DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126959

CТАНОВЛЕННЯ КАР’ЄРИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Людмила Богуш

Анотація


У статті розглядаються проблеми та специфіка розвитку кар’єри магістрів з міжнародної інформації у процесі професійної підготовки. Особлива увага приділяється етапу професійного навчання. Пропонується варіант процесуально-змістовної моделі становлення кар’єри майбутнього фахівця з міжнародної інформації на етапі квазіпрофесійної діяльності. Комплексний супровід кар’єрного становлення студента в період навчання у закладі вищої освіти передбачає врахування професійних очікувань і установок; допомога в адаптації до майбутньої професійної діяльності; консультування з проблем особистісного росту і вибору індивідуальної кар’єрної траєкторії.

Ключові слова


професійна кар’єра; професійний розвиток; модель становлення кар’єри майбутнього фахівця з міжнародної інформації; принципи кар’єрного розвитку

Повний текст:

PDF

Посилання


Abulkhanova-Slavskaia, K. & Beriozina, T. (2001). Vremya lichnosti i vremya zhizni [The time of personality and the time of life]. St. Petersburg: Alteia, 304 p. [in Russian].

Alshevskaia, N. (2000). Kariera kak sotsialnyy fenomen: sushchnost, priznaki, tekhnologii postroyeniia [Career as a social phenomenon: essence, signs, technologies of construction]. Sociology: theory, methods, marketing. Vol. 2, pp. 106–112. [in Russian].

Voronovska, L. (2016). Spryiannia sytuatsiiam vidpovidalnoho vyboru studentamy traiektorii profesiinoi realizatsii [Assistance to situations of students’ responsible choice of the professional realization trajectory]. Journal of Cherkasy University. Series: Pedagogical sciences. Cherkasy: Bogdan Khmelnitsky Cherkasy National University, no.1, pp.11–15. [in Ukrainian].

Poplavska, A. (2005). Problema zdiysnennya profesiynoyi kariery: analiz zarubizhnykh ta vitchyznyanykh pidkhodiv [The problem of professional career: the analysis of foreign and domestic approaches]. Problems of general and pedagogical psychology: collection of scientific works of the H.S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv, vol.7 (1), pp. 250 –260. [in Ukrainian].

Siuper, D. (1963). Razvitiie kariery: teoriia predstavleniia o samom sebe [Career Development: Theory of Self-Representation]. Admissions Committee of College Princeton, 35 p. [in Russian].

Shevchenko, N. (2007). Vyshcha osvita iak mekhanizm formuvannia kariernoho resursu spetsialista [Higher education as a mechanism for the formation of a specialist career resource]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, 17 p. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Абульханова-Славская К. А. Время личности и время жизни / К. А. Альбуханова-Славская, Т.Н. Березина. – СПб.: Алтейя, 2001. – 304 с.

Альшевская Н. Карьера как социальный феномен: сущность, признаки, технологии построения / Альшевская Наталья // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2000.– №2. – С. 106 – 112.

Вороновська Л. П. Сприяння ситуаціям відповідального вибору студентами траєкторії професійної реалізації / Л. П. Вороновська // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки.– Черкаси: ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2016. – №1. – С. 11– 15.

Поплавська А. П. Проблема здійснення професійної кар’єри: аналіз зарубіжних та вітчизняних підходів / А. П. Поплавська // Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. – К., 2005. – Т. 7, вип. 1. – С. 250 – 260.

Сьюпер Д. Е. Развитие карьеры: теория представления о самом себе / Д. Е. Сьюпер. – Приемная комиссия Колледжа Принстон. – 1963. – 35 с.

Шевченко Н. В. Вища освіта як механізм формування кар’єрного ресурсу спеціаліста: Автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд.. соціол. наук за спец. 22.00.04.– Х., 2007. 17 с.




ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)