КОНЦЕПЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕЗЕРВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • Сергій Білявець

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126826

Ключові слова:

офіцер-прикордонник, професійна компетентність, методична система, курсанти, військово-спеціальні дисципліни

Анотація

У статті окреслено основні положення концепції та педагогічні резерви освітнього процесу щодо формування у майбутніх офіцерів-прикордонників професійної компетентності у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. Охарактеризовано методичну систему формування професійної компетентності у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. Ця система містить низку компонентів, серед яких основними є підсистема мети і завдань, методів і форм організації навчання військово-спеціальних дисциплін, змісту навчання та підсистему його корекції, підсистему діяльності курсанта, контролю результатів формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, підсистему засобів навчання, а також підсистему результатів.

Біографія автора

Сергій Білявець

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри оперативного мистецтва факультету керівних кадрів Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Посилання

Veretilnyk, V. V. (2017). Obgruntuvannia pedahohichnykh umov rozvytku viiskovo-spetsialnoi kompetentnosti ofitseriv-prykordonnykiv u protsesi mahisterskoi pidhotovky [Substantiation of pedagogical conditions of development of military-special competence of officers-border guards in the process of master’s training]. Scientific Journal “ScienceRise: Pedagogical Education”, vol. 2 (10), рр. 46–50. [in Ukrainian].

Didenko, O. V. (2015). Profesiina kompetentnist ofitsera-prykordonnyka: sutnist poniattia [Professional competence of the border guard officer: the essence of the concept]. Osvitno-naukove zabezpechennia diialnosti pravookhoronnykh orhaniv i viiskovykh formuvan Ukrainy: tezy VIII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii – Educational and scientific support of activity of law enforcement bodies and military formations of Ukraine: Abstracts of Papers VIII All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. (pp. 263–264). Khmelnytsky:NASBGSU Publ. [in Ukrainian].

Lohinova, N. M. (2011). Formuvannia profesiino-pravovoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv [Formation of professional competence of future officers-border guards]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi, Khmelnytskyi, 20 p. [in Ukrainian].

Mashtaler, A. M. (2016). Rozvytok profesiinoi kompetentnosti ofitseriv-prykordonnykiv u systemi pidvyshchennia kvalifikatsii zasobamy dystantsiinoho navchannia [Development of professional competence of border guards officers in the system of professional development by means of distance learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi, Khmelnytskyi, 16 p. [in Ukrainian].

Torichnyi, O. V. (2016). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv zasobamy proektnoi diialnosti [Formation of professional competence of future officers-border guards by means of project activity] [Electronic resource]. Bulletin of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine, Vol. 1 file:///C: /Users/Admin/Downloads/Vnadped_2016_1_10.pdf], 16 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті