DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126786

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ I СПОРТУ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ

Юрій Долинний

Анотація


У статті розглядається зміст організації та методики проведення експериментальної роботи підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. При вирішенні завдань дослідження реалізації практичної складової системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання i спорту за спеціальністю “фізична терапія, ерготерапія” до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями були застосовані теоретичні й емпіричні методи дослідження: аналіз та узагальнення наукової і методичної літератури; педагогічне анкетування, педагогічні спостереження й експеримент; математична статистика; дисперсійний аналіз.

Ключові слова


організація; дослідження; методика; експеримент; фахівці; фізичне виховання; реабілітація; професійна підготовка

Повний текст:

PDF

Посилання


Bashkin, I., Makarova, E. & Kavakze Rizik, A. (2006). Rol i mistse fizychnoi reabilitatsii u zahalnii systemi okhorony zdorovia naselennia [The role and place of physical rehabilitation in the general system of public health care]. Theory and methods of physical education and sport, no.3, pp.25 – 29. [in Ukrainian].

Bielikova, N. O. (2012). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi reabilitatsii do zdoroviazberezhuvalnoi diialnosti [The theoretical and methodological principles of training of future specialists in physical rehabilitation to the healthcare activities]. Doctor’s thesis. Kyiv, 450 p. [in Ukrainian].

Haivolia, R. Yu. (2007). Do pytannia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia [To the question of professional preparation of future specialists of physical education]. Youth scientific announcer: Physical education and sport: collection of scientific lab ours of Volininskiy is a National University of the name of Lesya Ukrainian. Lutsk, pp. 3–7. [in Ukrainian].

Deminska, L. O. (2004). Mezhpredmetni zviazky u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [The intercourses connections in the process of training of future teachers of physical culture]. Candidate’s thesis. Donetsk, 208 p.[in Ukrainian].

Derkach, A. A. (2004). Akmeologicheskie osnovy razvitiya professionala [Acmeological basis of professional development]. Moscov: Izdatelstvo Moskovskogo psikhologo-sotsialnogo instituta; Voronezh: NPO MODEK, 752 p. [in Russian].

Levchenko, I.Iu. & Prykhodko, O.H. (2001). Tekhnolohii navchannia i vykhovannia ditei z porushenniamy oporno-rukhovoho aparatu [Technologies of studies and education of children are with violations of locomotorium]. Moscov: Akademiya, p. 58. [in Ukrainian].

Orzhekhovska, V. M. (2011). Zdoroviazberezhuvalne navchannia i vykhovannia: problemy, poshuk [Health of maintenance of studies and education: of problem, search]. Scientific messages of National State University are the name of M. Gogol. Psikhologo-pedagogical sciences, no. 4, pp. 29–31. [in Ukrainian].

Pieshkova, O.V. Vstup do spetsialnosti (Fizychna reabilitatsiia) [A prelude is of specialty (Physical rehabilitation)]. Kharkiv, 147 p. [in Ukrainian].

Popov, S. N. (2006). Fizicheskaya reabilitatsiya [Physical rehabilitation]. Rostov n/D.: Fenyks, 608 p. [in Russian].

Prykhoda, I. V. (2007). Orhanizatsiino-metodolohichni pidkhody do profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv z fizychnoi reabilitatsii v Ukraini [Organizationally-methodological going near professional preparation of specialists on a physical rehabilitation in Ukraine]. Problems of modern pedagogical education, vol. 15, part. 1, pp. 60 – 66. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Башкін І. Роль і місце фізичної реабілітації у загальній системі охорони здоров’я населення / І. Башкін, Е. Макарова, А. Кавакзе Різік // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2006. – № 3. – С. 25 – 29.

Бєлікова Н. О. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. – Дисертація д-ра пед. наук: 13.00.04, Кабінет Міністрів України, Нац. Ун-т біоресурсів і природокористування України. – К., 2012. – 450 с.

Гайволя, Р. Ю. До питання професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання / Р. Ю. Гайволя // Молодіжний науковий вісник: Фізичне виховання і спорт: зб. наук. пр. / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2007. – С. 3–7.

Демінська Л. О. Мiжпредметні зв’язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Демінська Лариса Олексіївна. – Донецьк, 2004. – 208 с.

Деркач А. А. Акмеологические основы развития профессионала / А. А. Деркач. – М.: Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж: НПО МОДЭК, 2004. – 752 с. – (Серия Психологи Отечества).

Левченко, І.Ю. Технології навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату /І.Ю. Левченко, О.Г. Приходько – М.,: Академія, 2001.

Оржеховська В. М. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська // Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя: Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 4. – С. 29–31.

Пєшкова О.В. Вступ до спеціальності (Фізична реабілітація): [навчальний посібник] / О.В. Пєшкова. – Харків, 2007. – 147 с.

Попов С. Н. Физическая реабилитация / С. Н. Попов. – Ростов н/Д.: Феникс, 2006. – 608 с.

Прихода І. В. Організаційно-методологічні підходи до професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації в Україні / І. В. Прихода // Проблеми сучасної педагогічної освіти. – 2007. – Вип. 15, Ч. 1. – С. 60 – 66.




ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)