ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ З ЗАЛУЧЕННЯМ КРЕАТИВНИХ МЕТОДІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Ігор Гевко
  • Мирослав Пагута

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128880

Ключові слова:

педагогічна освіта, креативні методи, креативна педагогіка, якість освіти, вчитель комп’ютерних технологій, професійна компетентність, ефективність навчання

Анотація

У статі розглянуто проблеми підвищення якості освіти при підготовці інженерів педагогів. Розглянуто основні проблеми якості освіти в Україні. Визначено, що для підвищення якості освіти необхідно залучати креативні методи навчання в освітній процес. В роботі наголошується, що підвищення ефективності традиційної системи відбувалося передусім шляхом упровадження нових підходів до методики проведення лекцій, семінарів, практичних занять, зокрема впровадження креативних методів в навчальний процес. Визначено, що викладач комп’ютерних технології повинен володіти так званим інноваційним компонентом: педагогічною діагностикою, рефлексією навчання, проектуванням освітніх систем, конструюванням навчального процесу, що веде до формування у нього нового педагогічного і технологічного мислення.

Біографії авторів

Ігор Гевко

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри комп’ютерних технологій Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Мирослав Пагута

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри технологічної та професійної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Antonova, O. Ye. (2007). Teoretychni ta metodychni zasady navchannya pedagogichno obdarovanyx studentiv: monografiya [Theoretical and methodological principles of teaching pedagogically gifted students]. Zhytomyr: ZHDU, 472 p. [in Ukrainian].

Hevko, I. V. (2017). Formuvannya i rozvytok profesionalizmu vchytelya texnologij: teoriya i metodyka [Formation and development of the professionalism of the teacher of technologies: theory and methodology]. Kamyanets-Podilsky: Axiom, 392 p. [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovacijni pedagogichni texnologiyi [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Academic Edition, 352 p. [in Ukrainian].

Savenkov, A. I. (1998). Osnovnyye podkhody k razrabotke kontseptsii odarennosti [Basic approaches to the development of the concept of giftedness]. Pedagogy. Moscov, no.3, pp. 24–29.[ in Russian].

Pavlyuk, R. O. Kreatyvnist yak skladova chastyna profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv [Creativity as an integral part of future teacher training]. Available at: http://www.rusnauka.com/16_NPM_2007/Pedagogica/22154.doc.htm [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті