ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ірина Карпа

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126784

Ключові слова:

розминка, основна частина, перспективи, веб-сайт, Інтернет-мережа, учень, викладач, урок

Анотація

У статті розглядається проблема планування уроків англійської мови з використанням Інтернет-технологій для учнів з високим і низьким рівнями володіння мовою. Авторка досліджує фрагменти уроків різних рівнів, які поділяються на три частини: розминку, основну частину і перспективи, надає взірці запитань, окреслює види діяльності, які можна віднести до перспектив подальшої роботи. Для вищого рівня володіння мовою запропоновано план уроку на тему “Кінозірки”, який передбачає відповіді на запитання, реагування на інформацію, формування інтересу, дослідження техніки інтерв’ю, способи реагування на соціальному рівні. Для нижчого рівня володіння мовою взірцем виступає план уроку “Запозичені слова”, у якому учні мають можливість вдосконалити словниковий запас по темі “Країни і мови”.

Біографія автора

Ірина Карпа

кандидат філологічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bodnar, S.V. (2013). Vykoristannya Internet-tehnologiy u systemi avtonomnogo vyvchennya profesiyno-orientovanoyi inozemnoyi movy studentamy nemovnyh spetsialnostey [The use of Internet-technologies in the system of autonomous learning of professionally-oriented foreign language by the students of nonphilological specialties]. Informational Technologies and Means of Teaching. No 34(2), pp. 75–81. [in Ukrainian].

Polat, E.S. (Ed.). (2001). Internet v gumanitarnom obrazovanii: uchebnoye posobie dlya studentov vysshyh uchebnyh zavedeniy [Internet in humanities: educational accessory for the students of higher educational establishments]. Moscov: Vlados, 272 p. [in Russian].

Kostenko, I.G. (2013).Vykoristannya Internet-resursiv na urokah angliyskoyi movy [The use of Internet-resources at the English language lessons]. Educational Bulletin of Tavriya. No 41, pp. 170–176. [in Ukrainian].

Polat, E.S., Buharkina, M.Yu., Moiseeva, M.V. & Petrov, A.E. (2002). Novye pedagogicheskie i informatsionnye tehnologii v sisteme obrazovaniya [New pedagogical and informational technologies in the system of education]. Editor Polat, E.S. Moskva: Akademiya, 272 p. [in Russian].

Romanishin, I. Vykoristannya Internet resursiv Brytanskoyi Rady z metoyu kontrolyu ta samokontrolyu u navchanni angliyskoyi movy [The use of Internet resources of the British Council for control and self-control in the English language teaching]. [Electronic resourse]. Available at: http://194.44.152.155/elib/local/676.pdf [in Ukrainian].

Titova, S.V. (2010). Vidy elektronnoy seti i ih didakticheskie vozmozhnosti [Types of electronic network and their didactic opportunities]. Bulletin of the Moscow University. Series: linguistics and intercultural communication, No 19 (3), pp. 37–51. [in Russian].

Tokmenko, O. (2006). Informatsiyni tehnologiyi u vykladanni inozemnih mov: sogodni i skriz viki na dopomogu [Informational technologies in foreign language teaching: today and through ages for help]. Foreign Languages in Educational Establishments. No 2, pp. 98–100. [in Ukrainian].

Dudeney, G. & Hockly, N. (2007). How to teach English with technology / Series editor: Jeremy Harmer. Harlow: Pearson Education Limited. 192 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті