ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ ТА РІДНОЇ МОВИ У “НОВИХ ШКОЛАХ” ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН

Автор(и)

  • Галина Кемінь

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128888

Ключові слова:

“нова школа”, навчання, іноземна мова, рідна мова, вчитель, дитина

Анотація

У статтi проаналізовано організаційні аспекти навчання іноземної та рідної мови у “нових школах” західноєвропейських країн. Охарактеризовано методи та прийоми ефективного навчання іноземної та рідної мови, зокрема це читання художніх творів; усне і письмове відтворення прочитаного, побаченого, почутого та пережитого дітьми; ведення щоденників. Виявлено особисті та професійні якості учителів іноземної мови. Доведено, що організація навчання у “нових школах” сприяла вихованню всебічно розвиненої ініціативної особистості, яка уміла практично використовувати здобуті знання та самостійно приймати рішення. Вказано на шляхи успішного використання методів навчання “нової школи” у сучасній педагогічній науці та навчально-виховній практиці.

Біографія автора

Галина Кемінь

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мовної та міжкультурної комунікації Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Decroly, O. (1930). L’école active par la méthode Decroly [Active Schools according to Dercoly’s Methods]. Bruxelles: Mamertin,65 p.[in French].

Demolins, E. (1898). L’education nouvelle. L’ecole des Roches [New Education in Roch School]. Paris, 134 p. [in French].

Ferrier, A. (1922). L’école Active [Active School]. Genève,vol.2, 380p.[in French].

Freinet, С. (1949). Naissance d’une pédagogie populaire [The Birth of Popular Education]. Historique de la CEL. Cennes, 125 p.[in French].

Lietz Hermann (1897). “Emlohstobba. Roman oder Wirklichkeit. Bilder aus dem Schulleben der Verganngenheit, Gegenwart oder Zukunft”[“Emlohstobba.Fiction or Reality. Episodes from Verganngenheit School Life, Present or Future”]. Berlin, 170 p.[in German].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті