ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126465Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, підготовка майбутніх економістів, професійні ділові ігри, рольові ігри, тренінги, вивчення іноземної мови, професійна діяльністьАнотація
У статті розглянуто проблему впровадження інтерактивних методів навчання на заняттях з іноземної мови, як важливу педагогічну умову для досягнення майбутніми фахівцями з економіки професійної мобільності. Встановлено, що застосування інтерактивних технологій, рольових ігор та професійних ділових ігор на заняттях з іноземної мови забезпечують розвиток професійного мислення студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі.Посилання
Bohuslavska, O. Yak ne zahubytysia u rozmayitti treninhovykh prohram [How not to get lost in the diversity of training programs]. Retrieved from: http://www.b17.ru/article/2704/. [in Ukrainian].
Busel, V. T. (2007). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrayinskoi movy [Great Dictionary of Modern Ukrainian]. Irpin: Publishing House “Perun”, 1472 p. [in Ukrainian].
Kovalenko, O. (2003). Kontseptualni zminy u vykladanni inozemnykh mov u konteksti transformatsiyi inshomovnoyi osvity [Conceptual changes in the teaching of foreign languages in the context of the transformation of foreign language education. Foreign languages in educational institutions]. Pedagogical press, pp. 4–10. [in Ukrainian].
Kolomiyets, S. (2015). Dilova hra v aspekti mizhpredmetnykh zviazkiv u navchanni inozemnykh mov u tekhnichnomu universyteti [Business game in the aspect of interdisciplinary connections in the teaching of foreign languages at a technical university]. Scientific Journal of the Lesia Ukrainka Eastern European National University, pp. 189–192. [in Ukrainian].
Krupskyy, Ya. & Mykhalevych, V. (2010). Tlumachnyy slovnyk informatsiyno-pedahohichnykh tekhnolohiy [Dictionary of information and educational technologies]. Vinnytsya, pp.26–27. [in Ukrainian].
Lavrinenko, O. A. (2015). Treninhy rozvytku i samorozvytku pedahohichnoyi maysternosti vykladacha VNZ [Trainings on the development and self-development of the teacher’s teaching skills of the university]. Manual for masters, teachers of higher educational institutions Institute of Pedagogical Education and Adult Education. Kyiv, pp. 96–98. [in Ukrainian].
Lykhachova, K. M. (1987). Rolova hra – efektyvnyy shlyakh formuvannia pravylnosti movlennia maibutnikh ekonomistiv [Role playing is an effective way of forming the correctness of broadcasting by future economists]. Retrieved from: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN21/13lkmmme.pdf. [in Ukrainian].
Mynskyn, E. M. (1987). Ot ihry k znaniyam: posobye dlya uchitelia [From game to knowledge: manual for a teacher]. Education. Moscow, 192 p. [in Russian].
Osadchenko, I.I. (2009). Sutnist ta klasyfikatsiya treninhiv yak zaniat u vyshchiy shkoli [Essence and classification of trainings as occupations in high school]. Editorial Board: M.I.Smetanskyy (Ed.). Vinnytsya: Ltd “Planer”. Edition 27, pp. 301 – 308. [in Ukrainian].
Panfylova, A. P. (2003). Ihrotekhnycheskyi menedzhment. Interaktyvnyie tekhnolohiy dlia obuchenyia y orhanyzatsyonnoho razvityia personala [Game technical management. Interactive technologies for training and organizational development of personnel]. Textbook “Znanye”, pp. 394–402. [in Russian].
Syvyrynyuk, I.P. (2012). Vykorystannia rolovykh ihor na urokakh anhliyskoyi movy [Use role-playing games in English lessons Use role-playing games in English lessons]. Handbook. Khmelnytskyi, pp.9–17. [in Ukrainian].
Sydorenko, E. V. (2007). Treninh kommunykatyvnoi kompetentnosti v delovom vzaymodeystviy [Training of communicative competence in business interaction]. Publishing House “Rech”, 208 p. [in Russian].
Yahupov, V. V. Pedahohika. Metod dilovoyi hry v navchanni. Vydy dilovykh ihor [The method of business game in training. Types of business games]. Retrieved from: http://eduknigi.com/ped_view.php?id=199. [in Ukrainian].
Burlington, S. (2002). The Economics Classroom. A Workshop for Grade 9-12 Teachers, 60 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.