CТАНОВЛЕННЯ КАР’ЄРИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126959Ключові слова:
професійна кар’єра, професійний розвиток, модель становлення кар’єри майбутнього фахівця з міжнародної інформації, принципи кар’єрного розвиткуАнотація
У статті розглядаються проблеми та специфіка розвитку кар’єри магістрів з міжнародної інформації у процесі професійної підготовки. Особлива увага приділяється етапу професійного навчання. Пропонується варіант процесуально-змістовної моделі становлення кар’єри майбутнього фахівця з міжнародної інформації на етапі квазіпрофесійної діяльності. Комплексний супровід кар’єрного становлення студента в період навчання у закладі вищої освіти передбачає врахування професійних очікувань і установок; допомога в адаптації до майбутньої професійної діяльності; консультування з проблем особистісного росту і вибору індивідуальної кар’єрної траєкторії.Посилання
Abulkhanova-Slavskaia, K. & Beriozina, T. (2001). Vremya lichnosti i vremya zhizni [The time of personality and the time of life]. St. Petersburg: Alteia, 304 p. [in Russian].
Alshevskaia, N. (2000). Kariera kak sotsialnyy fenomen: sushchnost, priznaki, tekhnologii postroyeniia [Career as a social phenomenon: essence, signs, technologies of construction]. Sociology: theory, methods, marketing. Vol. 2, pp. 106–112. [in Russian].
Voronovska, L. (2016). Spryiannia sytuatsiiam vidpovidalnoho vyboru studentamy traiektorii profesiinoi realizatsii [Assistance to situations of students’ responsible choice of the professional realization trajectory]. Journal of Cherkasy University. Series: Pedagogical sciences. Cherkasy: Bogdan Khmelnitsky Cherkasy National University, no.1, pp.11–15. [in Ukrainian].
Poplavska, A. (2005). Problema zdiysnennya profesiynoyi kariery: analiz zarubizhnykh ta vitchyznyanykh pidkhodiv [The problem of professional career: the analysis of foreign and domestic approaches]. Problems of general and pedagogical psychology: collection of scientific works of the H.S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv, vol.7 (1), pp. 250 –260. [in Ukrainian].
Siuper, D. (1963). Razvitiie kariery: teoriia predstavleniia o samom sebe [Career Development: Theory of Self-Representation]. Admissions Committee of College Princeton, 35 p. [in Russian].
Shevchenko, N. (2007). Vyshcha osvita iak mekhanizm formuvannia kariernoho resursu spetsialista [Higher education as a mechanism for the formation of a specialist career resource]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, 17 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.