ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ГЕОЛОГІВ У КОЛЕДЖАХ ДО ВИКОРИСТАННЯ ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ

Автор(и)

  • Віктор Мельник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126552

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутні геологи, інформаційні технології, інформаційні системи, професійна підготовка

Анотація

У статті обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх геологів до використання геоінформаційних систем у майбутній професійній діяльності, які сприяють набуттю професійних і фахових знань, навичок, умінь і здатностей, спеціальних і специфічних технологій їх професійної діяльності. Педагогічні умови визначено як сукупність сприятливих педагогічних обставин у коледжах, які свідомо створюють педагогами для цілеспрямованої підготовки майбутніх геологів до використання геоінформаційних систем у майбутній професійній діяльності.

Біографія автора

Віктор Мельник

аспірант Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ

Посилання

Halkyna, O. V. (2009). Rol y mesto poniatyia “orhanyzatsyonno-pedahohycheskye uslovyia” v termynolohycheskom apparate pedahohycheskoi nauky [The role and place of the concept of “organizational and pedagogical conditions” in the terminological apparatus of pedagogical science]. Сandidate’s thesis. Samara, 187 p. [in Russian].

Durmanenko, O. (2012).Teoretychnyi analiz poniattia “pedahohichni umovy” v konteksti monitorynhu vykhovnoi roboty u vyshchomu navchalnomu zakladi [Theoretical analysis of the concept of “pedagogical conditions” in the context of monitoring of educational work at a higher educational institution]. Youth and market, no.7 (90), pp. 135–138. [in Ukrainian].

Ippolitova, N. & Sterkhova, N (2012). Analiz ponyatiya “pedagogicheskie usloviya”: sushchnost, klassifikatsiya [Analysis of the concept of “pedagogical conditions”: essence, classification]. General and Professional Education, no.1, pp. 8–14. [in Ukrainian].

Lytvyn, A. V. (2014). Metodolohichni zasady poniattia “pedahohichni umovy” [Methodological foundations of the concept of “pedagogical conditions”]: na dopomohu zdobuvacham naukovoho stupenia Lviv: SPOLOM,76 p. [in Ukrainian].

Lodatko, Ye. A. (2010). Modelirovanie pedagogicheskikh sistem i protsessov [Modeling pedagogical systems and processes]. Slavyansk: SGPU, 148 p. [in Russian].

Nayn, A. Ya. (1995). O metodologicheskom apparate dissertatsionnykh issledo-vaniy [On the methodological apparatus of dissertation research]. Pedagogika, no. 5, pp. 44–49. [in Russian].

Podlasyy, I. P. (1996). Pedagogika: ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ped. ucheb. zavedeniy [Pedagogy: a textbook for students of higher pedagogical educational institutions]. Moscov: Prosveshchenie: Gumanit. izdat. tsentr “VLADOS” Publ., 432 p. [in Russian].

Semenova, A. V. (2009). Paradyhmalne modeliuvannia u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv [Paradigm simulation in the training of future teachers]. Odesa: Yurydychna literature, 504 p. [in Ukrainian].

Yagupov, V.V. (2014). Obuchayushchiysya v professionalnom uchebnom zavedenii kak subekt pedagogicheskogo protsessa [Trained in a professional educational institution as a subject of the pedagogical process]. A collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Series: Pedagogical and psychological sciences. No, 4. pp. 365–377. [in Ukrainian].

Yagupov, V. V. (2013). Modelirovanie professionalnoy kompetentnosti vypusknikov professionalnykh uchebnykh zavedeniy [Modeling of professional competence of graduates of vocational schools]. Modern technologies of studying. O.P. Hrebelnyk (Ed.)., vol. 76. pp. 144–152. [in Russian].

Yagupov, V.V., Kryshtal, N.A. & Korol, V.N. (2012). Professionalnaya subektnost ofitserov Ministerstva chrezvychaynykh situatsiy Ukrainy [Professional subjectness of officers of the Ministry of Emergency Situations of Ukraine]. A collection of scientific works of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnitskiy. Series: Pedagogical and psychological sciences.Potapchuk Ye.M. (Ed.). No. 64, pp. 129–133. [in Russian].

Kalenskyi, A. A. (2014). Pedahohichni umovy rozvytku profesiino-pedahohichnoi etyky u studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv ahrarnoi ta pryrodookhoronnoi haluzei [Pedagogical conditions of development of professional-pedagogical ethics among students of higher educational institutions of agrarian and nature protection branches]. Humanitarian Bulletin “Pereyaslav-Khmelnytskiy Hryhoriy Skovoroda State Pedagogical University”. Annex 5 to the 31st issue, Tematychnyi vypusk “Problemy empirychnykh doslidzhen u psykholohii” [Thematic issue “Problems of empirical research in psychology”]. Kyiv: Hnozys, pp. 214–219. [in Ukrainian].

Kalenskyi, A.A. & Prokhorchuk, O.M. (2017). Pedahohichni umovy formuvannia doslidnytskoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv sotsialnoi pedahohiky [Pedagogical conditions of formation of research competence of future bachelors of social pedagogy]. Herald of Cherkasy University. Series “Pedagogical Sciences”.Cherkasy: Biznes-innovatsiinyi tsentr ChNU im. B. Khmelnytskoho, vol. 3. pp. 48–55. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті