НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ГЕОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126960Ключові слова:
майбутні геологи, професійна підготовка, методи ситуативного моделювання, геологічна освітаАнотація
У статті розглянуто доцільність використання ситуативного моделювання в професійній підготовці майбутніх геологів. Визначено основні педагогічні умови, дотримання яких сприяє позитивному впливу означених методів на якість освітнього процесу. Подано науково-методичні рекомендації викладачам для створення відповідних завдань, організації позааудиторної та аудиторної роботи студентів. Особливу увагу акцентовано на методиці оцінювання роботи студентів над завданнями із застосуванням кожного із методів ситуативного моделювання.Посилання
Zakon Ukrainy (2010). “Pro zatverdzhennia Zahalnoderzhavnoi prohramy rozvytku mineralno-syrovynnoi bazy Ukrainy na period do 2030 roku” [On Approval of the National Program for the Development of the Mineral Resources of Ukraine until 2030]. [Electronic resource]. Available at: http: //zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3268-17.[in Ukrainian].
Kobiuk, Yu.M. (2015). Tekhnolohii sytuatyvnoho modeliuvannia u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv [Situational modeling technologies in the training of future teachers]. Pedagogical Sciences: Theory, History, Innovative Technologies: Scientific Journal. Sumy: SumMPU. A. S. Makarenko, no. 3 (47), pp. 359 – 364. [in Ukrainian].
Kuzko, M. (2017). Future geologists’ professional training as a pedagogical problem. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Sumy: SumMPU. A. S. Makarenko, no. 7 (71), pp. 79 – 90.[in Ukrainian].
Madzigon, V. & Vachevsky, M. (2012). Promyslovyi marketynh v heolohii, burinnia sverdlovyn i dobuvannia nafty i hazu zi sverdlovyny [Industrial Marketing in Geology, Well Drilling and Extraction of Oil and Gas from a Well]. Youth and Market, no. 2 (85), pp. 6 – 13. [in Ukrainian].
Moskalenko, O. A., Moskalenko, Yu. D. & Kovalenko, O. V. (2012). Sytuatsiini zadachi yak produktyvna osnova suchasnoi systemy fakhovoho stanovlennia maibutnoho vchytelia matematyky [Situational problems as a productive basis of the modern system of professional formation of the future teacher of mathematics]. Pedagogical Science: Theory, History, Innovative Technologies. Sumy: Sum MPU. A. S. Makarenko, no. 2 (56), pp. 347–356. [in Ukrainian].
Yurko, I.V. (2008). Vykorystannia treninhovykh tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv dlia pidpryiemnytskoi ta upravlinskoi diialnosti [Use of training technology training in the training of specialists for entrepreneurial and managerial activities]. Poltava: RVV START, 161 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.