ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ АВСТРАЛІЇ У НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • Галина Яремко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126413

Ключові слова:

Австралія, професійний розвиток, вчителі загальноосвітніх шкіл, Мельбурнська декларація, Аделаїдська декларація

Анотація

У статті розглянуто нормативно-правову документацію щодо професійного розвитку австралійських педагогів. Висвітлено положення Мельбурнської та Аделаїдської декларацій щодо навчальних цілей для молодих австралійців. Охарактеризовано засоби досягнення зазначених цілей. Зосереджено увагу на підтримці якісного викладання та шкільного лідерства. Визначено роль професійного розвитку педагогів в удосконаленні шкільної освіти загалом та у сприянні досягненню найкращих навчальних результатів учнями зокрема.

Біографія автора

Галина Яремко

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Bondarchuk, O. (2015). Reformuvannia zmistu zahal’noi serednioi osvity v Avstralii [Reforming of secondary education content in Australia]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr Ivan Franko State University. Zhytomyr, 20 p. [in Ukrainian].

Holub, L. (2012). Pidhotovka vchytelia do navchannia uchniv-predstavnykiv korinnoho naselennia Avstralli [Teacher training to teach students-representatives of Indigenous population of Australia]. Comparative Professional Pedagogy, no.1, pp.102–109. [in Ukrainian].

Kyrychenko, S. V. (2013). Pidvyshchennia ptofesiynoi kvalificatsii pedahoviv dla roboty z obdarovanymy dit’my v Avstraliys’komu Souzi [Professional development of teachers working with gifted children in Australia]. Pedagogical Almanac, vol.19, pp.304–310. [in Ukrainian].

Koreshkova, S. P. (2011). Tendentsii reformuvannia vyshchoi osvity Avstralii [Reforming tendencies of Australian higher education]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University. Kirovohrad, 20 p. [in Ukrainian].

Semenchenko, T. O. (2013). Henezys teorii i practyky pidhoyovky maibutnikh uchyteliv-filolohiv na riznykh etapakh pedahohichnoi osvity Avstralii [Genesis of theory and practice of initial language teacher education on different stages of Australian teacher education]. The Means of Educational and Scientific Work, no. 41, pp.58–67. [in Ukrainian].

Ministerial Council on Education, Employment, Training and Youth Affairs. (2008, December). Melbourne Declaration on the Educational Goals for Young Australians. Ministerial Council on Education, Employment, Training and Youth Affairs, 20 p. [in English].

Ministerial Council on Education, Employment, Training and Youth Affairs. (1999, April). The Adelaide Declaration on National Goals for Schooling in the Twenty-first Century. Ministerial Council on Education, Employment, Training and Youth Affairs, 3 p. [in English].

New South Wales Department of Education and Training. (2005). “One size doesn’t fit all”. Report of the consultation on future directions for public education and training. New South Wales Department of Education and Training, 300 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті