ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ТВОРЧОСТІ У НАУКОВО-ДОСЛІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Інна Ромащенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126387

Ключові слова:

науково-дослідна діяльність, психологія, зміст, функції, складові компоненти, особистість

Анотація

У статті здійснено спробу проаналізувати роль науково-дослідницької діяльності у формуванні та становленні сучасної творчої особистості фахівця на основі науки психології. Досліджене питання впливу науково-дослідницької діяльності на самовираження здобувачів вищої освіти. Автор показує, що вирішення проблемної ситуації важко або неможливо через брак необхідної повноти знань. Підкреслює, що дуже часто неможливо прогнозувати результати діяльності без допомоги раніше організованої системи понять. Уява забезпечує побудову образів, створює програми поведінки в невизначених обставинах, імітує безліч варіантів перебігу процесу.

Біографія автора

Інна Ромащенко

кандидат педагогічних наук, доцент

Інститут спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного університету України

“Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Посилання

Abramova, G. S. (2003). Prakticheskaya psikhologiya; Uchebnik dlya studentov vuzov [Practical Psychology; A textbook for university students]. Izd.8-e, pererab. i dop. Moscov: Akademicheskiy Proekt, 496 p.[in Russian].

Ayzenk, Kh.Yu. (2003). Proverte Vash IQ [Check your IQ].Moscov.[in Russian].

Borysova, O. & Kharchenko, N. (2008). Naukovo-doslidna diialnist studentiv pedahohichnykh VNZ v umovakh realizatsii zavdan Bolonskoi konventsii [Research activity of students of pedagogical higher educational establishments in conditions of realization of tasks of the Bologna convention]. Native school, no.10, p.33.[in Ukrainian].

Gangnus, A. (1982). Riskovannoe priklyuchenie razuma [Risky mind adventure]. Iz-vo “Znanie”, Moscov, 207 p. [in Russian].

Maylenova, F. (2002). Vybor i otvestvennost v psikhologicheskom konsultirovanii [Выбор и отвественность в психологическом консультировании]. Moscov: “KSP+”, 416 p. [in Russian].

Maksimenko, S. D. (1999). Obshchaya psikhologiya [General Psychology]. Moscov: “Refl-buk”, 523 p. [in Russian].

Pometun, O. (2005). Kompetentnisnyi pidkhid – naivazhlyvishyi oriientyr rozvytku suchasnoi osvity [A competency approach – the most important benchmark of the development of modern education]. Native school, no.1, pp. 65–69. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті