МОДЕЛЮВАННЯ СИМУЛЯТОРУ ЗБИРАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ ПК В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126469Ключові слова:
професійне навчання, якість вищої освіти, інженер-педагог, імітаційне моделюванняАнотація
У статті розглянуто окремі практичні аспекти впровадження комп’ютерних імітаційних засобів в процес професійної підготовки фахівців комп’ютерного профілю. Проведено аналіз праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що у контексті дослідження якості освіти не існує однозначного підходу до впровадження такого інноваційного підходу та виявлено, що розробка імітаційної моделі у вигляді симулятору збирання та діагностики ПК максимально наближає навчальний процес до практичної діяльності, що збільшує зацікавленість студентів та максимально сприяє підвищенню якості їх навчання.Посилання
Alyeksyeyeva, H.M. (2016). Innovatsiyni tekhnolohiyi navchannya u profesiyniy osviti [Innovative technologies of training in vocational education]. Vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii v medychnu osvitu: problemno-oriientovane navchannia ta virtualni patsiienty: Materialy Vseukrainskoi naukovo-metodychnoi video konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu – Implementation of innovative technologies in medical education: problem-oriented learning and virtual patients: Materials of the All-Ukrainian scientific and methodical video conference with international participation (pp. 19–22), Zaporizhzhya. [in Ukrainian].
Antonenko, O.V (2015). Rol innovatsiinykh tekhnolohii navchannia v protsesi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [The role of innovative teaching technologies in the process of training future engineer teachers of the computer profile]. Scientific works of the Higher Educational Institution “Donetsk National Technical University” Series: “Pedagogy, Psychology and Sociology” All-Ukrainian Scientific Collection, Krasnoarmiysk, no.2(17), p.176. [in Ukrainian].
Bespalko, V. P. (2001). Pedahohika i prohresyvni tekhnolohiyi navchannya [Pedagogy and advanced teaching technologies]. Moscow, 69 p. [in Russian].
Horbatyuk, R. (2009). Kompiuterne modeliuvannia u pidhotovtsi maibutnikh inzheneriv-pedahohiv do profesiinoi diialnosti [Computer simulation in the training of future engineer educators for professional activities]. Proceedings. Series: Pedagogy, no.3 pp. 19–22. [in Ukrainian].
Kravchenko, N.V. (2012). Psykhofiziolohichni aspekty vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v navchalnomu protsesi VNZ [Psychophysiological aspects of the use of informational and communicative technologies in the educational process of universities]. Problems of engineering and pedagogical education: Sb. sciences works. Vol. 34–35. Kharkiv: UIPA, pp. 154–159. [in Ukrainian].
Makarenko, V.V. & Spivak, V.M. (2015). Tsyfrova ta impulsna skhemotekhnika. Modeliuvannia ta analiz:navchalnyi posibnyk [Digital and pulse circuit design. Modeling and analysis: a tutorial]. Kyiv: NTUU “KPI”, 314 p. [in Ukrainian].
Petrytsyn, I. (2017). Zastosuvannia kompiuternoho modeliuvannia u protsesi elektrotekhnichnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia tekhnolohii [Application of computer simulation in the process of electrotechnical preparation of the future teacher of technologies]. Youth and market, no.1(144), pp. 60–64. [in Ukrainian].
Prakhov, A (2013). Samouchytel Blender 2.6 [Self-teacher Blender 2.6]. St. Petersburg, 213p. [in Russian].
Khernyter, M.E. (2010). Elektronnoe modelyrovanye v Multisim [Electronic Modeling in Multisim]. Moscow, 488 p. [in Russian].
Shennon, R (1978). Ymytatsyonnoe modelyrovanye system: yskusstvo y nauka [Imamate modeling of systems: art and science]. Moscow: Mir, 424p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.