ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126384Ключові слова:
інформаційна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерне навчання, іноземна мова, електронний підручник, аудіоподкаст, відеоподкаст, комп’ютерне тестування, загальноосвітня школаАнотація
У статті окреслено проблему формування основ інформаційної компетентності вчителя іноземної мови як важливої передумови професійно-методичної підготовки філологів. Розроблено програму навчальної дисципліни “Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іноземної мови у загальноосвітній школі”. Охарактеризовано основні знання, уміння та навички вчителя для відбору та здійснення навчально-методичної роботи з іншомовними інформаційними освітніми ресурсами, електронними навчальними посібниками, педагогічними програмними засобами, аудіо-, відеоподкастами для формування комунікативної компетентності учнів та комп’ютерним тестуванням для тренування, перевірки і/або контролю навчальних досягнень учнів з іноземної мовиПосилання
Andrieiev, O.O., Buhaichuk, K.L., Kalinenko, N.O., Kolhatin, O.H., Kukharenko, V.M. & Liulkun, N.A. et al (2013). Pedahohichni aspekty vidkrytoho dystantsiinoho navchannia [Pedagogical aspect of open distant teaching]. KhNADU, Kharkiv: “Miskdruk”, 212 p. [in Ukrainian].
Andronatii, P.I. & Kotiak, V.V. (2011). Kompiuterni tekhnolohii v osvitnikh vymiriuvanniakh: Navchalno-metodychnyi posibnyk [Computer technologies in educational mesures]. Kirovohrad: Lysenko V.F.,144p. [in Ukrainian].
Hurevych, R.S., Kademiia, M. Yu. & Shevchenko, L. S. (2012). Informatsiini tekhnolohii navchannia: innovatsiinyi pidkhid: navchalnyi posibnyk [Information technologies in teaching: innovative approach]. Vinnytsia: TOV firma “Planer”, 348 p.[in Ukrainian].
Kapeliushna, T. (2014). Analiz zmistu shkilnoho navchannia anhliiskoi movy v umovakh internatsionalizatsii osvitnoho prostoru [Content analysis of English language school teaching in the educational sphere internationalization]. Comparative Pedagogical Studies. No. 4(22), pp. 129 –135. [in Ukrainian].
Zharkykh, Yu. S., Lysochenko, S. V., Sus, B. B. & Tretiak, O. V. (2012). Kompiuterni tekhnolohii v osviti [Computer technologies in education]. Kyiv: “Kyivskyi universytet”, 239 p. [in Ukrainian].
Maiier, N.V. (2015). Formuvannia metodychnoi kompetentnosti u maibutnikh vykladachiv frantsuzkoi movy: teoriia i praktyka [Future French teachers methodological competence formation]. Kyiv: KNLU Publ., 482 p. [in Ukrainian].
Morska, L.I. (2008). Informatsiini tekhnolohii u navchanni inozemnykh mov [Information technologies in foreign languages teaching]. Ternopil: Aston, 256 p. [in Ukrainian].
Hurevych, R. S., Hordiichuk, H. B., Konoshevskyi, L. L., Konoshevskyi, O. L. & Shestopal, O. V. (2011). Osvitnie seredovyshche dlia pidhotovky maibutnikh pedahohiv zasobamy ICT [Educational sphere for future pedagogues training with the aid of ICT]. Vinnytsia: FOP Rohalska I.O., 348 p. [in Ukrainian]
Strelnikov, V. Yu. & Britchenko, I. H. (2013). Suchasni tekhnolohii navchannia u vyshchii shkoli [Modern technologies of teaching in higher educational institution]. Poltava: PUET, 309 p.[in Ukrainian].
Kukharenko, V.M., Berezenska, S.M., Buhaichuk, K.L., Oliinyk, N.Iu., Oliinyk, T.O. & Rybalko, O.V. et al (2016). Teoriia ta praktyka zmishanoho navchannia [Theory and Practice of Blended learning]. Kharkiv: “Miskdruk”, NTU “KhPI”, 284 p. [in Ukrainian].
Khomyshak, O. (2017). Metodyka zastosuvannia kompiuteriv u vykladanni inozemnykh mov [Methods of using computers in foreign language teaching]. Drohobych, 62 p. [in Ukrainian].
Khomyshak, O.B. (2013). Udoskonalennia protsesu vykladannia praktychnoho kursu anhliiskoi movy na osnovi “zmishanoi” metodyky [Improvement of English practical course teaching with the aid of blended method]. Youth and Market, no. 7 (102), pp. 78 – 81. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.