. Kirovohrad: Lysenko V.F.,144p. [in Ukrainian].

Hurevych, R.S., Kademiia, M. Yu. & Shevchenko, L. S. (2012). Informatsiini tekhnolohii navchannia: innovatsiinyi pidkhid: navchalnyi posibnyk [Information technologies in teaching: innovative approach]. Vinnytsia: TOV firma “Planer”, 348 p.[in Ukrainian].

Kapeliushna, T. (2014). Analiz zmistu shkilnoho navchannia anhliiskoi movy v umovakh internatsionalizatsii osvitnoho prostoru [Content analysis of English language school teaching in the educational sphere internationalization]. Comparative Pedagogical Studies. No. 4(22), pp. 129 –135. [in Ukrainian].

Zharkykh, Yu. S., Lysochenko, S. V., Sus, B. B. & Tretiak, O. V. (2012). Kompiuterni tekhnolohii v osviti [Computer technologies in education]. Kyiv: “Kyivskyi universytet”, 239 p. [in Ukrainian].

Maiier, N.V. (2015). Formuvannia metodychnoi kompetentnosti u maibutnikh vykladachiv frantsuzkoi movy: teoriia i praktyka [Future French teachers methodological competence formation]. Kyiv: KNLU Publ., 482 p. [in Ukrainian].

Morska, L.I. (2008). Informatsiini tekhnolohii u navchanni inozemnykh mov [Information technologies in foreign languages teaching]. Ternopil: Aston, 256 p. [in Ukrainian].

Hurevych, R. S., Hordiichuk, H. B., Konoshevskyi, L. L., Konoshevskyi, O. L. & Shestopal, O. V. (2011). Osvitnie seredovyshche dlia pidhotovky maibutnikh pedahohiv zasobamy ICT [Educational sphere for future pedagogues training with the aid of ICT]. Vinnytsia: FOP Rohalska I.O., 348 p. [in Ukrainian]

Strelnikov, V. Yu. & Britchenko, I. H. (2013). Suchasni tekhnolohii navchannia u vyshchii shkoli [Modern technologies of teaching in higher educational institution]. Poltava: PUET, 309 p.[in Ukrainian].

Kukharenko, V.M., Berezenska, S.M., Buhaichuk, K.L., Oliinyk, N.Iu., Oliinyk, T.O. & Rybalko, O.V. et al (2016). Teoriia ta praktyka zmishanoho navchannia [Theory and Practice of Blended learning]. Kharkiv: “Miskdruk”, NTU “KhPI”, 284 p. [in Ukrainian].

Khomyshak, O. (2017). Metodyka zastosuvannia kompiuteriv u vykladanni inozemnykh mov [Methods of using computers in foreign language teaching]. Drohobych, 62 p. [in Ukrainian].

Khomyshak, O.B. (2013). Udoskonalennia protsesu vykladannia praktychnoho kursu anhliiskoi movy na osnovi “zmishanoi” metodyky [Improvement of English practical course teaching with the aid of blended method]. Youth and Market, no. 7 (102), pp. 78 – 81. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті