ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ

Автор(и)

  • Оксана Сторонська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126782

Ключові слова:

система вищої освіти Німеччини, педагогічна освіта, професійно-практична підготовка педагогічних кадрів

Анотація

Статтю присвячено розгляду особливостей професійно-практичної підготовки педагогічних кадрів у системі вищої освіти Німеччини. У результаті дослідження з’ясовано структурно-організаційні засади вищої педагогічної освіти у цій країні, що передбачають передовсім неперервність, наступність, ступеневість професійної підготовки вчителів. Розглянуто специфіку цілей і завдань педагогічної освіти на різних її етапах (бакалаврат, магістратура, референдаріат). Висвітлено специфіку і різновиди практичного компонента процесу професійної підготовки майбутніх учителів у німецькій системі педагогічної освіти.

Біографія автора

Оксана Сторонська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Vakulenko, T. I. (1995). Stanovlennia i rozvytok systemy pidvyshchennia kvalifikatsii vchyteliv Nimechchyny [Formation and development of the system of continuing professional development of teachers in Germany]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Kozak, N. V. (2000). Dydaktychni osnovy profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv u FRN (druha polovyna XVIII – kinets ХХ st.) [Didactic basis for the professional training of future teachers in Germany during the second half of the XVIIIth – early XXth century]. Extended abstract of candidateʼs thesis.Ternopil, 20 p. [in Ukrainian].

Makhynia, N. V. (2009). Reformuvannia systemy pedahohichnoi osvity Nimechchyny (druha polovyna ХХ – pochatok ХХI st.) [Reforming the system of pedagogical education in Germany during the second half of the XXth – early XXIth century]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kirovohrad, 20 p. [in Ukrainian].

Blömeke, S. (2009). Lehrerausbildung in Deutschland [Teacher training in Germany]. Pädagogisches Forum. No. 1, pp. 5–8. [in German].

Heinrich, Fr.-J. (2004). Konzept zur Neuordnung der Lehrerbildung in Rheinland-Pfalz: Duales Studien- und Ausbildungskonzept [Concept for the reorganization of teacher training in Rhineland-Palatinate: dual study and training concept]. Europäisierung und Reform der Lehrerausbildung in Hessen und Rheinland-Pfalz. Jahrestagung am 26. und 27. März 2003. Frankfurt am Main, GFPF u.a., pp. 61–67. [in German].

Saterdag, H. (2005). Neue Wege in der Lehrerbildung. Professionalisierung und neue Studienstrukturen am Beispiel der Lehrerbildungsreform in Rheinland-Pfalz [New ways in teacher education. Professionalization and new study structures using the example of teacher education reform in Rhineland-Palatinate]. Seminar. No. 4, pp. 74–79. [in German].

Saterdag, H. (2008). Die Reform der Lehrerinnen- und Lehrerbildung in Rheinland-Pfalz [The Reform of teacher education in Rhineland-Palatinate]. Seminar. No. 1, pp. 33–43. [in German].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті