ОСОБЛИВОСТІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ В СТАНОВЛЕННІ ПРОФЕСІЙНИХ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126412Ключові слова:
гуманізація, гуманітаризація, духовність, професійно-етична культура, професійна підготовка, художній профіль, митціАнотація
У статті проведено аналіз та значення впливу гуманітарної підготовки на формування та становлення професійних якостей майбутніх фахівців хуожнього профілю. Доведено, що гуманітарна підготовка в професійно-художніх закладах освіти спрямована на стимулювання соціального й соціально-психологічного розвитку особистості майбутнього фахівця.Посилання
Andriychuk, O.Ya. (2003). Vykhovannia humannosti u studentiv medychnoho koledzhu v protsesi fakhovoi pidhotovky [Education of humanity at students of medical college in the process of professional training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 19 p. [in Ukrainian].
Ball, H.O. (2000). Humanizatsiia osvity yak dzherelo osobystisnoi svobody. Kroky do kompetentnosti ta intehratsii v suspilstvo [Humanization of education as a source of personal freedom. Steps to competence and integration into society]. Scientific method. coll. (Ed.). N. Sophiy & I. Yermakov et al. Kyiv: Context, 336 pp. [in Ukrainian].
Aleksieyenko, T.F., Anishchenko, V.M. & Ball, H.O. et al. (2010). Bila knyha natsionalnoi osvity Ukrainy [White Book of National Education of Ukraine]. (Ed.). V.H. Kremen, NAPS of Ukraine. Kyiv: Inform. systems, 342 pp. [in Ukrainian].
Vozniuk, O. (2009). Intehralnyi pidkhid do analizu problem profesiinoi osvity [An Integral Approach to the Analysis of Problem of Vocational Education]. Pedagogics and Psychology of Vocational Education. No. 2, pp. 11–20. [in Ukrainian].
Hadame, H.H. (2000). Istyna v humanitarnykh naukakh [Truth in the humanitarian sciences]. Istyna i metod [Truth and Method]. Kyiv: Universities, vol. 2, pp. 39–43. [in Ukrainian].
Honcharenko, S.U. (2008). Humanizatsiia osvity [Humanization of the Education]. Encyclopedia of Education. Acad. Ped. Sciences of Ukraine; (Ed.). V.H. Kremen. Kyiv: Yurinkom Inter, pp. 156–158. [in Ukrainian].
Zyazyun, I.A. (2000). Kontseptualni zasady teorii osvity v Ukraini [Conceptual Principles of the Theory of Education in Ukraine]. Pedagogics and Psychology of Vocational Education, no.1, pp. 10–24. [in Ukrainian].
Kutsevol, O.M. (2010). Rol kreatyvnoho seredovyshcha u formuvanni tvorchoi osobystosti v yii ontohenezi [The role of the creative environment in the formation of a creative personality in its ontogenesis]. Creative pedagogy: science-method. coll. Academy of International Cooperation in Creative Pedagogy. Vinnytsya, issue., pp. 63–68. [in Ukrainian].
Ostroverkh, O.O. (2004). Humanitaryzatsiia yak naivazhlyvishyi pryntsyp pobudovy osvitnikh system [Humanization as the most important principle of building educational systems]. Pedagogical peculiarities of formation of professional qualities of students: Coll. Scient. works. Kharkiv: STYLE-IZDAT, pp. 146–151. [in Ukrainian].
Shestopaliuk, O. (2010). Hromadianska osvita yak faktor formuvannia hromadianskykh kompetentnostei suchasnoi molodi [Civil education as a factor of formation of civil competences of modern youth]. Native school, no. 3 (963), pp. 33–35. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.