КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126416Ключові слова:
моніторинг якості професійної підготовки, професійна само актуалізація, суб’єкт навчання, мотивація, активність, професійно-технічний навчальний закладАнотація
У статті висвітлюється авторське бачення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників не лише як сучасного інструменту управління якістю освіти, але й як засобу професійної самоактуалізації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Обґрунтовано концептуальні положення моніторингу, що знайшли своє відображення у таких провідних ідеях: центральне місце у моніторинговому процесі повинні займати не кінцеві результати, а особистісно-цільові орієнтації майбутніх кваліфікованих робітників на професійне самовираження; необхідно підтримувати в учнів стійку позитивну внутрішню мотивацію щодо їх прагнення показати найкращі результати власної професійної підготовки під час моніторингового оцінювання; сприяти під час проведення моніторингу змінні поведінкової форми реципієнтів з пасивної на активну.Посилання
Vyigotskiy, L.S. & Davydova, V. V. (Ed.).(1996). Pedagogicheskaya psihologiya [Pedagogical psychology]. Moscow, Pedagogika-Press, 536 p. [in Russian].
Kozakov, V.A. (1990). Samostoyatelnaya rabota studentov i eyo informatsionno-metodicheskoe obespechenie ucheb. posobie [Independent work of students and its information and methodological support]. Kyiv, Vischa shk., 248 p. [in Russian].
Kozakov,V.A., Artyushyna, M V. & Kotykova, O.M. et al. (2003). Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment: navch.-metod. posib. dlia samost. vyvch. dystsypliny [Psychology of management and naval management]. Kyiv,KNEU, 829 p.[in Ukrainian].
Chyrkov, V.Y. (1996). Samodeterminatsiya i vnutrennyaya motivatsiya povedeniya cheloveka [Self-determination and internal motivation of human behavior]. Vopr. psykholohy, no. 3. pp. 116–132. [in Russian].
Klochko, V.I. & Pravorska, N. I. (2008). Systema zadach yak zasib formuvannia profesiino znachushchykh znan z informatyky studentiv ekonomichnykh spetsialnostei [System of tasks as a means of formation of professionally meaningful knowledge on computer science students of economic specialties]. Vinnytsya-UNIVERSUM, Vinnitsa. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.