ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ЗАГАЛЬНОНАУКОВОМУ ВИМІРІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126471Ключові слова:
майбутні вчителі музики, вокально-хорове навчання, оцінювання, цінності, розуміння, естетичне оцінювання, критичне мисленняАнотація
У статті представлений методологічний аналіз проблеми формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у загальнонауковій проекції, окреслені індикатори оптимізації означеного феномена, сформульовані авторські визначення понять “художньо-оцінювальні вміння” та “художньо-оцінювальні уміння студентів у підготовці до вокально-хорової роботи”. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми.Посилання
Andrushchenko, V.P. (2008). Rozdumi pro osvіtu, stattі, narisi, іntervyu [Reflections on education: articles, essays, interview]. Кyiv: Znannya, 819 р. [in Ukrainian].
Bakhtyn, M.M. (1986). Estetika slovesnogo tvorchestva [Аesthetics of verbal creativity]. Moscow: Iskusstvo, 445р. [in Russian].
Vygotskiy, L. S. (1987). Psikhologiya iskusstva [Psychology of Art]. Moscov: Pedagogika,341p. [in Russian].
Gardner, H. & Tardif, T. (Eds.). (1993). Creativity lives and creative works: a synthetic scintific approach. The nature of creativity. Cambridge University Press. рр. 298–324. [in English].
Dyui Dzh. (1999). Psikhologiya i pedagogika myshleniya [Psychology and pedagogy of thinking]. Moscow: Labyrynt, 192 р. [in Russian].
Kahan, M.S. ( 1997). Filosofskaya teoriya tsennostey [Рhilosophical theory of values]. Saint Petersburg: Petropolys, 205 р. [in Russian].
Padalka, G.M. (2008). Pedagogіka mistectva (Teorіya і metodika vikladannya misteckih disciplіn) [Pedagogics of art (Theory and methodology of teaching of artistic disciplines]. Kyiv: Education Ukraine, 274 p. [in Ukrainian].
Kemerova, V. Ye. (Ed.). (1998). Sovremennyy filosofskiy slovar [Modern Philosophical Dictionary]. London, Frankfurt-na-Mayne, Parizh, Lyuksemburh, Moscov, Minsk: Panprint. 1064 р., 631p. [in Russian].
Talyzina, N.F. (1984). Upravlenie protsessom usvoeniya znaniy (Psikhol. osnovy) [Managing the learning process]. Moscow: MGU, 344 р. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.