ЕФЕКТИВНІСТЬ НАУКОВОГО КЕРІВНИЦТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ДОКТОРСЬКОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126386Ключові слова:
докторська освіта, науковий керівник, управління якістю докторської підготовки, ефективність наукового керівництваАнотація
На підставі аналізу зарубіжних джерел з проблеми наукового керівництва дисертаційними дослідженнями аспірантів з’ясовано, що явище це багатогранне і досить дискусійне. На сьогодні у країнах ЄС пріоритетність формування європейської культури наукового керівництва набуває особливої ваги і пов’язується передусім із забезпеченням якості докторської освіти. Досвід провідних університетів світового класу показує, що процес удосконалення наукового керівництва, наставництва як освітніх інституцій є поступовим і спрямовується на пошук нових, альтернативних моделей його організації, зокрема колективного наукового керівництва (англ. group supervision) та когорто-зорієнтованої освітньої технології (англ. cohort based pedagogies).Посилання
Clark S. Perspectives on the professional socialization of women faculty / S. Clark, M. Corcoran // Journal of Higher Education. – 2013. – № 57(1). – P. 20–43.
Cockrell C. The relationship between academic support systems and intended persistence in doctoral education / C. Cockrell, K. Shelley // Journal of College Student Retention: Research, Theory, & Practice. – 2009. – № 12 (4). – P. 469–484.
Communiqué, of the Conference of Ministers responsible for Higher Education in Berlin on 19 September 2003. Realising the European Higher Education Area. Available at: http://www.ond.vlaanderen.be/hogeronderwijs/bologna/documents
Conclusions and Recommendations from the Bologna Seminar on “Doctoral Programmes for the European Knowledge Society” (Salzburg, 3-5 February 2005). Available at: http://www.eua.be/activities-services.
Cornwall M. What is project orientation? / M. Cornwall, F. Schmithals, D. Jaques // An overview. In Proceedings of the Seminar on Project Orientation in Higher Education, University of London, Institute of Education. – 1977. – P. 1–16.
Crosby F. The developing literature on developmental relationships / F. Crosby // In A. J. Murrell, F. J. Crosby, & R. J. Ely (Eds.). Mentoring dilemmas: Developmental relationships within multicultural organizations, Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum. – 2009. – P. 3–20.
D’Andrea L. Obstacles to completion of the doctoral degree in colleges of education: The professors’perspective / L. D’Andrea // Educational Research Quarterly. – 2009. – № 25 (3), P. 42–58.
Dillon M. Supervising masters thesis and doctoral dissertations / M. Dillon, R. Malott // Teaching and Psychology. – 2010. – № 8 (3). – P. 195–202.
Dobie S. How assigned faculty mentors view their mentoring relationships: An interview study of mentors in medical education / S. Dobie, S. Smith, L. Robins // Mentoring & Tutoring: Partnerships in Learning. – 2004. – № 18. – P. 4.
Gardner S. Fitting the mold of graduate school: A qualitative study of socialization in doctoral education / S. Gardner // Innovative Higher Education. – 2008. – № 33(2), P. 125–138.
Hyatt L., Williams, P. (2011). 21st Century Competencies for Doctoral Leadership Faculty / L. Hyatt, P. Williams // Innovative Higher Education. – 2011. – № 36 (1). – P. 53–66.
Jones M. Issues in Doctoral studies – Forty years of journal discussion: where have we been and where are we going? / M. Jones // International Journal of Doctoral Studies. – 2003. – № 8 (6). – P. 83–104.
Ray S. Selecting a Doctoral Dissertation Supervisor: Analytical Hierarchy Approach to the Multiple Criteria Problem / S. Ray // International Journal of Doctoral Studies. – 2007. – № 2 – P. 23–32.
Rudd E. A new look at post graduate failure, Guildford, England: SRHE and Slough . – 1985. – P. 124–12.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.