КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ РОБОТИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Лян Хайє

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126472

Ключові слова:

майбутні вчителі музики, вокально-хорове навчання, мистецький проект, самостійність, творче мислення

Анотація

У статті розглянуто технологічний аспект застосування проектних технологій у вокально-хоровому навчанні студентів, проведено аналіз теоретичних праць, який обґрунтовує доцільність застосування проектних методик як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. Представлена критеріальна структура та визначені рівні сформованості означеного феномена. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми.

Біографія автора

Лян Хайє

аспірант кафедри теорії та методики музичної освіти, хорового співу і диригування, факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Hrynova, M. V. & Sas, N. M. (2012). Protsesy upravlinnya proektamy [Project Management Processes]. Poltava: PNPU, 196 р. [in Ukrainian].

Dyuy Dzh. (1999). Psykholohyya y pedahohyka mиshlenyya [Psychology and pedagogy of thinking]. Moscow: Labyrynt, 192 р. [in Russian].

Polat, Ye.S. (Ed.). (2005). Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya [New pedagogical and information technologies in the education system]. Moscow: Akademiya, 272 р. [in Russian].

Kozir, A.V. (2008). Profesiina maisternist uchyteliv muzyky: teoriia i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity [The professional skills of teachers of music]. Кyiv: NPU named after Myhakhaylo Drahomanov, 378 р. [in Ukrainian].

Kolesnikova, I.A. & Gorchakova-Sibirskaya, M.P. (2005). Pedagogicheskoe proektirovanie [Designing pedagogical]. Moscow: Academy, 288 р. [in Russian].

Petrovych, A. F. (1928). Metody proektiv [Project methods]. Кyiv. Radyanska osvita, vol. 12, рр.71–76. [in Ukrainian].

Podurovskiy, V.M. (2001). Psikhologicheskaya korrektsiya muz. ped. deyatelnosti [Psychological correction of music. ped. activities]. Moscow: “Vlados”, 327 р. [in Russian].

Sysoieva, S.O. (1994). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti vchytelia [Basis of Teacher’s Creative Work]. Кyiv: ISDOU, 112 р. [in Ukrainian].

Yakovleva, N.F. (2014). Proektnaya deyatelnost v obrazovatelnom uchrezhdenii [Project activity in an educational institution]. Moscow: FLYNTA, 144 р. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті