ВИВЧЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СТВОРЕННЯ СІМ’Ї У СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ КОЛЕДЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.126964Ключові слова:
ціннісне ставлення до створення сім’ї, критерії і показники, рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї, студенти аграрних коледжів, позааудиторна діяльністьАнотація
У статті проаналізовано стан сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів. Охарактеризовано критерії та відповідні показники сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: когнітивний (знання щодо сутності та функцій сім’ї; усвідомлення цінності сім’ї для окремої особистості та суспільства в цілому; усвідомлення важливості моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння) як основи сім’ї); емоційно-ціннісний (мотивація на створення сім’ї та виконання подружніх і батьківських обов’язків; здатність до емпатії; прагнення створювати сімейні відносини і розвивати їх на основі моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння); поведінково-діяльнісний (здатністість до адекватного вибору поведінки в різних життєвих ситуаціях; наявність вміння спілкуватися з представниками протилежної статі; здатність до самовдосконалення себе як майбутнього сім’янина).Посилання
Kanishevska, L. V. (2016). Doslidzhennia problemy formuvannia tsinnostei simeinoho zhyttia u starshoklasnykiv zahalnoosvitnikh shkil-internativ [Research of problem for formation of values family life in senior pupils from general boarding schools]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia “Pedahohika, psykholohiia, filosofiia”, vol. 253. pp. 79–86 [in Ukrainian].
Kanishevska, L. V. (2011). Teoretyko-metodychni osnovy vykhovannia sotsialnoi zrilosti starshoklasnykiv zahalnoosvitnikh shkilinternativ u pozaurochnii diialnosti [Theoretical and methodical bases of education of social maturity of senior pupils of general educational boarding schools in extracurricular activities]. Doctor’s thesis. Kyiv, 512 р. [in Ukrainian].
Melnyk, O. V., Kravchenko,T. V, Kanishevska, L. V. & Parkhomenko, O. M. (2014). Simeini tsinnosti: navchalno-metodychnyi posibnyk do navchalnoi prohramy “Simeini tsinnosti” (70 hodyn) dlia 8-9kh klasiv [Family Values: academic and methodical textbook of an academic program “Family Values” (70 hours) for students in the eighth and ninth year]. Ivano-Frankivsk, 252 p. [in Ukrainian].
Shelest, N. A. (2017). Teoretychni aspekty problemy hotovnosti kuratoriv akademichnykh hrup do formuvannia tsinnisnoho stavlennia do stvorennia simi u studentskoi molodi [Theoretical aspects of the problem of the readiness of academic group facilitators to form students’ value attitude to marry]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia “Pedahohika, psykholohiia, filosofiia”, vol. 259. pp. 294–299. [in Ukrainian].
Shkolna, M. S. (2017). Osoblyvosti vykhovannia sotsialnoi zrilosti u studentiv ahrarnykh koledzhiv u pozaaudytornii diialnos [The peculiarities of fostering of social maturity in students of agrarian colleges during the afterclass activities]. Molod i rynok. Shchomisiachnyi naukovo-pedahohichnyi zhurnal, no. 7 (150), pp. 167–171. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.