ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126828Ключові слова:
навчання іноземної мови, реклама, рекламні текстиАнотація
У статті акцентується увага на сучасних тенденціях у методиці навчання студентів іноземних мов, а саме на використанні рекламних текстів. Визначається роль реклами у житті суспільства, аналізуються основні складові успішного рекламного тексту, а також мовні засоби, що використовуються з метою підвищення його ефективності. Також в статті наводяться приклади того, як рекламні тексти можуть бути застосовані в процесі викладання іноземної мови та наводяться аргументи на користь використання цього типу текстів у вищезазначеній сфері.Посилання
Gerard Genette. Figures of Literary Discourse: New York Columbia UP. –1982.
Grice H.P. Studies in the Way of Words: Harvard University Press. – 1989.
Hermeren L. English for Sale: a study of the language of advertising: Lund University Press, 1999. – 201 p.
Ksenzenko O. A Good Servant: Moscow State Lomonosov University. – 2001. – p.58 – 62.
McCathy M.J. Language as Discourse: Perspectives for Language Teaching: Longman. – 1994. – p. 68.
Using Commercials in the Classroom. A Complete Guide. [Electronic resource] – Access mode – https://www.slideshare.net/ddeubel/using-commercials-in-the-classroom
Williamson J. Decoding Advertisements// Ideology and Meaning in Advertising: London. – 1978. – p.46 – 89.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.