DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126962

Е-СЕРЕДОВИЩЕ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ

Катерина Бровко, Алла Дурдас, Дана Сопова

Анотація


У статті розкрито особливості та закономірності функціонування Е-середовища як складової корпоративної культури університетів Французької Республіки. Визначено сутність понять “корпоративна культура”, “корпоративна культура університету”, “Е-середовище”, “академічна чесність”. Виокремлено академічну чесність та інші складові елементи корпоративної культури університету. Охарактеризовано місце та роль Е-середовища у формуванні корпоративної культури університетів Франції. Представлено інформацію щодо електронних платформ навчання, які використовуються в університетах Франції.

Ключові слова


академічна чесність; Е-середовище; корпоративна культура; університет; Французька Республіка

Повний текст:

PDF

Посилання


Berlach, A. (2016). Plahiat i Femida [Plagiarism and Themis]. Mirror of the life. Vol. 28 [Electronnic resourse]. Available at:https://gazeta.dt.ua/SCIENCE/plagiat-i-femida-_.html[in Ukrainian].

Dunina I. M. (2011). Platformy dystantsiinoho navchannia v universytetakh Frantsii [Platforms of distance learning at the universities of France]. Scientific Bulletin of Donbas. No.4. [Electronic resourse]. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_4_7 [in Ukrainian].

Klots, L. A. & Familiarska, L. L. (2015). Praktyka vykorystannia khmarnykh tekhnolohii v metodytsi roboty pedahoha [The practice of using cloud technologies in the teacher’s methodology]. Scientific journal of Mykhailo Dragomanov National Pedagogical University. pp. 144–148. [in Ukrainian].

Oleksiuk, V. P. (2013). Dosvid intehratsii khmarnykh servisiv Google APPS u informatsiino-osvitnii prostir vyshchoho navchalnoho zakladu [The experience of integrating Google APPS cloud services into the information and education space of a higher education institution]. Information technology and learning tools. Issue. 3, vol. 35, pp. 64–73. [in Ukrainian].

Satsyk, V. (2017). Akademichna dobrochesnist: mifichna kontseptsiia chy diievyi kontsept [Academic integrity: a mythical concept or an effective concept]. [Electronic resourse]. Available at: http://www.saiup.org.ua/novyny/akademichna-dobrochesnist-mifichna-kontseptsiya-chy- diyevyj-kontsept [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Rozmova z molodym dyrektorom shkoly [Conversation with a young school principal]. Selected works: in 5 Vol., vol. 4. Kyiv: Rad. Shkola, pp. 391–626. [in Ukrainian].

Yablonskene, N. L. (2006). Korporativnaya kultura sovremennogo universiteta [The corporate culture of the modern university]. University Management Journal: Practice and Analysis. No.2, 10 p. [in Russian].

Brovko, K. A. & Ternopilska, V. I. (2017). Corporate culture of personality: psychological aspects. Topical issues of contemporary science: Collection of scientific articles. C.E.I.M., Valencia, Venezuela, pp. 176–178. [in English].

Després, C. (2002). Modelisation et conception d’un environnement de suivi pedagogique synchrone d’activites d’apprentissage a distance [Modeling and designing a synchronous pedagogical monitoring environment for distance learning activities]. Doctor’s thesis. Computer Science. Maine, 286 р. [in French].

Koycheva, T. (2014). Novel approaches to form the corporate culture in pedagogical universities. Computer Modelling and New Technologies, vol.18, No 2. pp. 286–289. [in English].

Technologies éducatives [Educational Technologies]. [Electronic resourse]. Available at: http://ressources.algora.org [in French].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Берлач  А.  Плагіат  і  Феміда  /  А.  Берлач  //  Дзеркало тижня.  –  2016.  –  Вип.  № 28  (22  лип.  –   19  серп.).  [Електронний ресурс]. Режим  доступу: https://gazeta.dt.ua/SCIENCE/plagiat-i-femida-_.html

Дуніна І. М. Платформи дистанційного навчання в університетах Франції / І. М. Дуніна. // Науковий вісник Донбасу. – 2011. – № 4. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2011_4_7

Кльоц Л. А. Практика використання хмарних технологій в методиці роботи педагога / Л. А. Кльоц, Л. Л. Фамілярська // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – 2015. – С. 144–148.

Олексюк В. П. Досвід інтеграції хмарних сервісів Google APPS у інформаційно-освітній простір вищого навчального закладу / В. П. Олексюк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2013. – Вип. 3. – Т. 35. – С. 64–73.

Сацик  В. Академічна  доброчесність:  міфічна  концепція  чи  дієвий концепт / В. Сацик.  [Електронний ресурс]. Режим  доступу: http://www.saiup.org.ua/novyny/akademichna-dobrochesnist-mifichna-kontseptsiya-chy- diyevyj-kontsept

Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори: В 5-ти т. – Т. 4. – К. : Рад. Школа, 1977. – С. 391– 626.

Яблонскене  Н.Л. Корпоративная культура современного университета / Н. Л.  Яблонскене // Журнал университетское управление: практика и анализ. – 2006. – № 2. – 10 с.

Brovko K. A., Ternopilska V. I. Corporate culture of personality: psychological aspects / K. A. Brovko, V. I. Ternopilska // Topical issues of contemporary science: Collection of scientific articles. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. − P. 176–178.

Després C. Modelisation et conception d’un environnement de suivi pedagogique synchrone d’activites d’apprentissage a distance: Thèse de doctorat… spécialité informatique /C. Després. Maine, 2002. – 286 р.

Koycheva T. Novel approaches to form the corporate culture in pedagogical universities / T. Koycheva // Computer Modelling and New Technologies, 2014. – Vol.18. – №2. – P. 286–289.

Technologies éducatives. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ressources.algora.org




ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)