ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Тетяна Варянко
  • Лариса Іванченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126836

Ключові слова:

організаційні форми роботи, індивідуальна, групова та фронтальна форма роботи, навчання іноземній мові, комунікативна компетентність, формування груп, принципи оцінювання

Анотація

У статті розглянуто особливості різних організаційних форм роботи при навчанні іноземній мові студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Ціллю статті є детальна характеристика всіх організаційних видів роботи, які використовуються на заняттях з іноземної мови. Будучи невід’ємним компонентом цілісної системи навчання, доцільно використані організаційні форми обумовлюють результативність процесу викладання іноземної мови. У статті розглянуто фактори, які впливають на вибір тієї чи іншої організаційної форми роботи і аналізуються особливості їх використання. Правильний вибір сприяє оптимізації навчального процесу, розширенню спектру можливостей як студентів так і викладача, підвищенню мотивації студентів при вивчені іноземної мови. У статті даються рекомендації, які повинні бути враховані при проведенні різних організаційних форм роботи і оцінюється їх ефективність у розвитку мовленнєвої компетенції студентів.

Біографії авторів

Тетяна Варянко

старший викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №1

Лариса Іванченко

старший викладач кафедри англійської мови технічного спрямування №1 факультету лінгвістики Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Посилання

Gromova, O. J. Orhanizatsiia parnoi ta hrupovoi roboty na zaniattiakh z inozemnoi movy [Organization of pair and team work at a foreign language lesson]. [Electronic Resource]. Access Mode: www.rudocs. exdat.com/docs.

Lihachev, B. T. (1993). Pedahohika [Pedagogics]. Course of lectures. Мoscov.

Passov, I.E. (1998). Urok z inozemnoi movy u serednii shkoli [Foreign language lessons at a secondary school]. Мoscov: Education, 223p.

Pavlova, E.A. (2013/14). Orhanizatsiia hrupovoi roboty na urotsi z inozemnoi movy [Organization of team form of work at a foreign language lesso]. “School of Digital Century”. [Electronic Resource]. Access Mode: www.testival.1september.ru/article/565289

Semushkina, L.G. & Jaroshenko, N.G. (2001). Zmist ta tekhnolohii navchannia u serednikh spetsialnykh navchalnykh zakladakh [Contents and techniques of training in secondary specialized schools]. Guide for teachers of secondary vocational schools. Мoscov: Skill, 272 p.

Varianko, T.V. (2013). Orhanizatsiini formy roboty pry navchanni inozemnoi movy studentiv tekhnichnykh spetsialnostei [Organizational forms of work used in the foreign language teaching of students of technical specialities]. [Electronic Resource]. International practical internet-conference “Modern methods of f foreign language teaching”.

Zhivyh, T.N. (2013). Hrupova forma roboty na urokakh pry navchanni inozemnii movi studenta z inozemnii movi “Sotsialna merezha pratsivnykiv osvity” [Team form of work at a foreign language lesson “Social Network of Educators”]. [Electronic Resource]. Access Mode: www.nsportal.ru

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті