ІНШОМОВНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Камілла Магрламова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128893

Ключові слова:

майбутній лікар, іншомовна освіта, тенденції розвитку, професійне становлення, професійне навчання

Анотація

На сучасному етапі розвитку економіки України зростає потреба в кваліфікованих фахівцях, які мають високии рівень не тільки мовної підготовки але й іншомовної освіти. Здійснюється розкриття особливостей та тенденцій розвитку іншомовної підготовки майбутніх лікарів, як процесу кваліфікованого опанування іноземної мови, що є засобом здобування як фахових, так і загальних знань. Обгрунтовуються важливі аспекти в іншомовній підготовці майбутніх лікарів та надаються основні факти, характерні особливості іншомовної освіти майбутнього лікаря у Великій Британії.

Біографія автора

Камілла Магрламова

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри мовної підготовки ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”

Посилання

Council of European Union. (2009). Council Conclusions on a strategic framework for European cooperation in education and training (“ET 2020”) 2941th Education, Youth and Culture Council meeting Brussels, 12 May, 13 p. [in English].

Higher Education in Poland. (2000). Implamenting the Assumptions of the Bologna Declarationin 2000-2002. Warszawa, 11 p., pp. 7–9. [in English].

Kraśniewski A. (2006). Proces Boloński: dokąd zmierza europejskie szkolnictwo wyższe? [Do you know the European workshop?]. Warszawa: Publikacja MeiN, p. 51.[in Polish].

Lu P. (2012). English in Medical Education: An Intercultural Approach to Teaching Language and Values. Bristol: Short Run Press Ltd. 232 p. (Multilingual Matters). (Languages for Intercultural Communication and Education; kn. 24). [in English].

Role of the universities in the Europe of knowledge. (2003). Commission of the European Communities. Brussels, 23 p. [in English].

Vetchynova, M.N. (2009). Teoryia y praktyka ynoiazychnoho obrazovanyia v otechestvennoi pedahohyke vtoroi polovyny XIX – nachala XX veka [Theory and practice of foreign language education in the domestic pedagogy of the second half of the XIX – beginning of the XX century]. Extended abstract of Doctorʼs thesis. Moscow, 48 p., p. 5.[in Russian].

Hryshkova, R. O. (2013). Yevropeiskyi vymir yakosti vitchyznianoi osvity [The European dimension of the quality of native education]. Naukovi pratsi. Vol. 215. Pedahohika. Mykolaiv: ChDU im. Petra Mohyly, pp. 7 – 10.[in Ukrainian].

Nikolaieva, S.Iu. (Ed.). (2003). Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia [European-wide recommendations on language education: study, teaching, assessment].Kyiv. Lenvit,273 p.[in Ukrainian].

Krupchenko, A.K. & Kuznetsov, A.N. (2015). Osnovy professyonalnoi lynhvodydaktyky [Fundamentals of professional linguistics]. Moscow, 232 p. [Electronic resource]. Available at: http://www.anovikov.ru/books/oprl.pdf [in Ukrainian].

Lazarenko, O. V. (2010). Tendentsii stanovlennia ta rozvytku inshomovnoi osvity v universytetakh Velykoi Brytanii [Trends in formation and development of foreign language education at the universities of the Great Britain]. [Electronic resource]. Available at: http://www.rusnauka.com/31.Pedagogica/73987.doc.htm[in Ukrainian].

Passov, E.Y. (2000). Programma-kontseptsiya kommunikativnogo inoyazychnogo obrazovaniya [Program-concept of communicative foreign language education]. Moscow, 170 p., p. 58. [in Russian].

Suvorova, S.L. & Ovsiannykova, O.E. (2013). Aktualnye problemy ynoiazychnoho obrazovanyia v vuze [Actual problems of foreign language education in the high school]. [Electronic resource]. Available at: http://shgpi.edu.ru/files/nauka/vestnik/2013/2013-4-51.pdf. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті