МОДЕЛЮВАННЯ СИМУЛЯТОРУ ЗБИРАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ ПК В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Ганна Алєксєєва
  • Олександр Антоненко
  • Наталія Кравченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126469

Ключові слова:

професійне навчання, якість вищої освіти, інженер-педагог, імітаційне моделювання

Анотація

У статті розглянуто окремі практичні аспекти впровадження комп’ютерних імітаційних засобів в процес професійної підготовки фахівців комп’ютерного профілю. Проведено аналіз праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що у контексті дослідження якості освіти не існує однозначного підходу до впровадження такого інноваційного підходу та виявлено, що розробка імітаційної моделі у вигляді симулятору збирання та діагностики ПК максимально наближає навчальний процес до практичної діяльності, що збільшує зацікавленість студентів та максимально сприяє підвищенню якості їх навчання.

Біографії авторів

Ганна Алєксєєва

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики

Олександр Антоненко

кандидат технічних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики

Наталія Кравченко

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Бердянського державного педагогічного університету

Посилання

Alyeksyeyeva, H.M. (2016). Innovatsiyni tekhnolohiyi navchannya u profesiyniy osviti [Innovative technologies of training in vocational education]. Vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii v medychnu osvitu: problemno-oriientovane navchannia ta virtualni patsiienty: Materialy Vseukrainskoi naukovo-metodychnoi video konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu – Implementation of innovative technologies in medical education: problem-oriented learning and virtual patients: Materials of the All-Ukrainian scientific and methodical video conference with international participation (pp. 19–22), Zaporizhzhya. [in Ukrainian].

Antonenko, O.V (2015). Rol innovatsiinykh tekhnolohii navchannia v protsesi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [The role of innovative teaching technologies in the process of training future engineer teachers of the computer profile]. Scientific works of the Higher Educational Institution “Donetsk National Technical University” Series: “Pedagogy, Psychology and Sociology” All-Ukrainian Scientific Collection, Krasnoarmiysk, no.2(17), p.176. [in Ukrainian].

Bespalko, V. P. (2001). Pedahohika i prohresyvni tekhnolohiyi navchannya [Pedagogy and advanced teaching technologies]. Moscow, 69 p. [in Russian].

Horbatyuk, R. (2009). Kompiuterne modeliuvannia u pidhotovtsi maibutnikh inzheneriv-pedahohiv do profesiinoi diialnosti [Computer simulation in the training of future engineer educators for professional activities]. Proceedings. Series: Pedagogy, no.3 pp. 19–22. [in Ukrainian].

Kravchenko, N.V. (2012). Psykhofiziolohichni aspekty vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v navchalnomu protsesi VNZ [Psychophysiological aspects of the use of informational and communicative technologies in the educational process of universities]. Problems of engineering and pedagogical education: Sb. sciences works. Vol. 34–35. Kharkiv: UIPA, pp. 154–159. [in Ukrainian].

Makarenko, V.V. & Spivak, V.M. (2015). Tsyfrova ta impulsna skhemotekhnika. Modeliuvannia ta analiz:navchalnyi posibnyk [Digital and pulse circuit design. Modeling and analysis: a tutorial]. Kyiv: NTUU “KPI”, 314 p. [in Ukrainian].

Petrytsyn, I. (2017). Zastosuvannia kompiuternoho modeliuvannia u protsesi elektrotekhnichnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii [Application of computer simulation in the process of electrotechnical preparation of the future teacher of technologies]. Youth and market, no.1(144), pp. 60–64. [in Ukrainian].

Prakhov, A (2013). Samouchytel Blender 2.6 [Self-teacher Blender 2.6]. St. Petersburg, 213p. [in Russian].

Khernyter, M.E. (2010). Elektronnoe modelyrovanye v Multisim [Electronic Modeling in Multisim]. Moscow, 488 p. [in Russian].

Shennon, R (1978). Ymytatsyonnoe modelyrovanye system: yskusstvo y nauka [Imamate modeling of systems: art and science]. Moscow: Mir, 424p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті