КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ РОБОТИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126472Ключові слова:
майбутні вчителі музики, вокально-хорове навчання, мистецький проект, самостійність, творче мисленняАнотація
У статті розглянуто технологічний аспект застосування проектних технологій у вокально-хоровому навчанні студентів, проведено аналіз теоретичних праць, який обґрунтовує доцільність застосування проектних методик як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. Представлена критеріальна структура та визначені рівні сформованості означеного феномена. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми.Посилання
Hrynova, M. V. & Sas, N. M. (2012). Protsesy upravlinnya proektamy [Project Management Processes]. Poltava: PNPU, 196 р. [in Ukrainian].
Dyuy Dzh. (1999). Psykholohyya y pedahohyka mиshlenyya [Psychology and pedagogy of thinking]. Moscow: Labyrynt, 192 р. [in Russian].
Polat, Ye.S. (Ed.). (2005). Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya [New pedagogical and information technologies in the education system]. Moscow: Akademiya, 272 р. [in Russian].
Kozir, A.V. (2008). Profesiina maisternist uchyteliv muzyky: teoriia i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity [The professional skills of teachers of music]. Кyiv: NPU named after Myhakhaylo Drahomanov, 378 р. [in Ukrainian].
Kolesnikova, I.A. & Gorchakova-Sibirskaya, M.P. (2005). Pedagogicheskoe proektirovanie [Designing pedagogical]. Moscow: Academy, 288 р. [in Russian].
Petrovych, A. F. (1928). Metody proektiv [Project methods]. Кyiv. Radyanska osvita, vol. 12, рр.71–76. [in Ukrainian].
Podurovskiy, V.M. (2001). Psikhologicheskaya korrektsiya muz. ped. deyatelnosti [Psychological correction of music. ped. activities]. Moscow: “Vlados”, 327 р. [in Russian].
Sysoieva, S.O. (1994). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti vchytelia [Basis of Teacher’s Creative Work]. Кyiv: ISDOU, 112 р. [in Ukrainian].
Yakovleva, N.F. (2014). Proektnaya deyatelnost v obrazovatelnom uchrezhdenii [Project activity in an educational institution]. Moscow: FLYNTA, 144 р. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.