КОНЦЕПЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕЗЕРВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126826Ключові слова:
офіцер-прикордонник, професійна компетентність, методична система, курсанти, військово-спеціальні дисципліниАнотація
У статті окреслено основні положення концепції та педагогічні резерви освітнього процесу щодо формування у майбутніх офіцерів-прикордонників професійної компетентності у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. Охарактеризовано методичну систему формування професійної компетентності у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. Ця система містить низку компонентів, серед яких основними є підсистема мети і завдань, методів і форм організації навчання військово-спеціальних дисциплін, змісту навчання та підсистему його корекції, підсистему діяльності курсанта, контролю результатів формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, підсистему засобів навчання, а також підсистему результатів.Посилання
Veretilnyk, V. V. (2017). Obgruntuvannia pedahohichnykh umov rozvytku viiskovo-spetsialnoi kompetentnosti ofitseriv-prykordonnykiv u protsesi mahisterskoi pidhotovky [Substantiation of pedagogical conditions of development of military-special competence of officers-border guards in the process of master’s training]. Scientific Journal “ScienceRise: Pedagogical Education”, vol. 2 (10), рр. 46–50. [in Ukrainian].
Didenko, O. V. (2015). Profesiina kompetentnist ofitsera-prykordonnyka: sutnist poniattia [Professional competence of the border guard officer: the essence of the concept]. Osvitno-naukove zabezpechennia diialnosti pravookhoronnykh orhaniv i viiskovykh formuvan Ukrainy: tezy VIII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii – Educational and scientific support of activity of law enforcement bodies and military formations of Ukraine: Abstracts of Papers VIII All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. (pp. 263–264). Khmelnytsky:NASBGSU Publ. [in Ukrainian].
Lohinova, N. M. (2011). Formuvannia profesiino-pravovoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv [Formation of professional competence of future officers-border guards]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi, Khmelnytskyi, 20 p. [in Ukrainian].
Mashtaler, A. M. (2016). Rozvytok profesiinoi kompetentnosti ofitseriv-prykordonnykiv u systemi pidvyshchennia kvalifikatsii zasobamy dystantsiinoho navchannia [Development of professional competence of border guards officers in the system of professional development by means of distance learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi, Khmelnytskyi, 16 p. [in Ukrainian].
Torichnyi, O. V. (2016). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv zasobamy proektnoi diialnosti [Formation of professional competence of future officers-border guards by means of project activity] [Electronic resource]. Bulletin of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine, Vol. 1 file:///C: /Users/Admin/Downloads/Vnadped_2016_1_10.pdf], 16 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.