СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126831Ключові слова:
мотиваційно-ціннісний, когнітивно-комунікативний, практично-діяльнісний, компетенції, студенти вищих аграрних закладів, фахівецьАнотація
У статті конкретизовано сутність та структуру правової компетентності майбутнього менеджера аграрної галузі в умовах університетської освіти. Розглянуто компоненти, що складають структуру правової компетентності.
Обґрунтовано структуру та сутність правової компетентності та вивчено основні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-комунікативний, практично-діяльнісний. Доведено, що правовій компетентності високого рівня відповідає сформована система правових знань, адекватне розуміння правової ситуації, проектованої власної поведінки з урахуванням характеру ситуації, що виникла, індивідуальності клієнта або підлеглого.
На основі визначених компонентів та показників охарактеризовано рівні сформованості правової компетентності майбутніх менеджерів: високий, середній та низький.Посилання
Polyschuk, E.A. (2015). Osobennosty protsessa formyrovanyia pravovoi kompetentnosty buduschykh menedzherov ahrarnoi oblasty v vysshei shkole [Features of the process of forming the legal competence of future managers of the agrarian region in higher education]. Monthly scientific journal. “The young scientist”. Kazan, no. 4 (84), pp. 608–610. [in Russian].
Polischuk, O.A. (2015). Pryntsypy pravovoi pidhotovky maibutnikh menedzheriv vyschykh ahrarnykh navchalnykh zakladiv [Principles of legal preparation of the Maybutny managers of the agrarian agrarian navigators]. Management of educational institutions: theory, history, practice: materials Allukr. sci. method. workshop. [ed. count Kirdan O.L. etc.]. Uman: FOP Zhovtyy O. O., pp.111–114. [in Ukrainian].
Huryn, S.V. (2004). Formyrovanye pravovoi kompetentnosty buduschoho uchytelia v uchebno-vospytatelnom protsesse vuza [Formation of legal competence of the future teacher in the educational process of the university]. Extended abstract of candidate’s thesis. Murmansk, 23 p. [in Russian].
Nazarenko, E.O. (1996). Do pytannia pro konstytutsiinu reformu derzhavnoi vlady v Ukraini [On the issue of constitutional reform of state power in Ukraine]. The Law of Ukraine. No. 10, p.23. [in Ukrainian].
Serheev, Y. S. (2007). Kak realyzovat kompetentnostnyi podkhod na uroke y vo vneurochnoi deiatelnosty [How to implement the competence approach in class and after-hour activities]. Moscov: ARCTI, 132 p. [in Russian].
Serkova, N.V. (1999). Psikhologicheskie rekomendatsii k sozdaniyu elektronnykh kursov v distantsionnom obuchenii [Psychological recommendations for the creation of e-courses in distance education]. Novye informatsionnye tekhnologii v universitetskom obrazovanii: mezhdunar. nauch.-prak. konf – New information technologies in university education: intern. scientific-prak. Conf., March 17-19. 1999: abstracts (pp.42–49). Novosibirsk. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.