DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126552

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ГЕОЛОГІВ У КОЛЕДЖАХ ДО ВИКОРИСТАННЯ ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

Віктор Мельник

Анотація


У статті обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх геологів до використання геоінформаційних систем у майбутній професійній діяльності, які сприяють набуттю професійних і фахових знань, навичок, умінь і здатностей, спеціальних і специфічних технологій їх професійної діяльності. Педагогічні умови визначено як сукупність сприятливих педагогічних обставин у коледжах, які свідомо створюють педагогами для цілеспрямованої підготовки майбутніх геологів до використання геоінформаційних систем у майбутній професійній діяльності.

Ключові слова


педагогічні умови; майбутні геологи; інформаційні технології; інформаційні системи; професійна підготовка

Повний текст:

PDF

Посилання


Halkyna, O. V. (2009). Rol y mesto poniatyia “orhanyzatsyonno-pedahohycheskye uslovyia” v termynolohycheskom apparate pedahohycheskoi nauky [The role and place of the concept of “organizational and pedagogical conditions” in the terminological apparatus of pedagogical science]. Сandidate’s thesis. Samara, 187 p. [in Russian].

Durmanenko, O. (2012).Teoretychnyi analiz poniattia “pedahohichni umovy” v konteksti monitorynhu vykhovnoi roboty u vyshchomu navchalnomu zakladi [Theoretical analysis of the concept of “pedagogical conditions” in the context of monitoring of educational work at a higher educational institution]. Youth and market, no.7 (90), pp. 135–138. [in Ukrainian].

Ippolitova, N. & Sterkhova, N (2012). Analiz ponyatiya “pedagogicheskie usloviya”: sushchnost, klassifikatsiya [Analysis of the concept of “pedagogical conditions”: essence, classification]. General and Professional Education, no.1, pp. 8–14. [in Ukrainian].

Lytvyn, A. V. (2014). Metodolohichni zasady poniattia “pedahohichni umovy” [Methodological foundations of the concept of “pedagogical conditions”]: na dopomohu zdobuvacham naukovoho stupenia Lviv: SPOLOM,76 p. [in Ukrainian].

Lodatko, Ye. A. (2010). Modelirovanie pedagogicheskikh sistem i protsessov [Modeling pedagogical systems and processes]. Slavyansk: SGPU, 148 p. [in Russian].

Nayn, A. Ya. (1995). O metodologicheskom apparate dissertatsionnykh issledo-vaniy [On the methodological apparatus of dissertation research]. Pedagogika, no. 5, pp. 44–49. [in Russian].

Podlasyy, I. P. (1996). Pedagogika: ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ped. ucheb. zavedeniy [Pedagogy: a textbook for students of higher pedagogical educational institutions]. Moscov: Prosveshchenie: Gumanit. izdat. tsentr “VLADOS” Publ., 432 p. [in Russian].

Semenova, A. V. (2009). Paradyhmalne modeliuvannia u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv [Paradigm simulation in the training of future teachers]. Odesa: Yurydychna literature, 504 p. [in Ukrainian].

Yagupov, V.V. (2014). Obuchayushchiysya v professionalnom uchebnom zavedenii kak subekt pedagogicheskogo protsessa [Trained in a professional educational institution as a subject of the pedagogical process]. A collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series: Pedagogical and psychological sciences. No, 4. pp. 365–377. [in Ukrainian].

Yagupov, V. V. (2013). Modelirovanie professionalnoy kompetentnosti vypusknikov professionalnykh uchebnykh zavedeniy [Modeling of professional competence of graduates of vocational schools]. Modern technologies of studying. O.P. Hrebelnyk (Ed.)., vol. 76. pp. 144–152. [in Russian].

Yagupov, V.V., Kryshtal, N.A. & Korol, V.N. (2012). Professionalnaya subektnost ofitserov Ministerstva chrezvychaynykh situatsiy Ukrainy [Professional subjectness of officers of the Ministry of Emergency Situations of Ukraine]. A collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnitskiy. Series: Pedagogical and psychological sciences.Potapchuk Ye.M. (Ed.). No. 64, pp. 129–133. [in Russian].

Kalenskyi, A. A. (2014). Pedahohichni umovy rozvytku profesiino-pedahohichnoi etyky u studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv ahrarnoi ta pryrodookhoronnoi haluzei [Pedagogical conditions of development of professional-pedagogical ethics among students of higher educational institutions of agrarian and nature protection branches]. Humanitarian Bulletin “Pereyaslav-Khmelnytskiy Hryhoriy Skovoroda State Pedagogical University”. Annex 5 to the 31st issue, Tematychnyi vypusk “Problemy empirychnykh doslidzhen u psykholohii” [Thematic issue “Problems of empirical research in psychology”]. Kyiv: Hnozys, pp. 214–219. [in Ukrainian].

Kalenskyi, A.A. & Prokhorchuk, O.M. (2017). Pedahohichni umovy formuvannia doslidnytskoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv sotsialnoi pedahohiky [Pedagogical conditions of formation of research competence of future bachelors of social pedagogy]. Herald of Cherkasy University. Series “Pedagogical Sciences”.Cherkasy: Biznes-innovatsiinyi tsentr ChNU im. B. Khmelnytskoho, vol. 3. pp. 48–55. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Галкина, О. В. Роль и место понятия “организационно-педагогические условия” в терминологическом аппарате педагогической науки: дис. ...канд. пед. наук: 13.00.01 / Галкина Ольга Владимировна. – Самара, 2009. – 187 с.

Дурманенко, О. Теоретичний аналіз поняття “педагогічні умови” в контексті моніторингу виховної роботи у вищому навчальному закладі [текст] / О. Дурманенко // Молодь і ринок. – 2012. –№7 (90). – С. 135–138.

Ипполитова, Н. Анализ понятия “педагогические условия”: сущность, классификация [текст] / Наталья Ипполитова, Наталья Стерхова // General and Professional Education. – 2012. – № 1. – С. 8–14.

Литвин, А. В. Методологічні засади поняття “педагогічні умови” [текст]: на допомогу здобувачам наукового ступеня / А. В. Литвин. – Львів: СПОЛОМ, 2014. – 76 с.

Лодатко, Е. А. Моделирование педагогических систем и процессов: [монография] / Е. А. Лодатко. – Славянск: СГПУ, 2010. – 148 с.

Найн, А. Я. О методологическом аппарате диссертационных исследований [текст] / А. Я. Найн // Педагогика. – 1995. — № 5. – С. 44–49.

Подласый, И. П. Педагогика: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / И. П. Подласый. – М.: Просвещение: Гуманит. издат. центр “ВЛАДОС”, 1996. – 432 с.

Семенова, А. В. Парадигмальне моделювання у професійній підготовці майбутніх учителів : монографія / Алла Семенова. – Одеса: Юридична література, 2009. – 504 с.

Ягупов, В.В. Обучающийся в профессиональном учебном заведении как субъект педагогического процесса [текст] / В. В. Ягупов // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер.: Педагогічні та психологічні науки. – 2014. – № 4. – С. 365–377.

Ягупов, В. В. Моделирование профессиональной компетентности выпускников профессиональных учебных заведений [текст] // В.В. Ягупов // Нові технології навчання: [зб. наук. пр. / гол. ред. Гребельник О.П.]. – 2013. – Вип. 76. – С. 144–152.

Ягупов, В. В. Профессиональная субъектность офицеров Министерства чрезвычайных ситуаций Украины [текст] / В.В. Ягупов, Н.А. Крышталь, В.Н. Король // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. – [Серія: педагогічні і психологічні науки / гол. ред. Потапчук Є.М.]. – 2012. – № 64. – С. 129–133.

Каленський А. А. Педагогічні умови розвитку професійно-педагогічної етики у студентів вищих навчальних закладів аграрної та природоохоронної галузей / А. А. Каленський // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький дер. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди”. – Додаток 5 до Вип. 31, Тематичний випуск “Проблеми емпіричних досліджень у психології”. – К.: Гнозис, 2014. – С. 214–219.

Каленський А.А. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів соціальної педагогіки / А. А. Каленський, О.М. Прохорчук // Вісник Черкаського у-ту. Серія “Педагогічні науки”. – Черкаси: Бізнес-інноваційний центр ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2017. – Вип. 3. – С. 48–55.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)