ВІДПОВІДНІСТЬ СТУПЕНЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНЦІЙ ВЧИТЕЛЯ РІВНЮ ЙОГО КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОБЛАСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126777Ключові слова:
компетенція, компетентність, компетентнісний досвід, компетентнісно-орієнтований підхід, ІКТ-компетентністьАнотація
У статті висвітлюються теоретичні засади проблеми впливу ступеня сформованості компетенцій на рівень компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій вчителя. Проаналізовано поняття “компетенція”, “компетентність”, “ІКТ-компетентність”. Представлено структуру рівнів ІКТ-компетентності вчителя. Розглянуто зміст трьох рівнів ІКТ-компетентності: технологічної грамотності, поглиблення та створення знань.Посилання
Lyashenko, O. I. (2016). Priorytety rozvytku ukrainskoi shkoly v umovakh reformuvannia osvity [Priorities for the development of the Ukrainian school in the context of reforming education]. A collection of scientific works of Kamyanets-Podilsk Ivan Ohiyenko National University. Series:Pedagogical, vol. 22, pp.39 – 42. [in Ukrainian].
Tkachenko, V.M. & Cherevan, Ye. O. (2017). Profesiina kompetentnist vchytelia fizyky yak osobystisna stupin sformovanosti yoho kompetentsii [Professional competency of the teacher of physics as a personal level of formation of its competencies]. Physical-mathematical education: a scientific journal. Sumy, vol. 3(13), pp. 160–165. [in Ukrainian].
Morze, N. V. & Kocharyan, A. B. (2014). Model standartu IKT-kompetentnosti vykladachiv universytetu v konteksti pidvyshchennia yakosti osvity [Model of the standard of ICT competency of university teachers in the context of improving the quality of education]. The information technologies and teaching aids. Vol. 43, issue 5, pp. 27–39. [in Ukrainian].
Struktura IKT-kompetentnosti uchiteley. Rekomendatsii YuNYeSKO [Structure of ICT competency of teachers. UNESCO Recommendations]. [Electronic resource]. Retrieved from: http://iteach.com.ua/files//content/5EDCFd01.pdf [in Russian].
Permyakov, O. E. (2009). Razvitie sistem otsenki kachestva podgotovki spetsialistov [Development of systems for assessing the quality of training specialists]. Extended abstract of Doctor’s thesis. St. Petersburg.[in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.