ДО ПИТАННЯ МОК’ЮМЕНТАРІ, ЯК ЖАНРУ КІНЕМАТОГРАФУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126957Ключові слова:
мистецтво, гра, кінематограф, телебачення, фільм, мок’юментарі, псевдо-документалістика, містифікаціяАнотація
Стаття присвячена одному з найактуальніших на сьогодні кіно- та тележанрів – мок’юментарі, безпосередньо його розвитку та зразкам у кінематографі і на телебаченні.
Досліджено емоційність та інтелектуальність кінематографу на прикладі кінематографічного і телевізійного жанру мок’юментарі (псевдо документальних фільмів).
В роботі постулюється та доводиться ігрова природа мок’юментарі та наявність у ньому базових ігрових засад, властивих як мистецтву загалом, так і кінематографу зокрема, проаналізовано причини виникнення психології обману і властивості гри в мистецтві.Посилання
Bazen, A. (1972). Chto takoe kino? [What is a movie?]. Moscow, 93p. [in Russian].
Vigotskiy, L. S. (1956). Izbrannye psikhologicheskie issledovaniya [Selected psychological research]. Moscow, 435 p. [in Russian].
Zelvenskiy, S. (2007). Mocumentary: istoriya voprosa [Mocumentary: the history of the issue]. Kyiv: Seans, 32. [Еlectronic resource]. [in Ukrainian].
Kant, I. (1991). Tartuskaya rukopis. Publikatsiya L. N. Stolovicha. Estetika Immanuila Kanta i sovremennost [Immanuel Kant’s aesthetics and modernity]. Moscow: Znanie, pp.55–63. [in Russian].
Lotman, Yu. M. (1994). Dialog s ekranom [Dialogue with the screen]. Tallinn, 144 p. [in Russian].
Lotman, Yu. M. (1973). Semiotika kino i problemy kinoestetiki [Semiotics of cinema and problems of cinema aesthetics]. Tallinn, 92p. [in Russian].
Menegetti, A. (2001). Kino, teatr, bessoznatelnoe. Tom 1. [Cinema, theater, unconscious]. Moscow: NNBF Ontopsikhologiya, 384p. [in Russian].
Tarkovskiy, A. (1967). Zapechatlennoe vremya [Imprinted time]. Moscow: Voprosy kinoiskusstva, 10, pp.69–91. [in Russian].
Shirman, R. N. (2011). Umnoe televidenie [Smart television]. Kyiv: Teleradiokurer, 359 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.