ВІДПОВІДНІСТЬ СТУПЕНЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНЦІЙ ВЧИТЕЛЯ РІВНЮ ЙОГО КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОБЛАСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Володимир Ткаченко
  • Дмитро Хаперець

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126777

Ключові слова:

компетенція, компетентність, компетентнісний досвід, компетентнісно-орієнтований підхід, ІКТ-компетентність

Анотація

У статті висвітлюються теоретичні засади проблеми впливу ступеня сформованості компетенцій на рівень компетентності в області інформаційно-комунікаційних технологій вчителя. Проаналізовано поняття “компетенція”, “компетентність”, “ІКТ-компетентність”. Представлено структуру рівнів ІКТ-компетентності вчителя. Розглянуто зміст трьох рівнів ІКТ-компетентності: технологічної грамотності, поглиблення та створення знань.

Біографії авторів

Володимир Ткаченко

кандидат фізико-математичних наук, доцент, докторант Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Дмитро Хаперець

студент фізико-математичного факультету очної форми навчання на 2-му (магістерському) рівні ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”

Посилання

Lyashenko, O. I. (2016). Priorytety rozvytku ukrainskoi shkoly v umovakh reformuvannia osvity [Priorities for the development of the Ukrainian school in the context of reforming education]. A collection of scientific works of Kamyanets-Podilsk Ivan Ohiyenko National University. Series:Pedagogical, vol. 22, pp.39 – 42. [in Ukrainian].

Tkachenko, V.M. & Cherevan, Ye. O. (2017). Profesiina kompetentnist vchytelia fizyky yak osobystisna stupin sformovanosti yoho kompetentsii [Professional competency of the teacher of physics as a personal level of formation of its competencies]. Physical-mathematical education: a scientific journal. Sumy, vol. 3(13), pp. 160–165. [in Ukrainian].

Morze, N. V. & Kocharyan, A. B. (2014). Model standartu IKT-kompetentnosti vykladachiv universytetu v konteksti pidvyshchennia yakosti osvity [Model of the standard of ICT competency of university teachers in the context of improving the quality of education]. The information technologies and teaching aids. Vol. 43, issue 5, pp. 27–39. [in Ukrainian].

Struktura IKT-kompetentnosti uchiteley. Rekomendatsii YuNYeSKO [Structure of ICT competency of teachers. UNESCO Recommendations]. [Electronic resource]. Retrieved from: http://iteach.com.ua/files//content/5EDCFd01.pdf [in Russian].

Permyakov, O. E. (2009). Razvitie sistem otsenki kachestva podgotovki spetsialistov [Development of systems for assessing the quality of training specialists]. Extended abstract of Doctor’s thesis. St. Petersburg.[in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті