ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126556Ключові слова:
професійна підготовка, готовність до професійно-педагогічної діяльності, психологічна готовність, майбутній учитель образотворчого мистецтва, учні, компоненти, емоційно-мотиваційний компонент, критерії, показникиАнотація
У статті порушується питання змістового наповнення професійної готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів загальноосвітньої школи. Аналізуються також основні підходи у визначенні структурних компонентів готовності майбутніх фахівців до професійно-педагогічної діяльності, зокрема виховної. Охарактеризовано особливості психологічної готовності та її емоційно-мотиваційної підструктури, що визначається як система позитивного емоційного відношення і професійно-значущих потреб, які спонукають майбутніх учителів до цілеспрямованої виховної діяльності з учнями.Посилання
Vozna, V. (2015). Psykholohichni osoblyvosti tsinnisnoho stavlennia do profesiinoi diialnosti u maibutnikh spetsialistiv tvorchykh profesii [Psychological peculiarities of value attitude to professional activity of future specialists in creative professions]. Education and education of a gifted child, vol. 2, рр. 116–123. [in Ukrainian].
Hurtovenko, N. (2014). Motyvatsiinyi komponent – holovna skladova hotovnosti studentiv do profesiinoi diialnosti [Motivational component – the main component of readiness of students for professional activity]. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”. Series: Psychology and Pedagogyno, vol. 30, pp. 55–58. DOI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_13 [in Ukrainian].
Dmyterko-Karabyn, Kh. (2004). Motyvatsiina hotovnist do profesiinoi diialnosti yak psykholohichna problema [Motivational readiness for professional activity as a psychological problem]. Collection of scientific works: philosophy, sociology, psychology. Ivano-Frankivsk: Publishing House “Play” of the Precarpathian University, vol. 9, part.2, pp. 23–32. [in Ukrainian].
Kaliuzhna, T. (2013). Suchasni vymohy do profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Modern requirements for the training of a future teacher]. Scientific notes Nizhyn State University named after. Nikolai Gogol. Series: Psychological and pedagogical sciences, no. 4, pp. 32–37. [in Ukrainian].
Komar, O. (2008). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii [Training of future primary school teachers to use interactive technologies]. Theoretical and methodical aspects. Uman: ROC “Sofia”, 332 p. [in Ukrainian].
Markova, A. (1996). Psykhologhyia professyonalyzma [Psychology of professionalism]. Moscow: MGF; Knowledge, 380 p. [in Russian].
Potapkina, L. V. (2015). Ghotovnist do profesinoi dialnosti jak psykhologho-pedaghoghichna problema [Readiness for professional activities such as psycho-pedagogical problem] Collection of scientific works of the National Academy of State border service of Ukraine. Series: Pedagogical science, no. 1, pp.198–207. DOI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2015_1_19 [in Ukrainian].
Prus, A. (2017). Pokaznyky formuvannia profesinoii samorealizacii majbutnikh uchyteliv obrazotvorchogho mystectva [Indicators of formation of professional self-realization of future teachers of fine arts]. Scientific herald of the Kremenets Regional Humanitarian and Pedagogical Academy named after Taras Shevchenko. Series: Pedagogy, vol. 7, pp. 128–136. [in Ukrainian].
Ghalicyna, L. (2005). Tekhnologhii vykorystannia riznykh metodiv interaktyvnogho navchannia. Ighry doroslykh: interaktyvni metody navchannia [Technologies of using different methods of interactive learning. Adult Games: Interactive Teaching Methods]. Kyiv: Editorship of the General Pedagogical Newspaper, pp.59–83. [in Ukrainian].
Tykha, Gh. (2013). Profesina pidghotovka maibutniogho vchytelia do vykhovnoi dialnosti [Professional training of the future teacher for educational activities]. Scientific notes of the chair of pedagogy, vol. 3, pp. 193–198. DOI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_32_24. [in Ukrainian].
Chorna, I. (2003). Formuvannia psykholohichnoi hotovnosti maibutnoho vchytelia do proforiientatsiinoi roboty u shkoli [Formation of psychological readiness of future teacher to the vocational guidance work at the school]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.