ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНОЇ КАЗКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Наталія Макаренко
  • Марія Журавльова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126550

Ключові слова:

пізнавальна активність, пізнання, діяльність, народна казка, діти дошкільного віку

Анотація

У статті розкрито поняття “пізнавальна активність”, охарактеризовано важливість розвитку пізнавальної активності дошкільників. Підкреслюється необхідність використання народних казок для розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. Аналізуються роботи філософів, психологів та педагогів з даної проблеми. Визначені ситуації, які слід інтегрувати із використанням цього найбільш ефективного засобу для розвитку пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку. Розглядаються педагогічні умови підвищення ефективності впливу народної казки на розвиток пізнавальної активності старших дошкільників.

Біографії авторів

Наталія Макаренко

магістрантка Марія Журавльова, студентка Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Марія Журавльова

студентка Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Borysenko, O.M. (2016). Vykorystannia kazky yak zasobu piznavalnoi aktyvnosti ditei doshkilnoho viku [Use of fairy tales as a means of cognitive activity of children of preschool age]. Poltava, 79 p. [in Ukrainian].

Hodovykova, D. (2004). Formuvannia piznavalnoi aktyvnosti [Formation of cognitive activity]. Doshkilne vykhovannia, no. 1, pp. 68–73. [in Ukrainian].

Honcharenko, S.U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid, 375 p. [in Ukrainian].

Zhuravlova, L.S. (2016). Vykorystannia elementiv narodnoi pedahohiky dlia rozvytku leksychnoi storony movlennia doshkilnykiv [Use of elements of folk pedagogy for the development of the lexical side of the speech of preschoolers]. Pedagogy of the formation of creative person in the higher and secondary schools: A collection of scientific works. Zaporizhzhia: KPU, no. 49, pp.123–129. [in Ukrainian].

Ladyvir, S. (2006). Piznavalna aktyvnist starshykh doshkilniat: indyvidualni osoblyvosti [Cognitive activity of senior preschool children: individual characteristics]. Preschool education, no. 11, pp. 3–6. [in Ukrainian].

Marusynets, M. (2005). Rozvytok piznavalnoi aktyvnosti [Development of cognitive activity]. Preschool education, no.11, pp. 11–12. [in Ukrainian].

Tkachuk, T. (2002). Radist piznannya [Joy of cognition]. Preschool education, no. 9, pp. 10 – 11. [in Ukrainian].

Fedіy, O.A. (2012). Estetoterapіya [Aesthetic therapy]. Kyiv: “Tsentr uchbovoyi literaturi”, 304 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті