ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126782Ключові слова:
система вищої освіти Німеччини, педагогічна освіта, професійно-практична підготовка педагогічних кадрівАнотація
Статтю присвячено розгляду особливостей професійно-практичної підготовки педагогічних кадрів у системі вищої освіти Німеччини. У результаті дослідження з’ясовано структурно-організаційні засади вищої педагогічної освіти у цій країні, що передбачають передовсім неперервність, наступність, ступеневість професійної підготовки вчителів. Розглянуто специфіку цілей і завдань педагогічної освіти на різних її етапах (бакалаврат, магістратура, референдаріат). Висвітлено специфіку і різновиди практичного компонента процесу професійної підготовки майбутніх учителів у німецькій системі педагогічної освіти.Посилання
Vakulenko, T. I. (1995). Stanovlennia i rozvytok systemy pidvyshchennia kvalifikatsii vchyteliv Nimechchyny [Formation and development of the system of continuing professional development of teachers in Germany]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
Kozak, N. V. (2000). Dydaktychni osnovy profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv u FRN (druha polovyna XVIII – kinets ХХ st.) [Didactic basis for the professional training of future teachers in Germany during the second half of the XVIIIth – early XXth century]. Extended abstract of candidateʼs thesis.Ternopil, 20 p. [in Ukrainian].
Makhynia, N. V. (2009). Reformuvannia systemy pedahohichnoi osvity Nimechchyny (druha polovyna ХХ – pochatok ХХI st.) [Reforming the system of pedagogical education in Germany during the second half of the XXth – early XXIth century]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kirovohrad, 20 p. [in Ukrainian].
Blömeke, S. (2009). Lehrerausbildung in Deutschland [Teacher training in Germany]. Pädagogisches Forum. No. 1, pp. 5–8. [in German].
Heinrich, Fr.-J. (2004). Konzept zur Neuordnung der Lehrerbildung in Rheinland-Pfalz: Duales Studien- und Ausbildungskonzept [Concept for the reorganization of teacher training in Rhineland-Palatinate: dual study and training concept]. Europäisierung und Reform der Lehrerausbildung in Hessen und Rheinland-Pfalz. Jahrestagung am 26. und 27. März 2003. Frankfurt am Main, GFPF u.a., pp. 61–67. [in German].
Saterdag, H. (2005). Neue Wege in der Lehrerbildung. Professionalisierung und neue Studienstrukturen am Beispiel der Lehrerbildungsreform in Rheinland-Pfalz [New ways in teacher education. Professionalization and new study structures using the example of teacher education reform in Rhineland-Palatinate]. Seminar. No. 4, pp. 74–79. [in German].
Saterdag, H. (2008). Die Reform der Lehrerinnen- und Lehrerbildung in Rheinland-Pfalz [The Reform of teacher education in Rhineland-Palatinate]. Seminar. No. 1, pp. 33–43. [in German].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.