АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128881Ключові слова:
екологоорієнтована діяльність, екологічна культура, екосередовище “здорова школа – сприятливе екосередовище”, післядипломна педагогічна освітаАнотація
У статті здійснено спробу визначити та схарактеризувати аспекти формування екологічної культури в контексті екологоорієнтованої діяльності вчителя. З’ясовано, що аспекти формування екологічної культури передбачають екологоорієнтовану діяльність вчителя системи післядипломної педагогічної освіти як педагогічну діяльність з використанням сучасних педагогічних технологій, що забезпечують перетворення комплексу екологічних знань, умінь, навичок, особистісних ставлень і ціннісних орієнтацій в регулятив екологоорієнтованої взаємодії.Посилання
Konsepsia Novoi Uktainskoi shkolu (2017). [A concept of the New Ukrainian School]. Available at: https://osvita.ua/school/reform/54276/ [in Ukrainian].
Artanovskiy, S.N. (1988). Ochrana okryzhaychey sredy u kylturno-prosvetitelskaj [Collection of scientific works]. [in Russian].
Bachinski, G O. (1995). Osnovu sociolecologii [Basis of socioecology]. High school. Kyiv, 238 p. [in Ukrainian].
Gagarin, A.V.(2004). Prirodoorientirovannaj dejtelnost ychachihsa kak yslovie formirovanie ekologicheskogo soznania [The nature-oriented activity of students as a condition for the formation of ecological consciousness]. Doctor’s thesis. Mosсow, 346p.[in Russian].
Golubers, M.A. (1997). Vid biosfery do cosiosferu [From the biosphere to the cosmos]. Lviv, 256 p.[in Ukrainian].
Dybasenyk, O. (2000). Profesijna pedagogichna dialnist sytnist ta sychasni pidchody [Professional pedagogical activity: essence and modern approaches]. Profesiina pidhotovka pedahohichnykh pratsivnykiv. Zhytomyr, 270 p. [in Ukrainian].
Krusyk, S.V. (1997). Rozvytok pisladiplomnoi osvity pedagogichnich kadriv na Ukraini [Development of postgraduate education of teaching staff in Ukraine]. Lviv, 256 p. [in Ukrainian].
Lichachev, B.T. (1985). Ecologicheskaj kyltyra lichnosti [Ecological culture of the person]. Journal Philosophy of upbringing. Мosсow: Prometheus, 170 p. [in Russian].
Lukianova, L.B. & Hurenkova, O.V. (2008). Ekologichna competentnist majbytnich fachivzciw [Ecological competence of future specialists]. Tutorial manual Institute for Adult Pedagogical Education. Kyiv, Nizhyn, 243 p. [in Ukrainian].
Mykytyuk, O.M. & Shyian, O. I. (2009). Kompetentnisniy pidchid do zabezpechenna zdorovogo sposoby zutta y spriatlivomy seredovichi [Competency approach to providing a healthy lifestyle in a supportive environment]. The manual with the stamp MES №1.4/18-1845 від 25.05.2009 р.). Lviw: ZPD, 136 p. [in Ukrainian].
Onoprienko, O.V. (2007). Integrativni characteristiky bazovych profesiynych kompetentnostey [Integrative characteristics of the basic professional competences of the teacher]. Bulletin of Cherkasy University. Vol. 113, pp. 38–44. [in Ukrainian].
Sitarow, V.A. & Pustovoytov, V.V. (2000). Socialnaja ekologia [Socioecology]. Мosсow, 200 p. [in Russian].
Sychomlinska, O.V. (2001). Kontseptsiia hromadianskoi osvity v shkolakh Ukrainy [Concept of civic education in schools of Ukraine]. Shliakh osvity, no. 1, pp. 26–31. [in Ukrainian].
Gusfield, L. (1998). Nature in ecological education. From knowledge to love. New York: Harcout. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.