ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ I СПОРТУ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126786Ключові слова:
організація, дослідження, методика, експеримент, фахівці, фізичне виховання, реабілітація, професійна підготовкаАнотація
У статті розглядається зміст організації та методики проведення експериментальної роботи підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. При вирішенні завдань дослідження реалізації практичної складової системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання i спорту за спеціальністю “фізична терапія, ерготерапія” до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями були застосовані теоретичні й емпіричні методи дослідження: аналіз та узагальнення наукової і методичної літератури; педагогічне анкетування, педагогічні спостереження й експеримент; математична статистика; дисперсійний аналіз.Посилання
Bashkin, I., Makarova, E. & Kavakze Rizik, A. (2006). Rol i mistse fizychnoi reabilitatsii u zahalnii systemi okhorony zdorovia naselennia [The role and place of physical rehabilitation in the general system of public health care]. Theory and methods of physical education and sport, no.3, pp.25 – 29. [in Ukrainian].
Bielikova, N. O. (2012). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi reabilitatsii do zdoroviazberezhuvalnoi diialnosti [The theoretical and methodological principles of training of future specialists in physical rehabilitation to the healthcare activities]. Doctor’s thesis. Kyiv, 450 p. [in Ukrainian].
Haivolia, R. Yu. (2007). Do pytannia profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia [To the question of professional preparation of future specialists of physical education]. Youth scientific announcer: Physical education and sport: collection of scientific lab ours of Volininskiy is a National University of the name of Lesya Ukrainian. Lutsk, pp. 3–7. [in Ukrainian].
Deminska, L. O. (2004). Mezhpredmetni zviazky u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [The intercourses connections in the process of training of future teachers of physical culture]. Candidate’s thesis. Donetsk, 208 p.[in Ukrainian].
Derkach, A. A. (2004). Akmeologicheskie osnovy razvitiya professionala [Acmeological basis of professional development]. Moscov: Izdatelstvo Moskovskogo psikhologo-sotsialnogo instituta; Voronezh: NPO MODEK, 752 p. [in Russian].
Levchenko, I.Iu. & Prykhodko, O.H. (2001). Tekhnolohii navchannia i vykhovannia ditei z porushenniamy oporno-rukhovoho aparatu [Technologies of studies and education of children are with violations of locomotorium]. Moscov: Akademiya, p. 58. [in Ukrainian].
Orzhekhovska, V. M. (2011). Zdoroviazberezhuvalne navchannia i vykhovannia: problemy, poshuk [Health of maintenance of studies and education: of problem, search]. Scientific messages of National State University are the name of M. Gogol. Psikhologo-pedagogical sciences, no. 4, pp. 29–31. [in Ukrainian].
Pieshkova, O.V. Vstup do spetsialnosti (Fizychna reabilitatsiia) [A prelude is of specialty (Physical rehabilitation)]. Kharkiv, 147 p. [in Ukrainian].
Popov, S. N. (2006). Fizicheskaya reabilitatsiya [Physical rehabilitation]. Rostov n/D.: Fenyks, 608 p. [in Russian].
Prykhoda, I. V. (2007). Orhanizatsiino-metodolohichni pidkhody do profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv z fizychnoi reabilitatsii v Ukraini [Organizationally-methodological going near professional preparation of specialists on a physical rehabilitation in Ukraine]. Problems of modern pedagogical education, vol. 15, part. 1, pp. 60 – 66. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.