ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТУ НА ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Любов Фенчак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128889

Ключові слова:

соціально-виховне середовище університету, фахова підготовка, майбутні вчителі початкових класів

Анотація

У статті уточнено сутність поняття соціально-виховного середовища університету як простору для реалізації соціальної активності студентів. Досліджено вплив цього середовища на професійне становлення особистості майбутнього фахівця початкової освіти, формування його соціальної мобільності та особистісно-професійної культури. Розглянуто особливості організації соціально-виховного середовища під час професійної підготовки майбутніх вчителів початкової освіти, обґрунтовано його завдання та функції.

Біографія автора

Любов Фенчак

кандидат педагогічних наук,доцент кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету

Посилання

Maksymovska, N. O. (2016). Pryntsypy upravlinnia systemoiu animatsiinoi sotsialno-pedahohichnoi roboty zi studentskoiu moloddiu u sferi dozvillia [Principles of managing the system of anthmic and social-pedagogical robotics for young students in the sphere of doses]. Visnyk Lugansk National University im. Tarasa Shevchenka no.1(298), pp.232–240. [in Ukrainian].

Manchulenko, L. V. (2012). Metodyka sotsialno-vykhovnoi roboty u suchasnykh umovakh: navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [The method of socially-vichivnoi roboty at the time of mentalities]. Chernivtsi: Chernivetsky National University, 239 p. [in Ukrainian].

Olkhova, N. V. (2009). Eksperymentalna prohrama formuvannia svitohliadnoi kultury studentiv v universytetskomu navchalno-vykhovnomu seredovyshchi: navchalno-metodychne vydannia [Experimental program of the formation of the students in the university naivalno-vihovomu seredovische: navchalno-methodical vidanny]. Lutsk: Volynskyi natsionalnyi universytet imeni Lesi Ukrainky, 174 p. [in Ukrainian].

Romaniuk, L. V. (2004). Tsinnisni oriientatsii studentiv: sutnist, struktura i psykholohichni mekhanizmy rozvytku [Valuable orientations of students: essence, structure and psychological mechanisms of development]. Kamianets-Podilskyi: Abetka, NOVA, 188 p. [in Ukrainian].

Zvierieva, I.D. (Ed.). (2008). Sotsialna pedahohika: mala entsyklopediia [Social pedagogy: small encyclopedia]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 336 p. [in Ukrainian].

Kharchenko, S. Ya. (2006). Sotsializatsiia ditei ta molodi v protsesi sotsialno-pedahohichnoi diialnosti: Teoriia i praktyka [Monohrafiia]. [Socialization of children and youth in the process of social and pedagogical activity: Theory and practice]. Luhansk: Alma-Mater, 320 p. [in Ukrainian].

Shtyfurak, V. Ye. (2007). Sotsialno-pedahohichni osnovy orhanizatsii vykhovnoi roboty zi studentskoiu moloddiu: monohrafiia [Socio-pedagogical bases of organization of educational work with student youth]. Vinnytsia: Dilo, 568 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті